Muzeum Śląskie ogłasza przetarg
- Adres: 40-205 Katowice, ul. Tadeusza Dobrowolskiego 1
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2585661-3; 3503672 , fax. 032 2599804
- Data zamieszczenia: 2016-06-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Muzeum Śląskie
ul. Tadeusza Dobrowolskiego 1 1
40-205 Katowice, woj. śląskie
tel. 032 2585661-3; 3503672, fax. 032 2599804
REGON: 00109412100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumslaskie.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytucja kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Produkcja filmów promocyjnych dotyczących II etapu rewitalizacji dawnej kopalni Katowice dla Muzeum Śląskiego w Katowicach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie kreacji (scenariuszy i storyboardów) oraz produkcja filmów promocyjnych w tym spotów reklamowych (łącznie zwanych dalej: filmami), tzn.: 1) Filmu promocyjnego (film 1a) i spotu reklamowego (spot 1b) dotyczących postępu prac rewitalizacyjnych zabytkowych budynków łaźni głównej i stolarni, w których powstaną przestrzenie wystawiennicze i edukacyjne wraz z przyległym terenem dawnej kopalni Katowice i budową niezbędnej infrastruktury na potrzeby Muzeum Śląskiego w Katowicach (dalej zwanych łącznie: pracami rewitalizacyjnymi) 2) Filmu promocyjnego (film 2a) i spotu reklamowego (spot 2b) dotyczących finalizacji prac rewitalizacyjnych, zaproszenia do zwiedzenia wystaw: Na tropie Tomka i Zaczęło się od ziarna... zaplanowanych w budynkach odpowiednio stolarni i łaźni oraz uczestnictwa w zajęciach edukacyjnych. Filmy przeznaczone będą do emisji w Muzeum Śląskim oraz w Internecie, emisji jako spoty reklamowe i do dystrybucji na nośnikach audiowizualnych. Szczegóły dotyczące przedmiotu zamówienia znajdują się w załączniku nr 2 do SIWZ zatytułowanym: Opis przedmiotu zamówienia (dalej OPZ) oraz w załączniku nr 8 do SIWZ zatytułowanym Wzór umowy (dalej Wzór umowy). 2. Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia kwotę brutto w wysokości: 59 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt dziewięć tysięcy złotych 00/100). 3. Termin realizacji umowy: 1) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć film 1a i spot 1b w ostatecznie zaakceptowanej wersji do siedziby Zamawiającego (Katowice, ul. Dobrowolskiego 1) w terminie do 49 dni kalendarzowych (7 tygodni) od daty zawarcia umowy. Za zrealizowanie przedmiotu zamówienia w zakresie filmu 1a i spotu 1b przyjmuje się podpisanie przez Zamawiającego protokołu odbioru przedmiotu umowy w tym zakresie bez zastrzeżeń. 2) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć film 2a i spot 2b w ostatecznie zaakceptowanej wersji do siedziby Zamawiającego (Katowice, ul. Dobrowolskiego 1) w terminie do 28 dni kalendarzowych (4 tygodnie) od daty przesłania zawiadomienia o możliwości rozpoczęcia realizacji zdjęć, o którym mowa w § 2 ust. 3 pkt 3) wzoru umowy, nie później niż do 17.04.2017 r. Za zrealizowanie przedmiotu zamówienia w zakresie filmu 2a i spotu 2b przyjmuje się podpisanie przez Zamawiającego protokołu odbioru przedmiotu umowy w tym zakresie, bez zastrzeżeń. Rozpoczęcie realizacji właściwej w zakresie wykonania zdjęć w zrewitalizowanych budynkach łaźni i stolarni oraz na wystawach o których mowa w ust. 2 pkt 3) lit b) OPZ, na potrzeby produkcji filmu 2a i spotu 2b, będzie możliwe przez Wykonawcę po udostępnieniu łaźni i stolarni przez generalnego wykonawcę robót rewitalizacyjnych oraz wykonawców wystaw. O możliwości rozpoczęcia realizacji zdjęć Wykonawca zostanie poinformowany przez Zamawiającego drogą elektroniczną zgodnie z zapisami § 2 ust. 3 pkt 3) wzoru umowy. 4. Miejsce realizacji: zawarto w treści Opisu przedmiotu zamówienia (OPZ). 5. Podwykonawcy: W przypadku korzystania z podwykonawców, w ofercie należy wskazać część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (załącznik nr 6 do SIWZ). W przypadku, kiedy Wykonawca nie wskaże w ofercie części, którą zamierza powierzyć podwykonawcom, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zrealizuje zamówienie samodzielnie. 6. Jeżeli Wykonawca powołuje się na zasoby podwykonawców na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zobowiązany jest wskazać nazwy tych podwykonawców (zgodnie z treścią wzoru załącznika nr 5 do SIWZ). 7. Oferty równoważne: Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert równoważnych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 921112004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.muzeumslaskie.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Produkcja filmów reportażowych dokumentujących realizację projektu: Szychta Kreatywna w Muzeum Śląskim. Społeczne aspekty rewitalizacji
Dodano: 2016-05-27 - Produkcja dwóch filmów: promocyjnego i edukacyjnego dla Muzeum Śląskiego w Katowicach
Dodano: 2016-04-14 - Produkcja i emisja materiałów radiowych i telewizyjnych
Dodano: 2015-09-21 - Produkcja filmu edukacyjnego w technologii 3D/ Z-12/II/2015/PNT
Dodano: 2015-03-02 - Przedmiotem zamówienia jest nagranie filmu promującego oraz opracowanie, wydrukowanie i dostawa materiałów promujących dobre praktyki wypracowane w projekcie Zaplanuj swoją karierę
Dodano: 2014-03-31 - WYKONANIE FILMU PROMOCYJNEGO DLA CENTRUM CZYSTYCH TECHNOLOGII WĘGLOWYCH - CZĘŚĆ TECHNOLOGICZNA W ZABRZU Nr referencyjny nadany sprawie przez Zamawiającego 32/ichpw/2013
Dodano: 2013-05-15 - Wykonanie filmu promocyjnego w ramach projektu /Cieszyńskie na weekend - przewodnik turystyczny/
Dodano: 2012-06-27 - Przygotowanie i prowadzenie działań informacyjno-promocyjnych dla projektu pn.: Hala sportowa wielofunkcyjna przy ul. Żużlowej w Częstochowie.
Dodano: 2012-03-30 - Przygotowanie scenariusza i realizacja filmu korporacyjnego promującego potencjał gospodarczy i inwestycyjny Częstochowy
Dodano: 2012-03-09 - Przygotowanie i opracowanie filmu promującego szkolnictwo zawodowe na potrzeby V Salonu Edukacji Technicznej i Zawodowej organizowanego w ramach projektu Dobry fach to szansa pracy, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.
Dodano: 2012-01-17