Prezydent Miasta Legnicy ogłasza przetarg
- Adres: 59-220 Legnica, pl. Słowiański 8
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 076 7212100 , fax. 076 7212115
- Data zamieszczenia: 2009-05-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Legnicy
pl. Słowiański 8 8
59-220 Legnica, woj. dolnośląskie
tel. 076 7212100, fax. 076 7212115
REGON: 39064725100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.legnica.um.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Centrum Kształcenia Praktycznego ul. Grunwaldzka 2-20 w Legnicy - budowa i organizacja stanowisk egzaminacyjnych i stacji diagnostycznej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Budowa warsztatów szkolnych w ramach zadania inwestycyjnego Centrum Kształcenia Praktycznego ul. Grunwaldzka 2-20 w Legnicy - budowa i organizacja stanowisk egzaminacyjnych i stacji diagnostycznej Zakres zamówienia obejmuje wykonanie między innymi: a)budowa warsztatów szkolnych o powierzchni użytkowej 516,98 m2, w tym część przeznaczona na naukę zawodu jako hala stalowa obłożona płytą warstwową, zawierać będzie szkolną stację diagnostyczną, stanowiska do nauki naprawy pojazdów samochodowych, stanowisko myjni ręcznej, część biurowo-socjalna murowana obłożona cegłą klinkierową, b)instalacje : elektryczna, wod.-kan. deszczowa, centralnego ogrzewania, wentylacja mechaniczna c)zagospodarowanie terenu w tym budowa parkingu i przyłączy. Wszystkie elementy zgodne właściwościami określonymi w dokumentacji technicznej. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacja projektową - Rozdział 4 i 5 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie- należy przyjąć , że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne , użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych nie gorszych niż zaproponowane przez Zamawiającego. 2. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej w terenie oraz do zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartości robót budowlanych, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do wykonania umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona waduim w wysokości 12.000zł( słownie dwanaście tysięcy złotych)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy pzp. Ocena warunku wg załącznika nr 1 Instrukcji dla wykonawców- Rozdział 2 siwz. -Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek muszą spełnić każdy z osobna. 2.Prowadzą działalność w zakresie robót będących przedmiotem zamówienia. Ocena warunku wg dokumentu- aktualny odpis z właśiwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert -Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie. 3.Mają do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel w celu obsadzenia podanych niżej stanowisk: STANOWISKO: a) Kierownik budowy z uprawnieniami budowlanymi dla branży konstrukcyjno - budowlanejbez ograniczeń, wpisany na listę członków PIIB i ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem ww. funkcji. b) Kierownik robót elektrycznych z uprawnieniami budowlanymi dla branży elektrycznej, wpisany na listę członków PIIB i ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem ww funkcji. c) Kierownik robót sanitarnych z uprawnieniami budowlanymi dla branży sanitarnej, wpisany na listę członków PIIB i ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem ww funkcji. Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg załącznika nr 2 Instrukcji dla wykonawców- rozdział nr 2 siwz. Osoby wskazane w załączniku nr 2 powinny posiadać uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności. Do załącznika dołączyć: kserokopie uprawnień budowlanych dla poszczególnych branż, potwierdzenie wpisu na listę członków PIIB oraz załączyć informacje na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Dla osoby wskazanej w załączniku nr 2 jako kierownik budowy należy dołączyć dokument potwierdzający, że był kierownikiem budowy na co najmniej jednym zadaniu porównywalnym z zakresem przedmiotu zamówienia np.: referencje, opinie lub kserokopie dziennika budowy. Jeżeli w załączniku nr 2 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował - należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jak i też pisemne zobowiązanie wskazanych osób. -Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. mogą spełnić łącznie. 4.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w realizacji podobnych zamówień tzn. jako Wykonawca wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, to znaczy budowa jednej hali o konstrukcji stalowej o kubaturze co najmniej 2500m3 oraz wartości porównywalnej z wartością zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie. Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg załącznika nr 3 Instrukcji dla Wykonawców- Rozdział nr 2 siwz . W załączniku podać wartość robót, datę wykonania i odbiorców wraz z dokumentami od poprzednich Zamawiających potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. -Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie. 5.Posiadają polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. -Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie. 6.Dysponują potencjałem technicznym, czyli mają do dyspozycji niezbędne do wykonania zamówienia narzędzia i urządzenia , którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca(przez dzierżawę, wynajem, umowę kupna, leasing lub w inny sposób) przewidziane do realizacji zamówienia. Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg załącznika nr 4 Instrukcji dla Wykonawców - Rozdział nr 2 siwz. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń oraz pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w załączniku nr 4 Instrukcji dla Wykonawców - Rozdział nr 2 siwz, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. -Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: ad1Ocena warunku wg załącznika nr 1 Instrukcji dla Wykonawców - Rozdział nr 2 siwz - Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek muszą spełnić każdy z osobna ad.2 Ocena warunku wg dokumentu-aktualny odpis z właśiwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert -Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie. ad3 Ocena spełnienia warunku odbywać sie bedzie wg załacznika nr2 Instrukcji dla Wykonawców- Rozdział nr 2 siwz. Osoby wskazane w załaczniku nr 2 Instrukcji dla Wykonawców- Rozdział nr 2 siwz powinny posiadać wymagane uprawnienia, są wpisane na listę członków PIIB oraz są aktualnie ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem wyżej wymienionych funkcji. Do załącznika dołączyć: kserokopie uprawnień budowlanych, potwierdzenie wpisu na listę członków PIIB oraz załączyć informacje na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, np.: referencje, opinie lub kserokopie wybranych stron z dzienników budowy oraz pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jak i też pisemne zobowiązanie wskazanych osób jeżeli w załączniku nr 2 Instrukcji dla Wykonawców Rozdział nr 2 siwz wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. -Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. mogą spełnić łącznie. ad4 Ocena spełnienia warunku odbywać sie bedzie wg załacznika nr 3 Instrukcji dla Wykonawców- Rozdział nr 2 siwz.W załączniku podać wartość robót, datę wykonania i odbiorców wraz z dokumentami od poprzednich Zamawiających potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. -Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie. ad5.Ocena spełnienia warunku odbywać sie bedzie wg dokumentu- polisa, w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. -Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie. ad6.Ocena spełnienia warunku odbywać sie bedzie wg załacznika nr 4 Instrukcji dla Wykonawców- Rozdział nr 2 siwz.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń oraz pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w załączniku nr 4 Instrukcji dla Wykonawców - Rozdział nr 2 siwz, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. -Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.legnica.eu
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa kancelarii leśnictwa Nowa Morawa wraz z budynkiem gospodarczym w miejscowości Nowa Morawa.
Dodano: 2016-07-26 - Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej - budynek PCPR ul. Kościuszki w Trzebnicy - etap II
Dodano: 2016-07-22 - 1. Adaptacja pomieszczeń z przeznaczeniem na organizację i funkcjonowanie 21 nowych miejsc opieki nad dziećmi w wieku do 3 lat w Integracyjnym Żłobku Publicznym nr 1 w Bogatyni. 2. Dostawa wyposażenia związana z utworzeniem nowych miejsc opieki nad dziećmi w wieku do 3 lat w Integracyjnym Żłobku Publicznym nr 1 w Bogatyni.
Dodano: 2016-07-20 - PRZEBUDOWA POMIESZCZEŃ KLAS W BUDYNKU PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 1 W JELCZU-LASKOWICACH, UL. ŚWIĘTOCHOWSKIEGO 1
Dodano: 2016-07-05 - Przebudowa pomieszczeń szatni w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej nr 1 w Jelczu-Laskowicach, ul. Świętochowskiego 1.
Dodano: 2016-07-01 - Budowa hali sportowej przy Szkole Podstawowej w Piławie Górnej
Dodano: 2016-06-30 - Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej - budynek LO w PZS w Obornikach Śląskich - etap II
Dodano: 2016-06-23 - Przebudowa budynku podstacji Pogotowia Ratunkowego ze zmianą zagospodarowania terenu oraz budową przyłącza wodociągowego przy ul. Jantarowej we Wrocławiu
Dodano: 2016-06-22 - BUDOWA BUDYNKU ADMINISTRACJI SAMORZĄDOWEJ - ARCHIWUM - w miejscowości Dziadowa Kłoda
Dodano: 2016-06-14 - Przebudowa pomieszczeń klas w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej nr 1 w Jelczu-Laskowicach, ul. Świętochowskiego 1
Dodano: 2016-06-14