Przetargi.pl
Produkcja 14 eventów realizowanych we współpracy z partnerem mediowym o zasięgu ogólnopolskim, obsługa działań Zamawiającego w czasie eventów, produkcja materiałów reklamowych wykorzystywanych na eventach

Instytut Żywności i Żywienia im. prof. dra med. Aleksandra Szczygła ogłasza przetarg

  • Adres: 02-903 Warszawa, ul. Powsińska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 225 509 767 , fax. 228 421 103
  • Data zamieszczenia: 2019-04-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Żywności i Żywienia im. prof. dra med. Aleksandra Szczygła
    ul. Powsińska
    02-903 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 225 509 767, fax. 228 421 103
    REGON: 28847800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.izz.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytut badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Produkcja 14 eventów realizowanych we współpracy z partnerem mediowym o zasięgu ogólnopolskim, obsługa działań Zamawiającego w czasie eventów, produkcja materiałów reklamowych wykorzystywanych na eventach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest produkcja 14 eventów realizowanych we współpracy z partnerem mediowym o zasięgu ogólnopolskim, obsługa działań Zamawiającego w czasie eventów, produkcja materiałów reklamowych wykorzystywanych na eventach. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79952000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty stanowiące część oferty Wykonawcy Dokumenty wymagane do złożenia wraz z ofertą (do oceny merytorycznej): 1. Opis proponowanych działań eventowych , 1) Opis świadczeń w strefie wystawienniczej NCEŻ IŻŻ zawierający co najmniej następujące Informacje: a) Opis idei, charakterystyki eventów pozwalający Zamawiającemu ocenić dopasowanie charakteru i grupy docelowej proponowanych eventów do grupy docelowej i specyfiki programu edukacyjnego Rodzinna Akcja - Zdrowa Rywalizacja oraz misji NCEŻ IŻŻ; b) Planowane daty poszczególnych eventów wraz ze wskazaniem lokalizacji (miejscowość) c) Szacowana frekwencja eventów w poszczególnych dniach - prosimy o podanie podstaw szacunku (np.: dane historyczne z realizacji podobnych wydarzeń, prognozy organizatora) d) Podanie informacji o innych uczestnikach/sponsorach eventów 2) Opis świadczeń mediowych pozwalających na zbudowanie świadomości konkursu Rodzinna Akcja – Zdrowa Rywalizacja organizowanego przez NCEŻ IŻŻ wraz z informacją o rodzaju wsparcia obecności NCEŻ IŻŻ na poszczególnych eventach: a) świadczenia na antenie radiowej - Łączna ilość wskazań sponsora ze wskazaniem anteny wraz z estymacją efektywnego zasięgu @5+ - Ilość wskazań sponsora przewidziana na jeden event wraz z estymacją poziomu zasięgu dot. jednego eventu - Ilość wskazań sponsora w podziale na typ aktywności (np.: bloki reklamowe, pasma sponsorskie, relacje z wydarzenia, inne) w ujęciu tygodniowym oraz łącznie na całą aktywność b) inne świadczenia mediowe poza anteną radiową - wskazanie medium wraz informacją o potencjale dotarcia do grupy celowej i informacją o rodzaju aktywności (rodzaj aktywności, opis działań).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach