Przetargi.pl
dostawa stymulatorów serca jednojamowych i dwujamowych wraz z zestawem elektrod oraz introducerów z jednoczesnym użyczeniem na okres użytkowania stymulatorów urządzeń niezbędnych do ich programowania w 2 pakietach dla potrzeb Oddziału Kardiologii z Intensywnym Nadzorem Kardiologicznym i Pododdziałem Kardiologii Inwazyjnej Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu w okresie 12 miesięcy

Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu ogłasza przetarg

  • Adres: 82300 Elbląg, ul. Królewiecka
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. (055) 2344111 , fax. 552 345 547
  • Data zamieszczenia: 2018-02-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu
    ul. Królewiecka 146
    82300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. (055) 2344111, fax. 552 345 547
    REGON: 17074593000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.elblag.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa stymulatorów serca jednojamowych i dwujamowych wraz z zestawem elektrod oraz introducerów z jednoczesnym użyczeniem na okres użytkowania stymulatorów urządzeń niezbędnych do ich programowania w 2 pakietach dla potrzeb Oddziału Kardiologii z Intensywnym Nadzorem Kardiologicznym i Pododdziałem Kardiologii Inwazyjnej Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu w okresie 12 miesięcy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest : dostawa w 2 pakietach : a) Pakiet nr 1: Stymulatory serca jednojamowe SSIR w ilości 90 szt. wraz z elektrodami w ilości 90 szt. oraz introducerami w ilości 90 szt. służącymi do wprowadzania elektrod do układu żylnego poprzez nakłucie żyły podobojczykowej z jednoczesnym użyczeniem na okres użytkowania stymulatorów urządzeń niezbędnych do ich programowania, których asortyment oraz szczegółowy opis zostały przedstawione w Załączniku Nr 1 do SIWZ. b) Pakiet nr 2: Stymulatory serca dwujamowe DDDR w ilości 225 szt. wraz z elektrodami w ilości 450 szt. oraz introducerami w ilości 450 szt. służącymi do wprowadzania elektrod do układu żylnego poprzez nakłucie żyły podobojczykowej z jednoczesnym użyczeniem na okres użytkowania stymulatorów urządzeń niezbędnych do ich programowania, których asortyment, szczegółowy opis zostały przedstawione w Załączniku Nr 2 do SIWZ. 2. Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać dokumenty dopuszczające do obrotu i używania zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 o wyrobach medycznych . 3. Przedstawione parametry techniczne opisane w Załącznikach Nr 1, 2 do SIWZ są bezwzględnie wymagane pod rygorem odrzucenia oferty. Parametry techniczne oceniane zostały przedstawione dla Pakietu Nr 1 w Załączniku Nr 1A do SIWZ, dla pakietu Nr 2 w Załączniku Nr 2A do SIWZ. 4. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania w użyczenie Zamawiającemu na okres użytkowania zaoferowanych stymulatorów w zakresie danego pakietu urządzeń niezbędnych do programowania stymulatorów serca. 5. Dostawa programatorów o których mowa w pkt. 3 ust. 4 nastąpi wraz z pierwszą dostawą stymulatorów. Przekazanie programatorów odbędzie się na podstawie protokołu zdawczo odbiorczego podpisanego przez obie strony
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33158210-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający dla warunków udziału wymienionych w pkt. 5.1. ppkt. 2 a) SIWZ nie określa szczegółowych wymagań, a za wstępne spełnienie wszystkich warunków wymienionych w pkt. 5.1 ppkt. 2 SIWZ uzna złożenie wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiącego Załącznik Nr 5 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 uPzp – wzór stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Uwaga!!! Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w/w oświadczenie w formie pisemnej w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp Ponadto oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1. Wypełnione formularze asortymentowo-cenowe – Załącznik od Nr 1B do Nr 2B do SIWZ (odpowiednio do zakresu złożonej oferty) . 2. Wypełnione tabele z parametrami ocenianymi – Załącznik od Nr 1A do Nr 2A do SIWZ (odpowiednio do zakresu złożonej oferty) . 3. Wypełnione tabele z parametrami wymaganymi – Załącznik od Nr 1 do Nr 2 do SIWZ (odpowiednio do zakresu złożonej oferty) . 4. Wypełniony formularz ofertowy – Załącznik nr 3 do SIWZ. 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wpisane do dokumentów rejestracyjnych w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 6. Oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z warunkami przetargu zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w tym z kryteriami oceny ofert oraz załącznikami do SIWZ oraz że przyjmuje je bez zastrzeżeń. 7. Oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku wybrania jego oferty zobowiązuje się do podpisania umowy sprzedaży stanowiącej Załącznik nr 7 do SIWZ zgodnie z treścią oferty oraz umowy użyczenia stanowiącej Załącznik Nr 8 do SIWZ 8. Wskazanie przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy/ nie powierzy podwykonawcom (wraz z podaniem firm podwykonawców – jeżeli dotyczy). 9. Informację od Wykonawcy zgodnie z art. 91 ust. 3a ustawy Pzp, że wybór jego oferty będzie/ nie będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. 10. Wykaz wszystkich dokumentów – spis zawartości złożonej oferty. Oferta wspólna Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania także oświadczenie o przyjęciu wspólnej solidarnej odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia i musi być podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument pełnomocnika należy przedstawić w formie oryginału. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik”. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca złoży wraz z ofertą: 1. Dokumenty dopuszczające oferowany przedmiot zamówienia do obrotu i używania zgodnie z Ustawą z 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych. 2. Opis zaoferowanego przedmiotu zamówienia – polskojęzyczne katalogi/ulotki/materiały informacyjne, z których jednoznacznie wynika, że zaoferowany przedmiot zamówienia spełnia wszystkie wymagane przez Zamawiającego parametry techniczne określone Załącznik Nr 1 do SIWZ i Załącznik Nr 1A do SIWZ/ Załącznik Nr 2 do SIWZ i Załącznik Nr 2A do SIWZ) (odpowiednio do zakresu złożonej oferty), których autentyczność musi zostać potwierdzona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach