Przetargi.pl
Pranie wraz z dzierżawą bielizny szpitalnej, pranie pozostałych asortymentów Zamawiającego oraz wdrożenie systemu automatycznej identyfikacji radiowej do bezdotykowego liczenia bielizny lub systemu równoważnego

Samodzielny Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. Ks. Biskupa Józefa Nathana w Branicach ogłasza przetarg

  • Adres: 48-140 Branice, ul. Szpitalna 18
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. (077) 4034302 , fax. (077) 4868446
  • Data zamieszczenia: 2014-12-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. Ks. Biskupa Józefa Nathana w Branicach
    ul. Szpitalna 18 18
    48-140 Branice, woj. opolskie
    tel. (077) 4034302, fax. (077) 4868446
    REGON: 00029105500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalbranice.biuletyn.info.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pranie wraz z dzierżawą bielizny szpitalnej, pranie pozostałych asortymentów Zamawiającego oraz wdrożenie systemu automatycznej identyfikacji radiowej do bezdotykowego liczenia bielizny lub systemu równoważnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie usługi prania i dzierżawy bielizny szpitalnej i wdrożenie elektronicznego systemu bezdotykowego identyfikacji prania lub równoważnego dla: Samodzielnego Wojewódzkiego Szpitala dla Nerwowo I Psychicznie Chorych im. Ks. Bp. Józefa Nathana ul. Szpitalna 18, w Branicach Kompleksowa usługa będąca przedmiotem zamówienia polegać będzie na: 1) praniu wraz z dzierżawą bielizny pościelowej szpitalnej oraz pozostałych asortymentów dzierżawionych, 2) praniu pozostałych asortymentów będących własnością Zamawiającego takiego jak: piżamy, materace, koce, poduszki, zasłony, kołdry, pokrowce, mopy oraz pozostałe przekazane do prana asortymenty przez Zamawiającego (w tym materace sprężynowe waga 1 szt - ok. 10 kg),ściereczki, odzież robocza i fasonowa, 3) praniu połączonym z dezynfekcją chemiczno- termiczną w pełnym spektrum działania Tbc, B,F,, V, S, 4) dezynfekcji w komorze dezynfekcyjnej materacy i poduszek (w tym z pierza), 5) krochmaleniu wybranych asortymentów bielizny (obrusów, serwet, odzieży fasonowej, oraz innych wskazanych przez Zamawiającego), 6) maglowaniu bielizny pościelowej, 7) prasowaniu bielizny fasonowej, 8) wdrożeniu u Zamawiającego systemu automatycznej identyfikacji radiowej do bezdotykowego liczenia bielizny brudnej i czystej lub równoważnego. 9) oznaczeniu tagami automatycznej identyfikacji radiowej do bezdotykowego liczenia bielizny lub równoważnymi znacznikami wskazanych asortymentów będących własnością Zamawiającego oraz pozostałego asortymentu Zamawiającego 10) segregacji poszczególnych asortymentów bielizny, a następnie pakowaniu w perforowane worki foliowe przeźroczyste w ilościach dla poszewek - 15 szt., dla poszew - 10 szt. dla prześcieradeł - 10 szt.; segregacja musi obejmować podział na komórki organizacyjne Zamawiającego. 11) segregacji pozostałych asortymentów z podziałem na komórki organizacyjne Zamawiającego. 12) segregacji oraz zafoliowaniu bielizny fasonowej i transportowaniu jej na wieszakach, 13) bieżącym przeglądaniu, kwalifikowaniu i naprawianiu (wg potrzeb) szwalniczym (przyszywanie guzików, zszywanie pęknięć, wymiana zamków, i nap, wymiana wsypów w poduszkach z pierza) asortymentów będących własnością Zamawiającego. 14) transporcie bielizny środkami transportu dostosowanymi do przewozu bielizny bezpośrednio do komórek organizacyjnych 15) myciu i dezynfekcji pojazdów oraz środków transportu przeznaczonych do transportu bielizny. Wymagania dotyczące usługi prania wraz z dzierżawą W ramach usługi prania wraz z dzierżawą Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia do Zamawiającego poszczególnych asortymentów bielizny w ilości zapewniającej zaspokojenie bieżących potrzeb Zamawiającego. Oznaczenia każdej sztuki tagiem automatycznej identyfikacji radiowej do bezdotykowego liczenia bielizny lub równoważnym znacznikiem. Ilości bielizny potrzebne do realizacji umowy podane zostały w załączniku nr 1 do siwz. bielizna dzierżawiona, w ilościach zapewniających prawidłowe funkcjonowanie Szpitala, musi zostać dostarczona najpóźniej w dniu 31 stycznia 2015 r, w takich ilościach, aby możliwa była wymiana bielizny brudnej na czystą w trybie sztuka za sztukę. W ramach umowy wykonawca dostarczy jeden zestaw do bezdotykowego odczytu ilości prania do magazynu brudnej bielizny. Sprawdzenie dostawy bielizny czystej (tj. ilość i asortyment) wydanej z pralni odbywać się będzie poprzez dostęp internetowy do systemu radiowej identyfikacji Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia i uruchomienia systemu radowej identyfikacji do bezdotykowego liczenia bielizny lub równoważnego wraz z oprogramowaniem w magazynie brudnej bielizny Zamawiającego najpóźniej w dniu 31 stycznia 2015 r. Wykonawca wyposaży zamawiającego w komputer i drukarkę oraz oprogramowanie do odczytu tagów i prowadzenia ewidencji przedmiotu zamówienia oraz zabezpieczy materiały eksploatacyjne (tusz, toner, taśmy, płyty CD, papier do drukarki ) oraz zapewni serwis systemu i oprogramowania przez cały okres obowiązywania umowy. Wykonawca zobowiązany będzie przeszkolić pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi systemu i oprogramowania prowadzenia ewidencji bielizny. Termin szkolenia zostanie ustalony na etapie podpisywania umowy. 2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983110006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 6000,00 zł . 2. Wadium ma być wniesione przed upływem terminu składania ofert, w jednej lub kilku formach podanych w art. 45 ust. 6 Pzp.. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 31 1030 1508 0000 0008 0319 2006 Bank Handlowy S.A. WARSZAWA Oddział w Opolu. Kserokopię polecenia przelewu należy załączyć do oferty. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium do oferty PN 24/2014 Pranie wraz z dzierżawą bielizny szpitalnej, pranie pozostałych asortymentów Zamawiającego oraz wdrożenie systemu automatycznej identyfikacji radiowej do bezdotykowego liczenia bielizny lub systemu równoważnego 4. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie (tj. przed upływem terminu składania ofert) decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany powyżej. 3. W przypadku wniesienia wadium w poręczeniach lub gwarancjach, złożenia ich oryginałów należy dokonać w Sekretariacie Samodzielnego Wojewódzkiego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Branicach ul. Szpitalna 18, a kserokopię z potwierdzeniem złożenia należy załączyć do oferty. Złożenie ma być dokonane przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli złożenie oferty następuje za pośrednictwem poczty lub przesyłką kurierską, a Wykonawca nie złoży poręczeń lub gwarancji w sekretariacie Szpitala, to oryginał poręczenia lub gwarancji należy załączyć do oferty. 5. Poręczenie lub gwarancja ma zawierać zapis uwzględniający wszystkie warunki zatrzymania wadium, określone w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 Pzp. Dodatkowo poręczenie lub gwarancja ma również zawierać oświadczenie o bezwarunkowym zobowiązaniu do zapłaty wskazanej kwoty. Wadium powinno obejmować cały okres związania ofertą. W przeciwnym wypadku poręczenie lub gwarancja nie będzie spełniała wymagań Zamawiającego. 6. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje w przypadkach określonych w art. 46 Pzp. 7. Wadium wniesione przez jednego ze Wykonawców składających ofertę wspólną w rozumieniu art. 23 Pzp uważa się za wniesione prawidłowo.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: jakość
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalbranice.biuletyn.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach