Przetargi.pl
Profilowanie dróg powiatowych gruntowych przy pomocy równiarki drogowej

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 14100 Ostróda, ul. Grunwaldzka
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 0-89 6462414 , fax. 896 421 762
  • Data zamieszczenia: 2018-02-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Grunwaldzka
    14100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 0-89 6462414, fax. 896 421 762
    REGON: 51075119000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.ostroda.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Profilowanie dróg powiatowych gruntowych przy pomocy równiarki drogowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Założenia techniczne: Profilowanie drogi zaleca się wykonywać równiarkami. Profilowanie najlepiej jest wykonywać po średnim deszczu, gdy grunt jest nawilgocony, co ułatwia zarówno ścinanie gruntu na wygórowaniach, jak i jego zagęszczenie. Liczba przejazdów równiarek do uzyskania należytego profilu jest różna i zależna od stopnia zniszczenia nawierzchni, rodzaju gruntu i sposobu profilowania. W czasie profilowania równiarka powinna: - wyrównywać wyboje ziemią otrzymaną przez ścięcie wygórowań, powstałych z materiału wyniesionego z wybojów przez koła pojazdów w czasie suchej pogody oraz z nierównomiernego zagęszczenia jezdni, - odtworzyć profil pierwotny przez ścięcie poboczy i przesunięcie otrzymanej stąd ziemi ku środkowi drogi z jednoczesnym wyrównaniem kolein. Profilowaną drogę zaleca się, ze względów organizacyjnych, podzielić na odcinki, które równiarka może naprawić w ciągu 1¸2 dni. Wykonawca zapewni Zamawiającemu minimum jedną równiarkę. Sprzęt musi być obsługiwany przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia. 2. Prawo opcji Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji. Realizacja prawa opcji polegać będzie na zwiększeniu do 30% ilości jednostek obmiarowych przewidzianych do profilowania odpowiednio do każdej części w opisie przedmiotu zamówienia podstawowego. Z prawa opcji Zamawiający może skorzystać w miarę potrzeb w sytuacji, gdy zostaną wykorzystane środki zagwarantowane na realizację zamówienia w danym roku, a zaistnieje konieczność przeprowadzenia profilowania dróg gruntowych, które wskutek niekorzystnych warunków atmosferycznych będą nieprzejezdne lub przejazd nimi będzie prowadził do zaistnienia ryzyka uszkodzenia pojazdu lub ugrzęźnięcia w błocie. Zamawiający ma prawo skorzystania z prawa opcji wielokrotnie w trakcie trwania umowy, nie powodując przy tym przekroczenia ilości jednostek obmiarowych odpowiednio do każdej części. Jeśli przed upływem terminu na jaki została zawarta umowa, w danym roku kalendarzowym wykorzystana zostanie ilość przewidziana w zamówieniu podstawowym, zamawiający będzie mógł zlecać profilowanie dróg gruntowych, aż do wykorzystania ilości przewidzianych jako opcja lub do upływu terminu, na który została zawarta umowa. Prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy przysługuje dodatkowe wynagrodzenie, wyliczone zgodnie z cenami jednostkowymi określonymi w Formularzu cenowym dołączonym do oferty złożonej przez Wykonawcę przy zamówieniu podstawowym. W przypadku korzystania z prawa opcji obowiązują zasady płatności oraz odbiorów jak przy realizacji zamówienia podstawowego. O zamiarze skorzystania z prawa opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę oświadczeniem złożonym w formie pisemnej w terminie nie krótszym niż 5 dni przed dniem, w którym Wykonawca miałby rozpocząć profilowanie dróg. Oświadczenie o zamiarze skorzystania z prawa opcji będzie przekazane Wykonawcy nie później niż do dnia 15 listopada odpowiednio roku kalendarzowego, w którym zaistnieje konieczność skorzystania z prawa opcji. W przypadku korzystania z prawa opcji obowiązują terminy realizacji, jak w zamówieniu podstawowym. W treści oświadczenia Zamawiający wskaże nazwy dróg i ilości jednostek obmiarowych, które miałyby zostać wykonane w ramach skorzystania z prawa opcji. Zamówienie opcjonalne nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do jego udzielenia, jak również nie stanowi podstawy do dochodzenia przez Wykonawcę roszczeń odszkodowawczych z tytułu niezrealizowania tego zamówienia. 