Przetargi.pl
Produkcja filmów promocyjnych dotyczących II etapu rewitalizacji dawnej kopalni Katowice dla Muzeum Śląskiego w Katowicach

Muzeum Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 40-205 Katowice, ul. Tadeusza Dobrowolskiego 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2585661-3; 3503672 , fax. 032 2599804
  • Data zamieszczenia: 2016-06-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Śląskie
    ul. Tadeusza Dobrowolskiego 1 1
    40-205 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 2585661-3; 3503672, fax. 032 2599804
    REGON: 00109412100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumslaskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Produkcja filmów promocyjnych dotyczących II etapu rewitalizacji dawnej kopalni Katowice dla Muzeum Śląskiego w Katowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie kreacji (scenariuszy i storyboardów) oraz produkcja filmów promocyjnych w tym spotów reklamowych (łącznie zwanych dalej: filmami), tzn.: 1) Filmu promocyjnego (film 1a) i spotu reklamowego (spot 1b) dotyczących postępu prac rewitalizacyjnych zabytkowych budynków łaźni głównej i stolarni, w których powstaną przestrzenie wystawiennicze i edukacyjne wraz z przyległym terenem dawnej kopalni Katowice i budową niezbędnej infrastruktury na potrzeby Muzeum Śląskiego w Katowicach (dalej zwanych łącznie: pracami rewitalizacyjnymi) 2) Filmu promocyjnego (film 2a) i spotu reklamowego (spot 2b) dotyczących finalizacji prac rewitalizacyjnych, zaproszenia do zwiedzenia wystaw: Na tropie Tomka i Zaczęło się od ziarna... zaplanowanych w budynkach odpowiednio stolarni i łaźni oraz uczestnictwa w zajęciach edukacyjnych. Filmy przeznaczone będą do emisji w Muzeum Śląskim oraz w Internecie, emisji jako spoty reklamowe i do dystrybucji na nośnikach audiowizualnych. Szczegóły dotyczące przedmiotu zamówienia znajdują się w załączniku nr 2 do SIWZ zatytułowanym: Opis przedmiotu zamówienia (dalej OPZ) oraz w załączniku nr 8 do SIWZ zatytułowanym Wzór umowy (dalej Wzór umowy). 2. Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia kwotę brutto w wysokości: 59 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt dziewięć tysięcy złotych 00/100). 3. Termin realizacji umowy: 1) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć film 1a i spot 1b w ostatecznie zaakceptowanej wersji do siedziby Zamawiającego (Katowice, ul. Dobrowolskiego 1) w terminie do 49 dni kalendarzowych (7 tygodni) od daty zawarcia umowy. Za zrealizowanie przedmiotu zamówienia w zakresie filmu 1a i spotu 1b przyjmuje się podpisanie przez Zamawiającego protokołu odbioru przedmiotu umowy w tym zakresie bez zastrzeżeń. 2) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć film 2a i spot 2b w ostatecznie zaakceptowanej wersji do siedziby Zamawiającego (Katowice, ul. Dobrowolskiego 1) w terminie do 28 dni kalendarzowych (4 tygodnie) od daty przesłania zawiadomienia o możliwości rozpoczęcia realizacji zdjęć, o którym mowa w § 2 ust. 3 pkt 3) wzoru umowy, nie później niż do 17.04.2017 r. Za zrealizowanie przedmiotu zamówienia w zakresie filmu 2a i spotu 2b przyjmuje się podpisanie przez Zamawiającego protokołu odbioru przedmiotu umowy w tym zakresie, bez zastrzeżeń. Rozpoczęcie realizacji właściwej w zakresie wykonania zdjęć w zrewitalizowanych budynkach łaźni i stolarni oraz na wystawach o których mowa w ust. 2 pkt 3) lit b) OPZ, na potrzeby produkcji filmu 2a i spotu 2b, będzie możliwe przez Wykonawcę po udostępnieniu łaźni i stolarni przez generalnego wykonawcę robót rewitalizacyjnych oraz wykonawców wystaw. O możliwości rozpoczęcia realizacji zdjęć Wykonawca zostanie poinformowany przez Zamawiającego drogą elektroniczną zgodnie z zapisami § 2 ust. 3 pkt 3) wzoru umowy. 4. Miejsce realizacji: zawarto w treści Opisu przedmiotu zamówienia (OPZ). 5. Podwykonawcy: W przypadku korzystania z podwykonawców, w ofercie należy wskazać część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (załącznik nr 6 do SIWZ). W przypadku, kiedy Wykonawca nie wskaże w ofercie części, którą zamierza powierzyć podwykonawcom, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zrealizuje zamówienie samodzielnie. 6. Jeżeli Wykonawca powołuje się na zasoby podwykonawców na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zobowiązany jest wskazać nazwy tych podwykonawców (zgodnie z treścią wzoru załącznika nr 5 do SIWZ). 7. Oferty równoważne: Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert równoważnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 921112004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.muzeumslaskie.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach