Muzeum Śląskie ogłasza przetarg
- Adres: 40-205 Katowice, ul. Tadeusza Dobrowolskiego 1
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2585661-3; 3503672 , fax. 032 2599804
- Data zamieszczenia: 2016-04-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Muzeum Śląskie
ul. Tadeusza Dobrowolskiego 1 1
40-205 Katowice, woj. śląskie
tel. 032 2585661-3; 3503672, fax. 032 2599804
REGON: 00109412100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumslaskie.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytucja kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Produkcja dwóch filmów: promocyjnego i edukacyjnego dla Muzeum Śląskiego w Katowicach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dwóch filmów: promocyjnego (Film 1) i informacyjnego (Film 2) dla Muzeum Śląskiego w Katowicach, tzn.: 1) Film 1: film promocyjny ukazujący proces powstawania nowej siedziby Muzeum Śląskiego (dalej Film 1). W zakresie realizacji Filmu 1 przedmiotem zamówienia będzie opracowanie scenariusza (w formie opisowej) oraz produkcja na jego podstawie audiowizualnej prezentacji w formie filmu wizerunkowego, w oparciu o materiał fotograficzny i filmowy będący w posiadaniu Muzeum Śląskiego. Celem wykonania w/w prezentacji (filmu) jest pokazanie procesu powstawania nowej siedziby Muzeum Śląskiego oraz jej nowoczesnej architektury. Głównym przeznaczeniem filmu jest emisja podczas festiwali, konferencji, spotkań oraz targów turystycznych jako materiał ilustrujący prelekcje przedstawicieli Zamawiającego. Ponadto film będzie prezentowany na stronie internetowej Zamawiającego i w mediach społecznościowych. Długość filmu: 3 minuty. 2) Film 2: film nawiązujący treścią do 1050 rocznicy Chrztu Polski (dalej Film 2). W zakresie realizacji Filmu 2 przedmiotem zamówienia będzie opracowanie scenariusza (w formie opisowej i storyboardu) oraz produkcja na jego podstawie filmu nawiązującego treścią do 1050 rocznicy Chrztu Polski i dotyczącego przedmiotów kultu związanych z kulturą chrześcijańską. Głównym przeznaczeniem filmu będzie emisja wewnętrzna Muzeum Śląskiego, a także w Internecie oraz dystrybucja na nośnikach audiowizualnych. Grupa docelowa kampanii informacyjnych, w których planowane jest wykorzystanie filmu: odbiorca ponadlokalny, ogół społeczeństwa, a w szczególności ludzie starsi zainteresowani udziałem w sztuce i kulturze, rodziny z dziećmi, edukatorzy. Długość filmu: 12 minut. 2. Termin realizacji umowy: Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w terminie: 1) Film 1: do 21 dni od dnia zawarcia umowy; 2) Film 2: do 70 dni od dnia zawarcia umowy. 3. Miejsce realizacji: zawarto w treści Opisu przedmiotu zamówienia (OPZ). 4. Podwykonawcy: W przypadku korzystania z podwykonawców, w ofercie należy wskazać część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (załącznik nr 6 do SIWZ). W przypadku, kiedy Wykonawca nie wskaże w ofercie części, którą zamierza powierzyć podwykonawcom, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zrealizuje zamówienie samodzielnie. 7. Jeżeli Wykonawca powołuje się na zasoby podwykonawców na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zobowiązany jest wskazać nazwy tych podwykonawców (zgodnie z treścią wzoru formularza oferty). 8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert równoważnych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 921112004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 70 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość zrealizowanych usług
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.muzeumslaskie.pl/kategoria_8.html
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Produkcja filmów promocyjnych dotyczących II etapu rewitalizacji dawnej kopalni Katowice dla Muzeum Śląskiego w Katowicach
Dodano: 2016-06-27 - Produkcja filmów reportażowych dokumentujących realizację projektu: Szychta Kreatywna w Muzeum Śląskim. Społeczne aspekty rewitalizacji
Dodano: 2016-05-27 - Produkcja i emisja materiałów radiowych i telewizyjnych
Dodano: 2015-09-21 - Produkcja filmu edukacyjnego w technologii 3D/ Z-12/II/2015/PNT
Dodano: 2015-03-02 - Przedmiotem zamówienia jest nagranie filmu promującego oraz opracowanie, wydrukowanie i dostawa materiałów promujących dobre praktyki wypracowane w projekcie Zaplanuj swoją karierę
Dodano: 2014-03-31 - WYKONANIE FILMU PROMOCYJNEGO DLA CENTRUM CZYSTYCH TECHNOLOGII WĘGLOWYCH - CZĘŚĆ TECHNOLOGICZNA W ZABRZU Nr referencyjny nadany sprawie przez Zamawiającego 32/ichpw/2013
Dodano: 2013-05-15 - Wykonanie filmu promocyjnego w ramach projektu /Cieszyńskie na weekend - przewodnik turystyczny/
Dodano: 2012-06-27 - Przygotowanie i prowadzenie działań informacyjno-promocyjnych dla projektu pn.: Hala sportowa wielofunkcyjna przy ul. Żużlowej w Częstochowie.
Dodano: 2012-03-30 - Przygotowanie scenariusza i realizacja filmu korporacyjnego promującego potencjał gospodarczy i inwestycyjny Częstochowy
Dodano: 2012-03-09 - Przygotowanie i opracowanie filmu promującego szkolnictwo zawodowe na potrzeby V Salonu Edukacji Technicznej i Zawodowej organizowanego w ramach projektu Dobry fach to szansa pracy, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.
Dodano: 2012-01-17