3. Prace Etapu I w 2018 r. należy rozpocząć w ciągu 3 dni roboczych od momentu przesłania zakresu w przypadku dogodnych warunków atmosferycznych, termin wykonania do: 31.05.2018 r. Prace Etapu I w 2019 r./2020 r. rozpoczęcie - 15 marca w przypadku dogodnych warunków atmosferycznych. Zamawiający na 3 dni przed planowanym rozpoczęciem prześle wykonawcy zakres profilowania. Zamawiający przewiduje możliwość wcześniejszego rozpoczęcia prac Etapu I (zgłoszenie awaryjne), gdy zaistnieje konieczność przeprowadzenia profilowania dróg gruntowych, które wskutek niekorzystnych warunków atmosferycznych będą nieprzejezdne lub przejazd nimi będzie prowadził do zaistnienia ryzyka uszkodzenia pojazdu lub ugrzęźnięcia w błocie. W zaistniałej sytuacji Zamawiający na piśmie wezwie Wykonawcę do profilowania przedmiotowych dróg, a Wykonawca podejmie działania w czasie od 24 do 48 godzin (kryterium oceny ofert – czas reakcji na zgłoszenie awaryjne). Zakończenie I Etapu w 2019 r./2020 r. odpowiednio do 31.05.2019 r./2020 r. Prace II Etapu: w miarę potrzeb Zamawiającego zamówienie poprzedzone będzie przesłaniem zakresu dróg do profilowania. Prace należy rozpocząć w ciągu 3 dni od momentu przesłania zakresu profilowania w przypadku dogodnych warunków atmosferycznych. Zakończenie II Etapu odpowiednio do - 30.11.2018 r./30.11.2019 r./30.11.2020 r. W ciągu trwania danego etapu Zamawiający może wielokrotnie przekazać Wykonawcy zakresy dróg do profilowania, z wykonania każdego zakresu dróg w danym etapie zostaną sporządzone protokoły odbiorów częściowych robót. Wykonawca w terminie 3 dni roboczych od dnia zakończenia danego zakresu zgłosi Zamawiającemu na piśmie gotowość do odbioru przedmiotu umowy. Po zakończeniu Etapu II w 2020 r. nastąpi odbiór końcowy robót. Do odbiorów robót Zamawiający przystąpi w ciągu 7 dni roboczych od daty wpływu zgłoszenia zakończenia danego zakresu. W trakcie wykonywania profilowania Wykonawca zobowiązany jest posiadać ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. Zamawiający dopuszcza płatności częściowe. Należność przysługująca Wykonawcy płatna będzie na podstawie faktury wystawionej przez Wykonawcę nie częściej niż raz w miesiącu kalendarzowym wraz z załączeniem protokołu odbioru robót, wykazem ilości i wartości wykonanych robót. Do faktury należy załączyć wykaz należności dla Podwykonawców, których umowy podlegają obowiązkowi przedłożenia Zamawiającemu. Płatność w terminie 14 dni od otrzymania faktury wraz z załączonym protokołem odbioru robót, wykazem ilości i wartości wykonanych robót. Ostatnia faktura w 2020 roku nie może wynosić więcej niż 10% wynagrodzenia należnego Wykonawcy za wykonane profilowanie w latach 2018-2020. Wykonawca każdorazowo przed przystąpieniem do wykonywania zamówienia będzie uzgadniał lokalizację robót z osobą wyznaczoną do kierowania i koordynowania spraw związanych z realizacją umowy. UWAGA! W ofercie należy podać wartość brutto. Aby otrzymać wartość brutto należy przemnożyć cenę jednostkową netto za 100 m2 przez ilość jednostek obmiarowych, co daje wartość netto, do której należy doliczyć obowiązującą stawkę VAT (zgodnie z treścią Zał. Nr 1a i 1 b). W tabelach formularza ofertowego podano ilość jednostek obmiarowych na cały okres obowiązywania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy (zał. nr 1 do siwz); 2) formularz cenowy - zał. Nr 1a, 1b. 3) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku wykonawców- pełnomocnictwo podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia, złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii; 4) w przypadku ustanowienia przez wykonawcę pełnomocnika, oryginał udzielonego pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną jego kopię. Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności do podpisania i złożenia oferty; 5) w przypadku spółki cywilnej należy przedłożyć stosowne umocowanie do reprezentowania wspólników spółki, tj. umowa spółki cywilnej lub uchwała wspólników lub pełnomocnictwo.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach