Przetargi.pl
Prace związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie zimowym 2009/2010 na terenie działania Powiatowego Zarządu Dróg w Siemiatyczach.

Powiatowy Zarząd Dróg w Siemiatyczach ogłasza przetarg

  • Adres: 17-300 Siemiatycze, ul. 11 Listopada 253
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 6552680 , fax. 085 6552668
  • Data zamieszczenia: 2010-02-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Siemiatyczach
    ul. 11 Listopada 253 253
    17-300 Siemiatycze, woj. podlaskie
    tel. 085 6552680, fax. 085 6552668
    REGON: 05066741000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.st.siemiatycze.wrotapodlasia.pl ; www.pzdsiemiatycze.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prace związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie zimowym 2009/2010 na terenie działania Powiatowego Zarządu Dróg w Siemiatyczach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Prace związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie zimowym 2009/2010 na terenie działania Powiatowego Zarządu Dróg w Siemiatyczach CZĘŚĆ I : - odśnieżanie dróg pługami Zamawiającego w okresie od podpisania umowy do 2010-04-30, - odśnieżanie dróg pługami Wykonawcy w okresie od podpisania umowy do 2010-04-30. CZĘŚĆ II : Zakres A - zwalczanie i zapobieganie powstawaniu śliskości przy użyciu solarek, z przygotowaniem i załadunkiem własnej soli lub solanki w okresie od podpisania umowy do 2010-04-30. Zakres B - zwalczanie i zapobieganie powstawaniu śliskości przy użyciu solarek, z przygotowaniem i załadunkiem własnej soli lub solanki w okresie od podpisania umowy do 2010-04-30. Zakres C - zwalczanie i zapobieganie powstawaniu śliskości przy użyciu solarek, z przygotowaniem i załadunkiem własnej soli lub solanki w okresie od podpisania umowy do 2010-04-30. - zwalczanie i zapobieganie powstawaniu śliskości przy użyciu piaskarek z przygotowaniem i załadunkiem własnej piaskosoli 30% w okresie od podpisania umowy do 2010-04-30. 2. Wykonawca otrzymuje należność za wykonanie usługi według ich potwierdzonej ilości oraz według ceny godzinowej (formalnej, co stanowi podstawę do wystawienia faktury). 3. Za czas napraw i związanego z tym przestoju Wykonawca nie może żądać dodatkowego wynagrodzenia. 4. Należność za wykonane usługi opłacona będzie przez Zamawiającego najpóźniej w ciągu 30 dni od otrzymanej faktury, potwierdzonej przez Zamawiającego, po tym okresie Wykonawca ma prawo naliczać Zamawiającemu odsetki ustawowe za zwłokę w płatności faktur. 5. Fakturę wraz z dokumentami rozliczeniowymi należy składać najpóźniej do dnia 10 następnego miesiąca. 6. Należność za wykonane usługi sprzętowo-transportowe naliczana będzie w okresie miesięcznym na podstawie cen umownych jednostkowych (netto), do wysokości limitów nie przekraczających wartości brutto zapisanych w umowie. 7. Jeśli zajdzie taka konieczność, niewykorzystane ilości w poszczególnych zadaniach (jednostkach sprzętowych) w ramach podpisanej umowy przez tego samego wykonawcę, decyzją zamawiającego zostaną przesunięte na inne zada nie (jednostkę sprzętową). 8. Wykonawca ponosi wobec osób trzecich pełną odpowiedzialność za skutki zdarzeń wynikających z nieterminowego i nienależytego wykonania zadania. 9. Sprzęt Wykonawcy powinien być wyposażony w lampę sygnalizacyjną koloru pomarańczowego. 10. Pracownicy Wykonawcy zatrudnieni przy zimowym utrzymaniu powinni pracować w kamizelkach ostrzegawczych koloru pomarańczowego z elementami odblaskowymi. 11. Materiały zastosowane przy realizacji zamówienia powinny być dopuszczone do stosowania w zimowym utrzymaniu dróg.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca wnosi jako część swojej oferty wadium w kwocie 1.000,00 zł ( słownie : jeden tysiąc złotych 00/100 ) za każdą część, na którą zostanie złożona oferta. 2. Wadium może być wnoszone w formach: 1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej , z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109/2000 , poz. 1158 oraz Nr 25/2002 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wnieść wyłącznie przelewem na rachunek Powiatowego Zarządu Dróg w Siemiatyczach PKO BP S.A. O/Siemiatycze nr 53 10201332 0000150200375162. Wadium wnoszone w pieniądzu musi wpłynąć najpóźniej w dzień przetargu (2010-02-10) na wskazany rachunek z dopiskiem >Wadium na prace związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie zimowym 2009/2010 na terenie działania PZD w Siemiatyczach: CZĘŚĆ (np.) I, II<. 4. Dokumentem potwierdzającym wniesienie wadium: - w przypadku wniesienia wadium w gotówce kopia wyciągu bądź przelewu ostemplowanego przez bank potwierdzona za zgodność z oryginałem, - jeśli przelewu dokonano w formie elektronicznej - wydruk komputerowy potwierdzony z zgodność przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, - w przypadku pozostałych form - oryginał. 5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 6. Wykonawców, którzy nie wnieśli wymaganego wadium wyklucza się z postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pzdsiemiatycze.pl/pliki/01
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach