Krakowskie Centrum Rehabilitacji i Ortopedii ogłasza przetarg
- Adres: 30-224 Kraków, Al. Modrzewiowa
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 124 252 842 , fax. 124 251 228
- Data zamieszczenia: 2018-05-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Krakowskie Centrum Rehabilitacji i Ortopedii
Al. Modrzewiowa 22
30-224 Kraków, woj. małopolskie
tel. 124 252 842, fax. 124 251 228
REGON: 35119473600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kcr.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: SP ZOZ Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pranie odzieży i bielizny szpitalnej - dzierżawa pościeli, fartuchów, ubrań chirurgicznych i prześcieradeł barierowych; dzierżawa wraz z usługą sterylizacji fartuchów operacyjnych wzmocnionych. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest „Pranie odzieży i bielizny szpitalnej - dzierżawa pościeli, fartuchów, ubrań chirurgicznych i prześcieradeł barierowych; dzierżawa wraz z usługą sterylizacji fartuchów operacyjnych wzmocnionych”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy (z załącznikami), będący załącznikiem nr 3 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia (zwanej dalej w ogłoszeniu "SIWZ"). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98310000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 5 000,00 zł. Sposób wniesienia wadium został określony w SIWZ.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji; 2. Załącznik nr 1 do wzoru umowy [wykaz asortymentowo – ilościowo – cenowy, wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy; 3. Pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej; 4. Zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jako dowód polegania na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, w odniesieniu do określonego warunku udziału w postępowaniu (w formie pisemnej) – jeżeli dotyczy; 5. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, aktualne na dzień składania ofert – wg wzorów będących załącznikami nr 2A/2B do SIWZ. 6. W terminie trzech dni od daty zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert – oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Dokumenty wymagane przez Zamawiającego (w tym od podmiotów zagranicznych) zostały opisane w SIWZ opublikowanej na stronie internetowej Zamawiającego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kompleksowe usługi pralnicze dla Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego im. dr. S. Jasińskiego w Zakopanem
Dodano: 2024-03-06 - Kompleksowe świadczenie usług pralniczych dla wszystkich jednostek UKEN
Dodano: 2024-01-22 - Usługa pralnicza przedmiotów umundurowania i wyekwipowania, odzieży roboczej oraz odzieży medycznej, w tym usługa prania wodnego i chemicznego, usługa dezynfekcji obuwia (...) w ramach 2 zadań
Dodano: 2024-01-04 - Usługi pralnicze dla Domu Pomocy Społecznej w Bobrku (I-VI 2024r.) - II postępowanie
Dodano: 2023-12-22 - Kompleksowe usługi pralnicze w 2024
Dodano: 2023-12-20 - Świadczenie usług pralniczych dla Centralnego Ośrodka Sportu – Ośrodka Przygotowań Olimpijskich w Zakopanem.
Dodano: 2023-12-18 - Kompleksowe usługi pralnicze (pranie bielizny szpitalnej)
Dodano: 2023-12-05 - Wykonywanie usług pralniczych w I półroczu 2024 roku
Dodano: 2023-11-23 - Usługi pralnicze dla Domu Pomocy Społecznej w Bobrku (I-VI 2024 r.)
Dodano: 2023-11-21 - Świadczenie usług pralniczych wraz z dzierżawą pościeli i urządzeniem do automatycznej identyfikacji asortymentu na potrzeby „Szpitala Miejskiego w Rabce – Zdroju" Sp. z o. o.
Dodano: 2023-08-04