Przetargi.pl
Pretarg nieograniczony na remont części pomieszczeń w budynku istniejącej szkoły

Agencja Rozwoju Mazowsza S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 00-236 Warszawa, ul. Świętojerska 9
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 566 47 76 , fax. 22 843 83 31
  • Data zamieszczenia: 2014-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Rozwoju Mazowsza S.A.
    ul. Świętojerska 9 9
    00-236 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 566 47 76, fax. 22 843 83 31
    REGON: 14039183900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.armsa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka kapitałowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pretarg nieograniczony na remont części pomieszczeń w budynku istniejącej szkoły
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia, jest przebudowa części pomieszczeń szkolnych w budynku istniejącej szkoły na pomieszczenia biurowe z zapleczem socjalnym. Budynek, w którym będzie przeprowadzana przebudowa zlokalizowany jest na działce nr 2/2 w Warszawie, przy ul. Świętojerskiej 9. Przedmiotowy budynek szkoły jest murowany, trzykondygnacyjny (piwnica (przyziemie), parter i piętro), z dachem płaskim (stropodach), pokrytym papą. Budynek jest w kształcie litery H. Część budynku, która jest obecnie użytkowania, wykorzystywana jest do prowadzenia zajęć doszkalających dla nauczycieli. Część, której będą dotyczyć prace objęte niniejszym postępowaniem nie jest obecnie użytkowana. Przebudowa ma związek ze zmianę sposobu użytkowania części pomieszczeń szkolnych w w/w budynku, na pomieszczenia biurowe z zapleczem socjalnym, co będzie polegało przede wszystkim na adaptacji istniejących pomieszczeń szkolnych (sale lekcyjne z zapleczami, pokoje dla nauczycieli, szatnie, itp.) na biura i pomieszczenia im towarzyszące (pom. socjalne, archiwum). Z dużych sal lekcyjnych oraz głównego korytarza z szatniami zaprojektowano wydzielenie kilku mniejszych biur z dostępem do światła dziennego. Przewidziano również adaptację zaplecza sali lekcyjnej w poziomie parteru na wc dla pracowników biur na tej kondygnacji. Obecne pomieszczenie sprzątaczek zmieni funkcję na pomieszczenie socjalne dla pracowników biur. We wszystkich pomieszczeniach (oprócz komunikacji wskazanej w dokumentacji projektowej) przewidziano wymianę okładzin podłogowych i ściennych, w zależności od funkcji: w pomieszczeniach sanitarnych przewidziano okładziny ścienne i podłogowe z płytek ceramicznych antypoślizgowych, łatwozmywalnych; w biurach przewidziano wykładzinę dywanową na podłogę i tapety na ściany; komunikację należy wykończyć posadzką z wykładziny PCV (tarkett kolorowy), natomiast ściany do wysokości 1,60 m tynkiem mozaikowym, w jasnych barwach. Dla pracowników biur, zarówno w piwnicy (przyziemiu), jak i na parterze, przewidziano oddzielne wc z przedsionkiem. W jednym pomieszczeniu biurowym przewiduje się maksymalnie po dwa stanowiska pracy, a w sekretariacie i pomieszczeniach obok (dostępnych z sekretariatu) po jednym. Praca odbywać się będzie w systemie jednozmianowym. Wszystkie pomieszczenia posiadać będą wentylację grawitacyjną lub mechaniczną zintegrowaną z oświetleniem w części sanitarnej i archiwum. W pomieszczeniach wc płytki ceramiczne ścienne należy ułożyć na wysokość min. 2,20 m. Pomieszczenia wc z przedsionkiem, wyposażyć w miskę ustępową, umywalkę z ciepłą i zimną wodą, dozownik z mydłem w płynie, ręczniki jednorazowe i kosz na zużyte ręczniki papierowe. We wszystkich pomieszczeniach zapewniono odpowiednią ilość wymian powietrza poprzez wentylację grawitacyjną i grawitacyjną wspomaganą nawiewnikami okiennymi (wg projektu branżowego). 2) Przed przystąpieniem do realizacji robót budowlanych należy zakończyć wszelkie prace przygotowawcze określone w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonania robót oraz za ich zgodność z dokumentacją techniczną, zgłoszeniem zmiany sposobu użytkowania i specyfikacją techniczną. Dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna oraz ewentualne dodatkowe dokumenty przekazane przez Zamawiającego Wykonawcy stanowią część kontraktu, a wymagania wyszczególnione chociażby w jednym z nich są obowiązujące dla Wykonawcy, tak jakby zawarte były w całej dokumentacji. W przypadku rozbieżności w ustaleniach poszczególnych dokumentów obowiązuje następująca kolejność ich ważności: (1) dokumentacja projektowa, (2)specyfikacje techniczne. Nadrzędne znaczenie nad wszelkimi dokumentami technicznymi ma umowa (kontrakt) zawarta z Wykonawcą. 3) Wykonawca nie może wykorzystywać błędów, uproszczeń lub opuszczeń w dokumentach kontraktowych, a o ich wykryciu winien natychmiast powiadomić Zamawiającego, który dokona odpowiednich zmian, poprawek czy uzupełnień. W przypadku rozbieżności opis wymiarów ważniejszy jest od odczytu ze skali rysunków. Wszystkie materiały użyte do robót winny mieć świadectwo dopuszczenia wydane przez uprawnione jednostki. W przypadku gdy materiały lub roboty nie będą w pełni zgodne z dokumentacją projektową lub specyfikacjami technicznymi i wpłynie to na nie zadawalającą jakość elementu budowli materiały takie będą niezwłocznie zastąpione innymi, a roboty rozebrane na koszt Wykonawcy. 4) Wykonawca zobowiązany jest znać wszystkie przepisy wydane przez władze centralne i miejscowe oraz inne przepisy i wytyczne, które w jakikolwiek sposób związane są z robotami. Wykonawca będzie w pełni odpowiedzialny za przestrzeganie tych praw, przepisów i wytycznych podczas prowadzenia robót.; 5) Po upływie 12 miesięcy gwarancji jakości, w terminie 30 dni od upływu tego terminu, Wykonawca jest zobowiązany dokonać przeglądu gwarancyjnego wszystkich wykonanych prac w ramach niniejszego postępowania. 6) Występujące w opracowaniach przetargowych nazwy, typy i pochodzenie produktów nie są dla Wykonawców wiążące. Podane w opisach nazwy własne mają charakter przykładowy, a ich zadaniem jest sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. 7) Zamawiający dopuszcza składanie ofert z użyciem materiałów równoważnych do materiałów określonych w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zachowania materiałów o parametrach technicznych, jakościowych i funkcjonalnych nie gorszych od określonych w dokumentacji projektowej. Udokumentowanie równoważności leży po stronie Wykonawcy. W tym celu wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą w szczególności: karty katalogowe z rysunkami i opisem technicznym, certyfikaty lub aprobaty zastosowania materiałów lub urządzeń. Wykonawca proponujący rozwiązania równoważne, niezależnie od innych dokumentów, powinien przedstawić wraz z ofertą opis rozwiązań równoważnych (zawierający zestawienie równoważnych materiałów z podaniem ich typu, modelu i producenta) oraz wykazać, że proponowane rozwiązania charakteryzują się nie gorszymi parametrami od przyjętych w dokumentacji projektowej. 8) W celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia Zamawiający wymaga, aby były dołączone do oferty opisy urządzeń, schematy, rysunki, instrukcje obsługi i montażu proponowanych urządzeń równoważnych, z których jasno i czytelnie wynikać będzie, iż urządzenia posiadają powyższe minimalne przepustowości oraz spełniają wymagania zawarte w Dokumentacji Przetargowej. 9) Szczegółowy zakres robót zawarty jest w dokumentacji technicznej i przedmiarach robót. Wymagania dotyczące materiałów i urządzeń oraz sposobu wykonania robót zawiera Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR). Dokumentacja techniczna, przedmiar oraz STWiOR stanowi integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wszelkie zapisy zawarte w w/w dokumentach należy uznać jako obowiązujące. Przyjmując dobór materiałów i urządzeń należy przyjmować zapisy STWiOR jako nadrzędne nad dokumentacją techniczną. 10) Inspektor nadzoru powołany przez Zamawiającego może dopuścić do użycia tylko materiały, które posiadają deklarację zgodności, deklaracje właściwości użytkowych, certyfikat zgodności z: Polską lub Europejską Normą lub aprobatą techniczną, w przypadku wyrobów, dla których nie ustanowiono Norm zharmonizowanych. W przypadku materiałów, dla których ww. dokumenty są wymagane przez STWiORB, każda partia dostarczona do robót będzie posiadać te dokumenty, określające w sposób jednoznaczny jej cechy. Produkty przemysłowe muszą posiadać ww. dokumenty wydane przez producenta, a w razie potrzeby poparte wynikami badań wykonanych przez niego. Kopie wyników tych badań będą dostarczone przez Wykonawcę Zamawiającemu. 11) Do wykonania zamówienia Wykonawcy zobowiązani są użyć materiałów i urządzeń fabrycznie nowych i nieużywanych, gwarantujących najwyższą jakość, o parametrach technicznych i jakościowych określonych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, dokumentacji technicznej i przedmiarze robót. 12) Wymagany minimalny okres gwarancji na wykonane roboty wynosi 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego i podpisania (bez uwag) protokołu odbioru. 13) Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na ich zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty, deklaracje właściwości użytkowych, deklaracje zgodności, świadectwa jakości). 14) Wykonawca zapewni, aby tymczasowo składowane materiały do czasu, gdy będą one potrzebne do robót, były zabezpieczone przed zniszczeniem, zachowały swoją jakość i właściwości oraz były dostępne do kontroli przez Inspektora Nadzoru. 15) Wszelkie materiały i urządzenia oferowane w przetargu powinny mieć dopuszczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie norm prawnych zgodnie z obowiązującym prawem na dzień otwarcia ofert. 16) Przed złożeniem oferty Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej w terenie. Termin wizji lokalnej należy ustalić z osobą wskazaną w Rozdziale 7 niniejszej SIWZ. 17) Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. Do zawierania umów z podwykonawcami oraz dalszymi podwykonawcami odpowiednie zastosowanie mają przepisy art. 143b i nast. Ustawy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452627008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 70 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 15 000 zł (piętnaście tysięcy złotych). 2) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.armsa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach