Przetargi.pl
PRANIA I MAGLOWANIA BIELIZNY POŚCIELOWEJ ORAZ RĘCZNIKÓW, ŚCIEREK I OBRUSÓW CZYSZCZENIA KOŁDER, PODUSZEK, KOCÓW I FIRAN BĘDĄCYCH W UŻYTKOWANIU WYDZIAŁU OPERACYJNEGO WE WŁOCŁAWKU

Poczta Polska Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Bydgoszczy z siedzibą w Toruniu ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, Rynek Staromiejski 15
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6527900, 6211341 , fax. 056 6521189
  • Data zamieszczenia: 2009-11-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Poczta Polska Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Bydgoszczy z siedzibą w Toruniu
    Rynek Staromiejski 15 15
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6527900, 6211341, fax. 056 6521189
    REGON: 01068496000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta-polska.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka Akcyjna której głównym udziałowcem jest Skarb Państwa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRANIA I MAGLOWANIA BIELIZNY POŚCIELOWEJ ORAZ RĘCZNIKÓW, ŚCIEREK I OBRUSÓW CZYSZCZENIA KOŁDER, PODUSZEK, KOCÓW I FIRAN BĘDĄCYCH W UŻYTKOWANIU WYDZIAŁU OPERACYJNEGO WE WŁOCŁAWKU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    . Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi prania i maglowania bielizny pościelowej oraz ręczników, ścierek i obrusów, a także czyszczenia chemiczne kołder, poduszek, koców i firan będących w użytkowaniu Wydziału Operacyjnego Infrastruktury we Włocławku, łącznie z transportem. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) Usługę prania wodnego z maglowaniem (zależnie od asortymentu) bielizny pościelowej składającej się z następującego asortymentu: poszwa na koc (kołdrę), poszewka na poduszkę, prześcieradło oraz ręczników (frotte): mały 35 x 70 cm i duży 70 x 140 cm, ścierek i obrusów. Odbiór i dostarczenie przedmiotu zamówienia odbywać się będzie z częstotliwością 1 raz na tydzień, transportem Wykonawcy od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-13.00. Maksymalna miesięczna ilość asortymentu podlegająca usłudze prania z maglowaniem wynosi 40 kg b) Usługę prania chemicznego, której podlegać będą: kołdry, poduszki, koce i firany. Odbiór i dostarczenie przedmiotu zamówienia odbywać się będzie z częstotliwością 2 razy w roku, transportem Wykonawcy od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-13.00. Maksymalne jednorazowe ilości asortymentu podlegającego usłudze prania chemicznego: 15 sztuk kołder, 15 szt. poduszek, 15 szt. koców, 17 m2 firany. Szczegółowo wymieniony asortyment oraz ilość usługi pralniczej zawarta została w załączniku nr 1 do siwz
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983000006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: . O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. posiadają zarejestrowaną działalność gospodarczą b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający ocenia spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych dokumentów, metodą spełnia- nie spełnia, na druku ZP-17, stanowiącym załącznik do protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 w sprawie protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (Dz. U. Nr 188 poz. 11154). 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia: a) warunki określone w pkt 1 ppkt a) oraz d) muszą być spełnione przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, b) warunki określone w pkt 1 ppkt b) oraz c) mogą być spełnione łącznie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub potwierdzających spełnienie przez oferowane dostawy, wymagań określonych przez Zamawiającego lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty sporządzonej w oparciu o formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 2 do siwz należy dołączyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 44 ustawy, sporządzone wg załącznika nr 3 do siwz, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. b, składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2. W przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika, należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo w oryginale lub kopię pełnomocnictwa potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez notariusza. 3. Wykonawca składając kopie dokumentów zobowiązany jest potwierdzić je za zgodność z oryginałem na każdej stronie przez Wykonawcę, a w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie - przez pełnomocnika, o którym mowa w pkt. VI specyfikacji.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poczta-polska.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach