Przetargi.pl
Pracownia fizyki w Zespole Szkół nr 3, ul. Szkocka 64, 54-402 Wrocław obejmujący zadania pt. Zadanie I - Aranżacja pracowni fizyki Zadanie II - Dostawa i montaż wyposażenia pracowni fizyki

Zespół Szkół Nr 3 ogłasza przetarg

  • Adres: 54-402 Wrocław, ul. Szkocka 64
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-71 32 349 39 , fax. 0-71 32 349 39
  • Data zamieszczenia: 2009-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Nr 3
    ul. Szkocka 64 64
    54-402 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 0-71 32 349 39, fax. 0-71 32 349 39
    REGON: 93107443700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs3.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pracownia fizyki w Zespole Szkół nr 3, ul. Szkocka 64, 54-402 Wrocław obejmujący zadania pt. Zadanie I - Aranżacja pracowni fizyki Zadanie II - Dostawa i montaż wyposażenia pracowni fizyki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres rzeczowy zamówienia jest opisany Zał. Nr 5, dok. pt. Program-funkcjonalno - użytkowy Pracowni fizyki w Zespole Szkół nr 3, ul. Szkocka 64 , 54-402 Wrocław obejmujący zadania pt. Zadanie I - Aranżacja pracowni fizyki Zadanie II - Dostawa i montaż wyposażenia pracowni fizyki Zadanie I - Aranżacja pracowni fizyki - Zamurowanie drzwi 90x200 - Rozebranie posadzki z PCW - Przygotowanie powierzchni i ułożenie płytek gres w karo 3-kolorowo - Przygotowanie i naprawa tynków na ścianach i suficie i wykonanie gładzi gipsowych - Malowanie ścian w pracowni emulsją akrylową zakresie kolorach pastelowych i lamperii na wys. 1,6m farbami olejnymi - Zabudowa grzejników płytami meblowymi W zakresie robót sanitarnych wykonane będą m.in: - Wymiana instalacji wody i kanalizacji z podłączeniem zlewu w biurku nauczyciela - wymiana zaworów grzejnikowych W zakresie robót elektrycznych wykonane będą m.in : - Nowe instalacje elektr. gniazdkowe i oświetleniowa oraz teletechniczne Wywóz i utylizację gruzu. Zadanie II - Dostawa i montaż wyposażenia pracowni fizyki W pracowni fizyki przyjęto dla ilości uczniów = 32 osoby. Wyposażone w ławki i krzesła oraz szafy. Wyposażenie multimedialne i tablice w pracowni fizyki Biurko nauczycielskie z zamykanymi na klucz szufladami , oraz zlewem z bl. nierdzewnej w biurku. Dostawa krzeseł na konstrukcji metalowej giętej z drewnianym siedziskiem i oparciem dla uczniów oraz z tapicerowanym siedziskiem i oparciem dla nauczyciela. Wykaz wyposażenia znajduje się w tab. nr 2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 710000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 3 000,00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 5.1. posiadają uprawnienia do wykonywania prac objętych zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 5.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 5.3.wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat (licząc od daty wyznaczonej na złożenie ofert) lub w okresie prowadzonej działalności jeśli jest on krótszy, wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną związaną remontem obiektów kubaturowych, odpowiadających odpowiadającą swoim rodzajem i wartością stanowiącym przedmiot zamówienia, potwierdzone dokumentem wystawionym przez Inwestora potwierdzającym, że zamówienie to wykonane było z należytą starannością (wskazane jest wykonawstwo pracowni z dostawą wyposażenia). 5.4.dysponują osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi - kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia. Wymagane jest by w/w osoba była członkiem Izby Inżynierów Budownictwa, 5.5.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5.6. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5.7. Są ubezpieczeni od ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (kwota ubezpieczenia - minimum 100.000,00 zł.) - Polisa ubezpieczeniowa
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy w sprawie ubiegania sie o zamówienie publiczne (wzór nr 2.2) 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3. Stan zatrudnienia oraz wskazanie osób pełniących funkcje: kierownika budowy i kierowników robót (wzór nr 2.4) 4. Uprawnienia budowlane w/w osób wskazanych zgodne z zakresem przedmiotu zamówienia 5. Aktualne zaświadczenia z Izby Inżynierów Budownictwa o przynależności do Izby osób pełniących samodzielne funkcje w budownictwie. ( j.w.) 6. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością min. 300 000,00 PLN robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - (wzór nr2.5) wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należyta starannością 7. Wykaz dokumentów potwierdzających, że roboty wymienione w załączniku - wzór nr 2.5 zostały wykonane z należyta starannością - (wzór nr 2.6) 8. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 9. Oświadczenie Wykonawcy o kontynuacji ubezpieczenia OC przez okres realizacji robót (wzór nr 2.7)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zs3.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach