Płocki Ośrodek Kultury i Sztuki ogłasza przetarg
- Adres: 09-402 Płock, ul. Tumska 9
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 0-24 367 19 20 , fax. 0-24 367 19 20 wew. 32
- Data zamieszczenia: 2010-01-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Płocki Ośrodek Kultury i Sztuki
ul. Tumska 9 9
09-402 Płock, woj. mazowieckie
tel. 0-24 367 19 20, fax. 0-24 367 19 20 wew. 32
REGON: 61105763600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pokis.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytucja Kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prace techniczne i porządkowe w Amfiteatrze w Płocku przy ul. Rybaki 15 z zastosowaniem technik alpinistycznych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie następujących prac technicznych i porządkowych w Amfiteatrze znajdującym się w Płocku przy ul. Rybaki 15 w roku 2010. ZAKRES PRAC 1. Czyszczenie: - zewnętrznej powłoki membrany zadaszenia i dachu budynku Amfiteatru tj. usuwanie śmieci, liści, butelek i innych zanieczyszczeń - rynien i rewizji spustowych minimum jeden raz w roku oraz w zależności od potrzeb Zamawiającego. 2. Czyszczenie wewnętrznej powłoki i linowej konstrukcji dachu z zanieczyszczeń tj. z pajęczyn, ptasich odchodów, zapobieganiu powstawaniu ptasich gniazd minimum jeden raz w roku oraz w zależności od potrzeb Zamawiającego. 3. Mycie - zewnętrznej powłoki membrany zadaszenia - konstrukcji nośnej zadaszenia minimum dwa razy w roku oraz w zależności od potrzeb Zamawiającego. 4. Mycie wewnętrznej strony membrany, konstrukcji linowej i opraw oświetleniowych minimum jeden raz w roku oraz w zależności od potrzeb Zamawiającego. 5. Wykonywanie jeden raz w roku w okresie wiosennym dezynsekcji (oprysków p. pająkom) - wewnętrznej powłoki membrany - konstrukcji zadaszenia - elewacji budynku oraz w zależności od potrzeb Zamawiającego. 6. Czyszczenie oraz mycie - elewacji szklanej, aluminiowej, drewnopodobnej - zewnętrznych schodów i balustrad minimum dwa razy w roku oraz w zależności od potrzeb Zamawiającego. 7. Mycie szybu windy od strony zewnętrznej i wewnętrznej, oraz mycie kabiny od strony zewnętrznej minimum dwa razy w roku oraz w zależności od potrzeb Zamawiającego. 8. Wymiana świetlówek w oprawach oświetleniowych zamontowanych na konstrukcji linowej zadaszenia oświetlające widownię amfiteatru w zależności od potrzeb Zamawiającego. 9. Czyszczenie kamer telewizji przemysłowej z pajęczyn, oblodzeń i innych zanieczyszczeń minimum dwa razy w roku oraz w zależności od potrzeb Zamawiającego. 10. Mycie widowni Amfiteatru minimum dwa razy w roku oraz w zależności od potrzeb Zamawiającego. 11. Odśnieżanie zadaszenia Amfiteatru i usuwanie oblodzeń. Za odśnieżony uważa się dach z którego usunięto warstwę śniegu. 12. Wywóz usuniętego śniegu ( w uzgodnieniu z Zamawiającym) na teren parkingu przy Amfiteatrze. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452619209
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żada wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tzn.: 1/ Wykonawca musi dysponować osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia (minimum 4 osoby zatrudnione na stałe) tj. a) Wszyscy pracownicy zatrudnieni przy realizacji prac posiadają uprawnienia do wykonywania prac na wysokości przy użyciu technik alpinistycznych lub uprawnienia Polskiego Związku Alpinistycznego - taternika powierzchniowego lub jaskiniowego b) Wszyscy pracownicy zatrudnieni przy realizacji prac posiadają aktualne szkolenie BHP do pracy na wysokości c) Wszyscy pracownicy zatrudnieni przy realizacji prac posiadają aktualne badania lekarskie do pracy na wysokości d) Kierownik prac kontrolujący stanowiska robocze posiada uprawnienia instruktorskie w zakresie technik alpinistycznych 2/ Wykonawca musi wykazać, iż posiada lub może zabezpieczyć odpowiedni sprzęt niezbędny do realizacji zamówienia. Wszystkie elementy stosowanego sprzętu odpowiadające za bezpieczeństwo winny posiadać atesty (UIAA i/lub CE) 3/ Wykonawca musi wykazać, że posiada doświadczenie zawodowe do wykonywania zamówienia, tj., że realizował w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 1 usługę polegającą na wykonaniu prac technicznych na obiektach przy zastosowaniu technik alpinistycznych odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, której wartość w skali roku była nie mniejsza niż 50 tys. zł. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Jeśli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielnie niniejszego zamówienia to a) warunek określony w pkt. 1) i 2) musi spełnić każdy z Wykonawców, b) warunek określony w pkt. 3) i 4) muszą spełniać łącznie Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia/ nie spełnia, na podstawie dokumentów wymienionych w Rozdziale VI.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Do oferty należy załączyć następujące oświadczenia i dokumenty w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia: 1. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy - Załącznik Nr 3 do SIWZ oraz w trybie art. 24 ust. 1 ustawy -Załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagaja wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych - oświadczenia w trybie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. 3. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - Załącznik Nr 5 do SIWZ. Należy załączyć dokumenty stwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień. 4. Wykaz posiadanego sprzętu technicznego - Załącznik Nr 6 do SIWZ 5. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w Załączniku Nr 4 do SIWZ Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował - Załącznik Nr 7 do SIWZ 6. Wykaz wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - Załącznik nr 8 do SIWZ II. Do oferty należy załączyć również: 1. Wypełniony formularz ofertowy podając cenę (cena ofertowa jest wartością łączną cen zawartych w poz.1, poz.3, poz.5 formularza cenowego) - Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2. Wypełniony formularz cenowy - Załącznik Nr 2 do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów. Załączone do oferty pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 4. Informacje dotyczące podwykonawców - Załącznik Nr 9 do SIWZ. Jeżeli Wykonawca nie przewiduje zatrudnienia podwykonawców wpisuje nie dotyczy 5. W przypadku złożenia oferty wspólnej: - przedsiębiorcy występujący wspólnie muszą upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych - lidera do zaciągania zobowiązań i rozporządzania prawem w sprawach związanych z przedmiotem postępowania, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez pozostałych przedsiębiorców lub ich uprawnionych przedstawicieli. W powyższym przypadku przedsiębiorcy winni złożyć zgodne oświadczenie woli dotyczące wskazania podmiotu i jego rachunku bankowego, przez który przeprowadzane będą wszystkie operacje finansowe związane z przedmiotem zamówienia. Dokumenty, o których mowa w pkt. I. 1-4 oraz pkt. II. 3 winien załączyć każdy z przedsiębiorców składających ofertę wspólną. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (z wyj. pkt.II ppkt.4) . Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pokis.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Roboty budowlane: stała konserwacja pokryć dachowych i obróbek blacharskich w budynkach Teatru Wielkiego - Opery Narodowej i Szkoły Baletowej w latach 2016 -2019
Dodano: 2016-02-18 - Wykonanie robót budowlano-instalacyjnych na terenie Instytutu Nauk Ekonomicznych i Informatyki Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Trzepowie.
Dodano: 2015-07-27 - Wykonanie robót budowlano-instalacyjnych na terenie Instytutu Nauk Ekonomicznych i Informatyki Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Trzepowie.
Dodano: 2015-07-03 - Prace techniczne i porządkowe w Amfiteatrze w Płocku przy ul. Rybaki 15 z zastosowaniem technik alpinistycznych w 2015 roku
Dodano: 2014-11-25 - Wykonanie remontu elewacji i rampy budynku nr 1 w kompleksie przy ul. Ks. Ziemowita 51A w Warszawie
Dodano: 2014-07-11 - Prace techniczne i porządkowe w Amfiteatrze w Płocku przy ul. Rybaki 15 z zastosowaniem technik alpinistycznych w 2014 roku
Dodano: 2013-11-28 - Roboty remontowe - budowlane: stała konserwacja pokryć dachowych i obróbek blacharskich w budynkach Teatru Wielkiego - Opery Narodowej w latach 2013 -2016.
Dodano: 2013-02-11 - Konserwacja i utrzymanie w czystości nawierzchni zadaszenia Hali Widowiskowo-Sportowej ORLEN ARENA w Płocku z zastosowaniem technik alpinistycznych
Dodano: 2012-12-13 - Prace techniczne i porządkowe w Amfiteatrze w Płocku przy ul. Rybaki 15 z zastosowaniem technik alpinistycznych w 2013 roku
Dodano: 2012-11-22 - Czyszczenie, poziomowanie i uszczelnienie rynien w budynkach Oddziału Regionalnego KRUS w Warszawie
Dodano: 2012-10-12