Przetargi.pl
PCZ/II-ZP/06/2009 Przetarg nieograniczony na usługę prania bielizny szpitalnej i odzieży roboczej.

Pałuckie Centrum Zdrowia NZOZ Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 88-400 Żnin, ul. Szpitalna 30
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3031341 w. 181 , fax. 052 3031344
  • Data zamieszczenia: 2009-03-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Pałuckie Centrum Zdrowia NZOZ Sp. z o.o.
    ul. Szpitalna 30 30
    88-400 Żnin, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3031341 w. 181, fax. 052 3031344
    REGON: 09321330900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pczznin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PCZ/II-ZP/06/2009 Przetarg nieograniczony na usługę prania bielizny szpitalnej i odzieży roboczej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi prania około 58.080 kg bielizny szpitalnej i odzieży roboczej w czasie określonym na 12 miesięcy, dla Pałuckiego Centrum Zdrowia Sp. z o. o. NZOZ w Żninie. Zamawiający przewiduje, że do prania oddawane będzie około 4.840 kg miesięcznie bielizny szpitalnej i odzieży roboczej, w tym: Bielizna pościelowa - ok. 4500 kg, w tym z bloku operacyjnego - ok. 1010 kg, Pieluchy - ok. 40 kg, Odzież robocza szpitalna (fartuchy i sukienki, bluzy, spodnie, spódnice), koce, poduszki oraz dezynfekcja materacy w komorze - ok. 300 kg. Zamówienie obejmuje: usługi pralnicze wraz z prasowaniem, maglowaniem, dezynfekcją, naprawą bielizny szpitalnej i odzieży roboczej oraz dezynfekcją materacy w komorze. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych oraz wariantowych. Dostawa brudnej i odbiór czystej bielizny szpitalnej i odzieży roboczej odbywać się będzie transportem własnym Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983000006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców, będzie odbywać się wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie dokumentów i oświadczeń, o których mowa w pkt.4 specyfikacji, stanowiących załączniki do złożonych przez wykonawców ofert.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, każdy Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: a)oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust 1 uPzp (Załącznik nr 2 do SIWZ - Oświadczenie złożone zgodnie z art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych) - załączyć do oferty; b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające prawo wykonawcy do występowania w obrocie gospodarczym oraz wskazujące osoby upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy - wystawione nie wcześniej niż 6 m.-cy przed upływem terminu składania ofert - załączyć do oferty; c)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załączyć do oferty; d)wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (usługi świadczone dla jednostek służby zdrowia) z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z potwierdzeniem, że usługi zostały wykonane należycie (referencje od minimum dwóch Zamawiających) - załączyć do oferty; e)polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - załączyć do oferty; f)opinia Państwowej Inspekcji Sanitarnej właściwej dla miejsca wykonania usługi prania o spełnianiu wymogów zawartych w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z 10.11.2006 r. (Dz. U. Nr 213, poz. 1568), potwierdzająca zachowanie bariery higienicznej w pomieszczeniach pralni oraz pranie bielizny szpitalnej w odrębnych cyklach technologicznych dla: bielizny noworodkowej, położniczej, operacyjnej, ogólnoszpitalnej i skażonej - wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert - załączyć do oferty. g)opis technologii prania z wykazem niezbędnych do wykonania usługi maszyn, urządzeń i narzędzi, jakimi dysponuje Wykonawca, uwzględniający stosowane środki i preparaty na poszczególnych etapach wykonywania usługi - załączyć do oferty.; h)wykaz stosowanych środków piorących i dezynfekcyjnych wraz z dokumentami potwierdzającymi dopuszczenie do obrotu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, atestami PZH, pozytywną opinią Instytutu Matki i Dziecka oraz, że środki dezynfekcyjne są dopuszczone do obrotu zgodnie z ustawą z dnia 13 września 2002 r. o produktach biobójczych (Dz. U. Nr 175, poz. 1433 ze zm.) i posiadają wpis (ewentualnie zgłoszenie) do Rejestru Wyrobów Medycznych - załączyć do oferty; i)oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu komory do dezynfekcji - załączyć do oferty; j)informacja o podwykonawcach - W przypadku, gdy Wykonawca zamierza realizować przedmiot zamówienia z udziałem podwykonawców, Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia wykazu podwykonawców z określeniem, jaką część zamówienia będzie wykonywać podwykonawca lub oświadczenia, że Wykonawca zadanie wykona samodzielnie - załączyć do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Odległość od siedziby Zamawiającego do pralni Wykonawcy
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pczznin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach