Przetargi.pl
Centrum Kształcenia Praktycznego ul. Grunwaldzka 2-20 w Legnicy - budowa i organizacja stanowisk egzaminacyjnych i stacji diagnostycznej

Prezydent Miasta Legnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 59-220 Legnica, pl. Słowiański 8
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 7212100 , fax. 076 7212115
  • Data zamieszczenia: 2009-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Legnicy
    pl. Słowiański 8 8
    59-220 Legnica, woj. dolnośląskie
    tel. 076 7212100, fax. 076 7212115
    REGON: 39064725100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.legnica.um.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Centrum Kształcenia Praktycznego ul. Grunwaldzka 2-20 w Legnicy - budowa i organizacja stanowisk egzaminacyjnych i stacji diagnostycznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Budowa warsztatów szkolnych w ramach zadania inwestycyjnego Centrum Kształcenia Praktycznego ul. Grunwaldzka 2-20 w Legnicy - budowa i organizacja stanowisk egzaminacyjnych i stacji diagnostycznej Zakres zamówienia obejmuje wykonanie między innymi: a)budowa warsztatów szkolnych o powierzchni użytkowej 516,98 m2, w tym część przeznaczona na naukę zawodu jako hala stalowa obłożona płytą warstwową, zawierać będzie szkolną stację diagnostyczną, stanowiska do nauki naprawy pojazdów samochodowych, stanowisko myjni ręcznej, część biurowo-socjalna murowana obłożona cegłą klinkierową, b)instalacje : elektryczna, wod.-kan. deszczowa, centralnego ogrzewania, wentylacja mechaniczna c)zagospodarowanie terenu w tym budowa parkingu i przyłączy. Wszystkie elementy zgodne właściwościami określonymi w dokumentacji technicznej. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacja projektową - Rozdział 4 i 5 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie- należy przyjąć , że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne , użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych nie gorszych niż zaproponowane przez Zamawiającego. 2. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej w terenie oraz do zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartości robót budowlanych, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do wykonania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona waduim w wysokości 12.000zł( słownie dwanaście tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy pzp. Ocena warunku wg załącznika nr 1 Instrukcji dla wykonawców- Rozdział 2 siwz. -Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek muszą spełnić każdy z osobna. 2.Prowadzą działalność w zakresie robót będących przedmiotem zamówienia. Ocena warunku wg dokumentu- aktualny odpis z właśiwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert -Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie. 3.Mają do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel w celu obsadzenia podanych niżej stanowisk: STANOWISKO: a) Kierownik budowy z uprawnieniami budowlanymi dla branży konstrukcyjno - budowlanejbez ograniczeń, wpisany na listę członków PIIB i ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem ww. funkcji. b) Kierownik robót elektrycznych z uprawnieniami budowlanymi dla branży elektrycznej, wpisany na listę członków PIIB i ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem ww funkcji. c) Kierownik robót sanitarnych z uprawnieniami budowlanymi dla branży sanitarnej, wpisany na listę członków PIIB i ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem ww funkcji. Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg załącznika nr 2 Instrukcji dla wykonawców- rozdział nr 2 siwz. Osoby wskazane w załączniku nr 2 powinny posiadać uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności. Do załącznika dołączyć: kserokopie uprawnień budowlanych dla poszczególnych branż, potwierdzenie wpisu na listę członków PIIB oraz załączyć informacje na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Dla osoby wskazanej w załączniku nr 2 jako kierownik budowy należy dołączyć dokument potwierdzający, że był kierownikiem budowy na co najmniej jednym zadaniu porównywalnym z zakresem przedmiotu zamówienia np.: referencje, opinie lub kserokopie dziennika budowy. Jeżeli w załączniku nr 2 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował - należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jak i też pisemne zobowiązanie wskazanych osób. -Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. mogą spełnić łącznie. 4.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w realizacji podobnych zamówień tzn. jako Wykonawca wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, to znaczy budowa jednej hali o konstrukcji stalowej o kubaturze co najmniej 2500m3 oraz wartości porównywalnej z wartością zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie. Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg załącznika nr 3 Instrukcji dla Wykonawców- Rozdział nr 2 siwz . W załączniku podać wartość robót, datę wykonania i odbiorców wraz z dokumentami od poprzednich Zamawiających potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. -Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie. 5.Posiadają polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. -Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie. 6.Dysponują potencjałem technicznym, czyli mają do dyspozycji niezbędne do wykonania zamówienia narzędzia i urządzenia , którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca(przez dzierżawę, wynajem, umowę kupna, leasing lub w inny sposób) przewidziane do realizacji zamówienia. Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg załącznika nr 4 Instrukcji dla Wykonawców - Rozdział nr 2 siwz. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń oraz pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w załączniku nr 4 Instrukcji dla Wykonawców - Rozdział nr 2 siwz, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. -Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: ad1Ocena warunku wg załącznika nr 1 Instrukcji dla Wykonawców - Rozdział nr 2 siwz - Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek muszą spełnić każdy z osobna ad.2 Ocena warunku wg dokumentu-aktualny odpis z właśiwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert -Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie. ad3 Ocena spełnienia warunku odbywać sie bedzie wg załacznika nr2 Instrukcji dla Wykonawców- Rozdział nr 2 siwz. Osoby wskazane w załaczniku nr 2 Instrukcji dla Wykonawców- Rozdział nr 2 siwz powinny posiadać wymagane uprawnienia, są wpisane na listę członków PIIB oraz są aktualnie ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem wyżej wymienionych funkcji. Do załącznika dołączyć: kserokopie uprawnień budowlanych, potwierdzenie wpisu na listę członków PIIB oraz załączyć informacje na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, np.: referencje, opinie lub kserokopie wybranych stron z dzienników budowy oraz pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jak i też pisemne zobowiązanie wskazanych osób jeżeli w załączniku nr 2 Instrukcji dla Wykonawców Rozdział nr 2 siwz wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. -Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. mogą spełnić łącznie. ad4 Ocena spełnienia warunku odbywać sie bedzie wg załacznika nr 3 Instrukcji dla Wykonawców- Rozdział nr 2 siwz.W załączniku podać wartość robót, datę wykonania i odbiorców wraz z dokumentami od poprzednich Zamawiających potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. -Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie. ad5.Ocena spełnienia warunku odbywać sie bedzie wg dokumentu- polisa, w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. -Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie. ad6.Ocena spełnienia warunku odbywać sie bedzie wg załacznika nr 4 Instrukcji dla Wykonawców- Rozdział nr 2 siwz.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń oraz pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w załączniku nr 4 Instrukcji dla Wykonawców - Rozdział nr 2 siwz, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. -Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.legnica.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach