Przetargi.pl
Profilowanie i zagęszczanie nawierzchni dróg gruntowych, mechaniczne ścięcie poboczy, wykonanie rowów odwadniających wraz z usługami koparko - ładowarki

Gmina Sławno ogłasza przetarg

  • Adres: 76-100 Sławno, ul. M. C. Skłodowskiej 9
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8106229 , fax. 059 8107526
  • Data zamieszczenia: 2014-04-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sławno
    ul. M. C. Skłodowskiej 9 9
    76-100 Sławno, woj. zachodniopomorskie
    tel. 059 8106229, fax. 059 8107526
    REGON: 77097990900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaslawno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Profilowanie i zagęszczanie nawierzchni dróg gruntowych, mechaniczne ścięcie poboczy, wykonanie rowów odwadniających wraz z usługami koparko - ładowarki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia składa się z następujących zadań (wszystkie odcinki zostały zaznaczone na mapie stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ): Zadanie nr 1 - Wykonanie nowych i odtworzenie istniejących rowów trapezowych odwadniających wraz ze ścięciem poboczy na drodze oznaczonej na mapie jako nr 1 (działka nr 115 obszar ewidencyjny Rzyszczewo) w miejscowości Rzyszczewo. Zakres prac obejmuje roboty ziemne wzdłuż drogi o długości 1700 m, tj. wykonanie nowych rowów odwadniających na łącznej długości 980 mb, odtworzenie istniejących na łącznej długości 1470 mb oraz ścięcie pobocza na łącznej długości 3400 mb o zmiennej grubości wraz z transportem urobku w miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość do 2 km oraz jego zagospodarowaniem. Szerokość dna 0,40 m, nachylenie skarp 1:1,5, głębokość rowu w zależności od spadków w terenie: minimum 0,30 m./maksimum 0,60 m. głębokości. Zadanie nr 2 - Wykonanie rowów odwadniających i przepustów. 1. Droga oznaczona na mapie jako nr 3 (działki nr 979 i 896 obszar ewidencyjny Warszkowo) w miejscowości Warszkowo. Zakres prac obejmuje wykonanie nowych rowów odwadniających: odcinek o łącznej długości 270 m rów trapezowy o głębokości 0,40 m i odcinek o długości 50 m o głębokości 0,60 m oraz odtworzenie rowu na długości 110 mb. Urobek do rozplantowania na miejscu. 2. Droga oznaczona na mapie jako nr 5 (działki nr 64 i 99 obszar ewidencyjny Bobrowiczki) w miejscowości Bobrowiczki. Zakres prac obejmuje odtworzenie dwóch przepustów o długości 7 m i 10,5 m, nowego rowu trapezowego o długości 60 m. Głębokość rowów w zależności od spadków w terenie: minimum 0,30 m/maksimum 0,50 m. Wszystkie rowy powinny mieć szerokość dna 0,40 m i nachylenie skarp 1:1,5. Zadanie nr 3 - Mechaniczne ścinanie poboczy. 1. Droga oznaczona na mapie jako nr 6 (działki nr 213/1 obręb ewidencyjny Brzeście i 383/2 obręb ewidencyjny Żukowo) na łącznej długości 660 m o średniej szerokości 1,5 m grubości zmiennej od 0,20 od 0,50 m. Z transportem urobku na odległość 1km. W poboczach drogi znajdują się duże drzewa. 2. Droga oznaczona na mapie jako nr 7 (działka nr 897 obręb ewidencyjny Warszkowo) na łącznej długości 87 m o średniej szerokości 2,5 m i grubości 20 cm. Z transportem urobku na odległość 1km. Zadanie nr 4 - Przełożenie nawierzchni z płytek typu trelinka na drodze oznaczonej na mapie jako nr 8 (działka nr 226 obręb ewidencyjny Kwasowo) o długości 163 m o powierzchni łącznej płytek do przełożenia 161m2. Zakres prac obejmuje rozebranie zapadniętych płytek, wyrównanie i zagęszczenie podłoża, ponowne ułożenie płytek wraz ze spoinowaniem. Nawierzchnię w obrębie skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 205 należy podnieść tak, aby ukształtować ją ze spadkiem w stronę drogi wojewódzkiej nawiązując się do istniejących rzędnych nawierzchni asfaltowej. Zadanie nr 5 - Ułożenie nawierzchni z płyt ażurowych na działce oznaczonej na mapie jako nr 4 (działka nr 517 obręb ewidencyjny Łętowo) o długości 28 m i szerokości 3,75 m. Zakres prac obejmuje wykonanie korytowania, ułożenie na podsypce cementowo - piaskowej nowej nawierzchni z płyt ażurowych. Warunkiem poprawnego wykonania zadania jest takie ułożenie nawierzchni, aby woda z niej odpływała do studzienki położonej na drodze asfaltowej. Zadanie nr 6 - Ułożenie ścieku korytkowego na działce oznaczonej na mapie jako nr 2 (działka nr 140 obręb ewidencyjny Smardzewo). Zakres prac obejmuje wykonanie korytowania o szerokości 0,70 m, wykonanie podsypki piaskowej z zagęszczeniem, ław pod ściek betonowy z oporem oraz ułożenie ścieku korytkowego na długości 37,5 mb ze spadkiem w stronę nawierzchni asfaltowej. Zadanie nr 7 - Usługi koparko - ładowarki Przedmiotem zamówienia są usługi koparko - ładowarki o pojemności łyżki min. 0,25 m3 na terenie gminy Sławno. Wymagane parametry koparko - ładowarki: napęd na 4 koła, pojemność łyżki przedniej - ok. 1 m3, pojemność łyżki tylnej - min. 0,25 m3, długość ramienia ok. 6 m, moc min. 75 kM, tylna łyżka wymienialna na większą i do pogłębiania i odtwarzania rowów, przednia łyżka wymienialna na pług do spychania i profilowania terenu. Pojazd wraz z obsługą operatorską, przeznaczony będzie do prac ziemnych wykonywanych na terenie gminy Sławno. Planowana ilość pracy sprzętu w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2014 r. wynosi 100 godzin w zależności od potrzeb i warunków pogodowych. Podstawowy czas pracy sprzętu wraz z obsługą będzie wynosił od 1 do 7 godzin dziennie w zależności od rzeczywistych potrzeb, w godzinach od 8.00 do 15.00. Zgłoszenie wynajmu sprzętu będzie składane z 3-dniowym wyprzedzeniem. Wypożyczany sprzęt powinien odpowiadać obowiązującym normom, parametrom technicznym i jakościowym, posiadać niezbędne homologacje i być sprawny technicznie. Cena wynajmu obejmuje pełne koszty usługi, bez których wykonanie przedmiotu zamówienia byłoby niemożliwe, w tym wynagrodzenie operatora i koszt dojazdu (transportu) na plac budowy na terenie gminy Sławno wskazany przez Zamawiającego. Wykonawca ma obowiązek przestrzegać w czasie wykonywania prac obowiązujących przepisów dotyczących bezpieczeństwa ruchu i bhp. Zamówienie uważać się będzie za wykonane także i wówczas, gdy Wykonawca nie będzie wzywany przez Zamawiającego do wykonania zadania i nie przepracuje on szacowanej liczby godzin, przy zastrzeżeniu, iż wynagrodzenie przysługuje Wykonawcy za faktycznie wykonaną pracę. Zadanie nr 8 - Usługi samochodu samowyładowczego Przedmiotem zamówienia są usługi samochodu samowyładowczego o ładowności 10 t na terenie gminy Sławno. Pojazd wraz z obsługą operatorską, przeznaczony będzie do prac ziemnych wykonywanych na terenie gminy Sławno. Planowana ilość pracy sprzętu w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2014 r. wynosi 50 godzin w zależności od potrzeb i warunków pogodowych. Podstawowy czas pracy sprzętu wraz z obsługą będzie wynosił od 1 do 7 godzin dziennie w zależności od rzeczywistych potrzeb, w godzinach od 8.00 do 15.00. Zgłoszenie wynajmu sprzętu będzie składane z 3-dniowym wyprzedzeniem. Wypożyczany sprzęt powinien odpowiadać obowiązującym normom, parametrom technicznym i jakościowym, posiadać niezbędne homologacje i być sprawny technicznie. Cena wynajmu obejmuje pełne koszty usługi, bez których wykonanie przedmiotu zamówienia byłoby niemożliwe, w tym wynagrodzenie operatora i koszt dojazdu (transportu) na plac budowy na terenie gminy Sławno wskazany przez Zamawiającego. Wykonawca ma obowiązek przestrzegać w czasie wykonywania prac obowiązujących przepisów dotyczących bezpieczeństwa ruchu i bhp. Zamówienie uważać się będzie za wykonane także i wówczas, gdy Wykonawca nie będzie wzywany przez Zamawiającego do wykonania zadania i nie przepracuje on szacowanej liczby godzin, przy zastrzeżeniu, iż wynagrodzenie przysługuje Wykonawcy za faktycznie wykonaną pracę. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu usług z zadań 1-6 o max. 30% ilości wskazanej w poszczególnych częściach. Wykonawca nie ma prawa żądać z tego tytułu odszkodowania lub innych świadczeń
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100). 2. Wadium można wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Sławno Nr 50 9317 00020000 3131 2000 0030 z dopiskiem Wadium na naprawę dróg. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. Kopię przelewu należy załączyć do oferty. 7. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy w Sławnie, ul. M.C. Skłodowskiej 9, 76-100 Sławno - w Sekretariacie, pokój nr 10 (Zamawiający w tym przypadku nie żąda załączenia potwierdzenia wniesienia wadium do oferty). 8. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób inny niż określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie stosownych przepisów. 9. Zamawiający dokonuje zwrotu wadium zgodnie z postanowieniami art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 10. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach określonych w art. 46 ustawy - Prawo zamówień publicznych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ug.slawno.ibip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach