Przetargi.pl
Pracownik magazynowy z obsługą wózka jezdniowego z napędem silnikowym. Nr postępowania: DOR-271-25/12

Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego ogłasza przetarg

  • Adres: 33-300 Nowy Sącz, ul. Nawojowska 118
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 4400808 , fax. 018 4400808
  • Data zamieszczenia: 2012-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego
    ul. Nawojowska 118 118
    33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie
    tel. 018 4400808, fax. 018 4400808
    REGON: 12024173600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.powiat-ns.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pracownik magazynowy z obsługą wózka jezdniowego z napędem silnikowym. Nr postępowania: DOR-271-25/12
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Cel i czas realizacji szkolenia 1. Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 2 osób bezrobotnych w ramach projektu pn.: Twoja decyzja - nasza pomoc współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VII Działanie 7.2 Poddziałanie 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym. 2. Celem szkolenia jest nabycie przez uczestników szkolenia wiedzy i umiejętności praktycznych niezbędnych do podjęcia pracy w zawodzie pracownika magazynowego z obsługą wózka jezdniowego z napędem silnikowym. 3. Zamawiający wymaga, aby liczba godzin szkoleniowych w każdym dniu szkolenia wynosiła 6 godzin zegarowych, za wyjątkiem: warsztatów z psychologiem (3 dni po 5 godzin zegarowych) oraz zajęć z Modułu III i IV, które powinny być realizowane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 10.05.2002 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy użytkowaniu wózków jezdniowych z napędem silnikowym (Dz. U. Nr 70, poz.650 ) oraz z Rozporządzeniem MGPiPS z dnia 04.04.2003 roku zmieniającym rozporządzenie w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy użytkowaniu wózków jezdniowych z napędem silnikowym (Dz. U. Nr 65 poz.603). 4. Intensywność zajęć: codziennie w dni robocze od poniedziałku do piątku, przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu. 5. Zajęcia powinny odbywać się nie później niż do godziny 1600. 6. Planowany termin rozpoczęcia szkolenia: do 7 dni od podpisania umowy. 7. Planowany termin zakończenia szkolenia: nie później niż do 30 września 2012 r. (zgodnie z przedstawionym przez Wykonawcę harmonogramem i programem szkolenia). Ostatni dzień szkolenia przeznaczony jest na zakończenie szkolenia. 8. Na wypadek gdyby osoby przeznaczone do programu szkolenia, z przyczyn na które zamawiający nie ponosi odpowiedzialności zrezygnowały z udziału w szkoleniu przed datą zawarcia umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od zawarcia umowy bez poniesienia skutków finansowych z tego tytułu. II. Zakres tematyczny szkolenia 1. Liczba godzin szkoleniowych dla każdego uczestnika szkolenia wynosi: 232 godziny zegarowe, w tym: 1.1. Moduł I - warsztaty z psychologiem obejmujące 15 godzin zegarowych (3 dni po 5 godz.) 1.2. Moduł II - 24 godziny zegarowe - podstawy teoretyczno-zawodowe w pracy na stanowisku magazyniera, 1.3. Moduł III - 48 godzin zegarowych - zajęcia teoretyczno-zawodowe dotyczące obsługi, kierowania wózkiem jezdniowym z napędem silnikowym, w tym 4 godziny zajęć teoretyczno-zawodowych dotyczących bezpiecznej wymiany butli, 1.4. Moduł IV - 19 godzin zegarowych praktycznej nauki jazdy, manewrowania wózkami jezdniowymi dla każdego uczestnika szkolenia, w tym 4 godziny zajęć praktycznych bezpiecznej wymiany butli gazowej, 1.5. Moduł V- 12 godzin zegarowych przy obsłudze kasy fiskalnej; 1.6. Moduł VI - 24 godziny zegarowe z obsługi licencjonowanego programu fakturowo-magazynowego; 1.7. Moduł VII - zajęcia praktyczne obejmujące 90 godzin zegarowych zajęć. 2. Zamawiający wymaga, aby warsztaty z psychologiem realizowane były jako pierwsze, a Moduł VII (zajęcia praktyczne) jako ostatnie. III. Miejsce realizacji szkolenia 1. W przypadku realizacji zajęć na terenie Powiatu Nowosądeckiego Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie dojazd uczestników szkolenia z Nowego Sącza do Ośrodka Szkoleniowego oraz powrót do Nowego Sącza w każdym dniu szkolenia. 2. W przypadku realizacji zajęć szkoleniowych z zakwaterowaniem poza Nowym Sączem lub Powiatem Nowosądeckim Wykonawca we własnym zakresie zapewni: a) Dojazd wszystkim uczestnikom szkolenia z Nowego Sącza do Ośrodka Szkoleniowego i z Ośrodka Szkoleniowego do Nowego Sącza. Przewidywany transport powinien obejmować dojazd w poniedziałek rano i powrót w piątek po zajęciach w każdym tygodniu zajęć. Maksymalny czas dojazdu na szkolenie z Nowego Sącza do miejsca odbywania zajęć oraz powrót z miejsca odbywania zajęć do Nowego Sącza nie powinien przekraczać 3 godzin zegarowych. b) Codzienny dojazd uczestników szkolenia z miejsca zakwaterowania do miejsca odbywania zajęć w sytuacji, gdy miejsce zakwaterowania uczestników będzie inne niż miejsce odbywania zajęć. c) Pełne wyżywienie oraz zakwaterowanie wszystkim uczestnikom szkolenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Z uwagi na wartość przedmiotu zamówienia Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Certyfikat jakości usług ISO
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.powiat-ns.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach