Przetargi.pl
Profilowanie dróg gminnych o nawierzchniach gruntowych lub wzmocnionych tłuczniem kamiennym na terenie Gminy Miasto Zgierz w 2020 roku

Gmina Miasto Zgierz ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, Plac Jana Pawła II
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 427162854 w. 200, 7143200 , fax. 427 143 203
  • Data zamieszczenia: 2020-01-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Zgierz
    Plac Jana Pawła II 16
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. 427162854 w. 200, 7143200, fax. 427 143 203
    REGON: 47205772100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umz.zgierz.pl/przetargi

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Profilowanie dróg gminnych o nawierzchniach gruntowych lub wzmocnionych tłuczniem kamiennym na terenie Gminy Miasto Zgierz w 2020 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie robót związanych z naprawą nawierzchni dróg gruntowych lub wzmocnionych tłuczniem kamiennym – ok. 90 km - określonych w załączniku nr 1 do niniejszego opisu przedmiotu zamówienia, 2. Zamawiający wraz z Wykonawcą dokona co najmniej raz w miesiącu objazdu dróg celem sprawdzenia stanu nawierzchni w zakresie uszkodzeń oraz wyboru techniki i materiałów do wykonania napraw. 3. Wykonawca zobowiązany jest do monitorowania nawierzchni dróg gruntowych i przekazywania uwag Zamawiającemu oraz niezwłocznego przystępowania do ich naprawy po ustaleniu zakresu z Zamawiającym. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo zlecania interwencyjnej naprawy nawierzchni dróg gruntowych lub wzmocnionych tłuczniem kamiennym znajdujących się w granicach administracyjnych Miasta Zgierza, a nieuwzględnionych w w/w załączniku nr 1 wg stawek określonych w formularzu cenowym. 5. Naprawa nawierzchni dróg gruntowych lub wzmocnionych tłuczniem kamiennym będzie polegała na : 1) mechanicznym równaniu bez użycia kruszywa, a następnie na uwałowaniu nawierzchni ok. 70% całkowitej długości dróg, 2) mechanicznym spulchnianiu i profilowaniu, a następnie na uwałowaniu nawierzchni ok. 15% całkowitej długości dróg, 3) rozkładaniu kruszywa z wałowaniem ok. 10% całkowitej długości dróg, 4) korytowaniu ( obniżeniu poziomu nawierzchni) ok. 2% całkowitej długości dróg, 5) uzupełnianiu ubytków nawierzchni kruszywem łamanym lub tłuczniem ok. 50 miejsc - ok 3m² każde i realizowana będzie zgodnie z specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót związanych z równaniem dróg gruntowych, stanowiącą załącznik nr 2 do niniejszego opisu przedmiotu zamówienia, 6. Przed przystąpieniem do robót Wykonawca jest zobowiązany oznaczyć w terenie lokalizację armatury ulicznej; Wykonawca odpowiada za ewentualne uszkodzenie armatury ulicznej. 7. Wykonywanie robót winno być rozpoczęte nie później niż w ciągu 2 dni od daty ich zgłoszenia Wykonawcy. 8. W przypadku wystąpienia nagłego zdarzenia wymagającego naprawy drogi Wykonawca na wezwanie Zamawiającego przystąpi niezwłocznie do wykonania robót naprawczych. 9. Wykonawca powiadomi pisemnie Zamawiającego o całkowitym zakończeniu robót oraz gotowości odbioru ostatecznego. 10. Odbiór będzie przeprowadzany niezwłocznie. 11. Odbiór robót zanikających i ulegających zakryciu będzie dokonany w czasie umożliwiającym wykonanie ewentualnych poprawek. 12. Podstawowym dokumentem do wykonania odbioru ostatecznego jest protokół odbioru końcowego robót. Do odbioru końcowego Wykonawca jest zobowiązany przedstawić obmiar wykonanych robót. 13. Obmiar robót będzie określać faktyczny zakres wykonanych robót. Wyniki obmiaru będą zapisane do księgi obmiarów, którą prowadzi Wykonawca. Jednostki obmiarowe: - dla prac związanych z równaniem, profilowaniem, wałowaniem - 1m2 ; - dla dowozu i rozkładania kruszywa - 1Mg; - dla robót ziemnych – 1m3. 14. Zamawiający zapewnia do realizacji zamówienia następujące kruszywa drogowe: - tłuczeń / mieszanka do stabilizacji; - kliniec kamienny; - grys. 15. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia sprzętu specjalistycznego koniecznego do należytego wykonywania prac, w tym w szczególności: równiarka drogowa samojezdna - 2 szt., walec drogowy samojezdny stalowy min 8 ton – 2 szt., koparka, ładowarka lub koparko-ładowarka - 1 szt., samochód ciężarowy (samowyładowczy) min. 15 ton ładowności – 1szt., zagęszczarka płytowa – 1szt., oraz utrzymanie tego sprzętu w gotowości technicznej, przez okres objęty Umową, bez dodatkowego wynagrodzenia. Sprzęt jw. winien być dedykowany dla potrzeb niniejszego zamówienia i może być użytkowany na innych zadaniach wyłącznie w okresach, gdy nie jest prowadzone profilowanie dróg gminnych o nawierzchniach gruntowych lub wzmocnionych tłuczniem kamiennym na terenie Gminy Miasto Zgierz. 16. Wykonawca musi przedstawić osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj. osobę (osoby) wyznaczoną do porozumiewania się z Zamawiającym, znającą tematykę wykonywania robót związanych z naprawą nawierzchni dróg gruntowych lub wzmocnionych tłuczniem kamiennym, do której należeć będzie przekazywanie drogą elektroniczną lub telefonicznie informacji o stanie dróg z danego terenu do wskazanej osoby w Urzędzie. 17. Dopuszcza się zatrudnienie Podwykonawców za zgodą Zamawiającego. 18. Zamawiający wymaga, aby na czas i w zakresie realizacji zamówienia Wykonawca lub Podwykonawca zatrudnił na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące wskazane niżej czynności: - roboty ogólnobudowlane, - obsługa drobnego sprzętu budowlanego niezbędnego do realizacji zamówienia. 19. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody, wypadki i kolizje drogowe oraz inne zdarzenia powstałe na skutek niedostatecznego lub niezgodnego z obowiązującymi przepisami wykonywania robót przy realizacji niniejszej umowy. Za bezpieczeństwo ruchu w obrębie odcinków dróg, na których prowadzone są prace związane z naprawą nawierzchni dróg gruntowych lub wzmocnionych tłuczniem od chwili ich rozpoczęcia aż do ostatecznego zakończenia odpowiada Wykonawca. 20. Wykonawca przez cały czas trwania Umowy winien posiadać polisę ubezpieczeniową z tytułu odpowiedzialności cywilnej na kwotę min. 100.000,00 zł, obejmującą odpowiedzialność za szkody majątkowe i osobowe mogące powstać w trakcie wykonywania przedmiotu nin. umowy i zobowiązuje się do jej kontynuacji przez cały okres obowiązywania umowy. 21. Wykonawca przez cały okres trwania umowy zobowiązany jest do uzupełniania kwoty ubezpieczenia do kwoty wskazanej w pkt. 20, w przypadku dokonania wypłat odszkodowań z zawartej umowy ubezpieczenia. Jednocześnie Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć potwierdzenie uiszczenia opłat na kontynuację ubezpieczenia. 22. W przypadku jeśli Wykonawca nie wywiąże się z powyższego obowiązku, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zawarcia polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, o której mowa w pkt. 20, w imieniu i na rzecz Wykonawcy oraz potrącania kosztu tego ubezpieczenia z wynagrodzenia Wykonawcy. 23. Zamawiającemu przysługuje prawo kontroli w zakresie obowiązku o którym mowa w pkt. 20, a Wykonawca zobowiązany jest udostępnić stosowne dokumenty oraz przedłożyć Zamawiającemu, przed podpisaniem umowy, kserokopię polisy potwierdzoną za zgodność 24. Ubezpieczeniu podlegają w szczególności odpowiedzialność cywilna za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczące pracowników Wykonawcy oraz osób trzecich, powstałe w związku z wykonywanymi przez Wykonawcę pracami, jak również w związku z niewykonaniem przez Wykonawcę prac, o których mowa w pkt. 1 niniejszego opisu przedmiotu zamówienia lub niewłaściwym ich wykonaniem. 25. W przypadku powstania szkody u pracowników Wykonawcy, Zamawiającego oraz osób trzecich, na skutek niewykonania lub niewłaściwego wykonania prac objętych niniejszym opisem przedmiotu zamówienia Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za te szkody. 26. Sprzęt do realizacji przedmiotu zamówienia winien być wyposażony na koszt Wykonawcy w żółte światła pulsujące zgodnie z art. 54 ustawy Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. 2018 poz. 1990). 27. Wykonawca nie może samodzielnie podejmować decyzji o konieczności podjęcia naprawy nawierzchni dróg gruntowych lub wzmocnionych tłuczniem kamiennym. 28. Wykonawca zobowiązany jest posiadać dwa numery telefonu, w tym jeden komórkowy, przeznaczone do przyjmowania zgłoszeń i obsługi przedmiotu zamówienia. 29. W okresie realizacji zamówienia, na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany do dokonania wspólnego objazdu terenu miasta objętego przedmiotem zamówienia, celem weryfikacji prawidłowości wykonania robót. Objazdy odbywać się będą transportem Wykonawcy. 30. Niezależnie od kontroli, o których mowa w pkt. 29, Zamawiający zastrzega sobie przeprowadzanie własnych kontroli bez powiadamiania Wykonawcy. Termin realizacji zamówienia od dnia podpisania umowy do 31grudnia 2020 r. Uwagi: 1. Podane w formularzu cenowym wielkości robót są orientacyjne. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości robót w poszczególnych asortymentach z zachowaniem ogólnej kwoty wartości zamówienia. 2. Przed podpisaniem umowy Wykonawca, który złożył najkorzystniejszą ofertę jest zobowiązany do okazania sprawnego sprzętu wymienionego w punkcie 15 niniejszego opisu przedmiotu zamówienia. Nieposiadanie deklarowanego, sprawnego sprzętu w wymaganej liczbie w dniu okazania wyklucza podpisanie umowy i automatycznie upoważnia Zamawiającego do wybrania kolejnej oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: 3.000,00 PLN. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Zgierzu 74 8783 0004 0017 2303 2000 0108. Wadium wnoszone w innej formie należy złożyć w kasie, pokój nr 014, Urząd Miasta Zgierza, plac Jana Pawła II 16, 95-100 Zgierz
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu; - PEŁNOMOCNICTWO do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia – w szczególności – do podpisania oferty wraz z załącznikami – o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę - złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. - DOWÓD, w szczególności ZOBOWIĄZANIE Innych Podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeśli Wykonawca polega na tych zasobach, winno być składane w oryginale.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach