Zarząd Praskich Terenów Publicznych w Dzielnicy Praga Północ m. st. Warszawy ogłasza przetarg
- Adres: 03-480 Warszawa, ul. Burdzińskiego 7
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 8187910 , fax. 022 818 77 10
- Data zamieszczenia: 2015-06-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Praskich Terenów Publicznych w Dzielnicy Praga Północ m. st. Warszawy
ul. Burdzińskiego 7 7
03-480 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 8187910, fax. 022 818 77 10
REGON: 01131216500000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prace związane z modernizacją szaty roślinnej skweru przy placu Hallera w Dzielnicy Praga Północ m. st. Warszawy w roku 2015 roku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie prac modernizacyjnych związanych z rewitalizacją zieleni i uzupełnienia małej architektury na skwerze przy placu Hallera w Dzielnicy Praga Północ. Zakres zamówienia obejmuje między innymi: Renowacją trawników Sadzenie krzewów ozdobnych kontenerowanych Sadzenie bylin i traw ozdobnych Prace pielęgnacyjne zieleni ( cięcia kształtująco odmładzające krzewów ozdobnych, cięcia pielęgnacyjne róż ozdobnych, usuwanie karp) Montaż ławek parkowych Szczegółowy zakres prac i warunki ich wykonania określają: projekt umowy - załącznik nr 10 do SIWZ, projekt i opis wykonania prac - załączniki nr 12 do SIWZ stanowiący załącznik nr 3 do umowy oraz projekt modernizacji skweru przy placu Hallera będący załącznikiem nr 11 do SIWZ oraz załącznikiem nr 5 do umowy, kosztorys ofertowy - załącznik nr 9 do SIWZ - będący jednocześnie załącznikiem nr 4 do umowy. Przedmiot zamówienia będzie realizowany na zasadach określonych w projekcie umowy i projekcie i opisie prac, projekcie modernizacji oraz protokole odbioru robót, które stanowią integralną część umowy. Roboty będą rozliczane kosztorysem powykonawczym. Szczegółowy sposób rozliczenia faktycznie wykonanych robót określa projekt umowy i projekt i opis wykonania prac oraz protokół odbioru robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 772114006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 4 550,00 zł. (słownie: cztery tysięcy pięćset pięćdziesiąt zł 0/100 gorszy).W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego - Bank Handlowy w Warszawie Nr: 46 1030 1508 0000 0005 5088 9013 z adnotacją Wadium - nr sprawy: ZPTP/08/PN/2015 do dnia 3 lipca 2015 roku) z zaznaczeniem, nr sprawy, którego wadium dotyczy. Kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty, decyduje data polecenia przelewu; Wadium wniesione w formach określonych w Rozdz. VI pkt. 2. ppkt 2), 3), 4), 5) - dokument potwierdzający wniesienie wadium należy włożyć do koperty w której znajduje się oferta (nie bindować, nie zszywać z ofertą, jest to dokument, który nie stanowi oferty i podlega zwrotowi);
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zptp.waw.pl/przetargi.html
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Utrzymanie zieleni wysokiej na terenie Gminy Konstancin-Jeziorna w II półroczu 2016 r. oraz latach 2017 -2018
Dodano: 2016-07-18 - Wycinka drzew w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa zespołu przedszkolno - żłobkowego przy ul. Rydygiera 8 w Warszawie.
Dodano: 2016-06-14 - WYCINKA DRZEW PRZYDROŻNYCH ZLOKALIZOWANYCH W PASIE DROGI POWIATOWEJ Nr 2316W NOSARZEWO BOROWE - KRZYWONOŚ - GARLINO - KLUSZEWO NA TERENIE POWIATU MŁAWSKIEGO
Dodano: 2016-06-10 - SVA/NDM/4620-51/16: Przebudowa ogrodzenia zewnętrznego (od strony wschodniej) kompleksu wojskowego przy ul. Okuniewskiej 1 w Warszawie-Wesołej - zad. 01361
Dodano: 2016-06-03 - SVA/NDM/4620-50/16: Przebudowa ogrodzenia zewnętrznego (od strony zachodniej) kompleksu wojskowego przy ul. Okuniewskiej 1 w Warszawie-Wesołej - zad. 01361
Dodano: 2016-06-03 - SVA/NDM/4620-43/16: Przebudowa ogrodzenia zewnętrznego (od strony wschodniej) kompleksu wojskowego przy ul. Okuniewskiej 1 w Warszawie-Wesołej - zad. 01361
Dodano: 2016-05-18 - SVA/NDM/4620-42/16: Przebudowa ogrodzenia zewnętrznego (od strony zachodniej) kompleksu wojskowego przy ul. Okuniewskiej 1 w Warszawie-Wesołej - zad. 01361
Dodano: 2016-05-18 - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA NA USŁUGĘ: WYCINKA DRZEW I KRZEWÓW NA TERENIE SIEDZIBY ZAMAWIAJACEGO
Dodano: 2016-05-16 - Wykonanie usługi polegającej na:wycince drzew oraz krzewów, pielęgnacji drzew i krzewów oraz wykonaniu nasadzeń zastępczych na terenach kompleksów wojskowych w rejonie działania 26 Wojskowego Oddziału Gospodarczego - w strefie konserwatorskiej.
Dodano: 2016-05-06 - Pielęgnacja zieleni wysokiej i niskiej w pasach drogowych dróg powiatowych na terenie Gminy Nieporęt
Dodano: 2016-04-05