Przetargi.pl
Polimeryzcja

Zarząd Zasobów Mieszkaniowych MSWiA ogłasza przetarg

  • Adres: 00-725 Warszawa, ul. Chełmska 8A
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 4331926, 4331927 , fax. 022 8516795
  • Data zamieszczenia: 2010-01-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Zasobów Mieszkaniowych MSWiA
    ul. Chełmska 8A 8A
    00-725 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 4331926, 4331927, fax. 022 8516795
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm-mswia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: państwowa jednostka budżetowa nieposiadajaca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Polimeryzcja
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie uszczelnienia wewnętrznej instalacji gazowej metodą polimeryzacji w nw. budynkach mieszkalnych wielorodzinnych usytuowanych w Warszawie: - przy ul. Bukowskiego 2 i 2A (odpowiednio 77 i 48 lokali mieszkalnych), - przy ul. Lubelskiej 20/20A (72 lokale mieszkalne), - przy Al. Solidarności 126 (28 lokali mieszkalnych). Zakres robót dla każdego budynku obejmuje: 1) odłączenie gazomierzy w lokalach/budynku, 2) odłączenie odbiorników gazowych w lokalach, 3) likwidację odwadniaczy, 4) zastąpienie długich gwintów przy połączeniach kuchenek gazowych złącznikami elastycznymi o dług. do 1m, 5) wymiana zaworów przy gazomierzach i kuchniach gazowych na kulowe, 6) czyszczenie instalacji gazem obojętnym, 7) założenie mostka w instalacji wewnętrznej po demontażu gazomierza, 8) napełnienie emulsją instalacji poziomych od zaworu głównego, 9) napełnienie emulsją instalacji pionowych, 10) napełnienie emulsją instalacji w mieszkaniach, 11) odpowietrzenie przewodów, 12) opróżnienie instalacji z emulsji i czyszczenie wewnętrznych ścianek tłokami, 13) suszenie instalacji za pomocą dmuchawy elektrycznej, 14) montaż lub wymiana zaworów podpionowych na kulowe, 15) wykonanie próby ciśnieniowej, 16) montaż odbiorników, 17) nagazowanie instalacji i uruchomienie odbiorników, 18) sprawdzenie czujnikiem elektronicznym szczelności instalacji po napełnieniu gazem, 19) malowanie fragmentów instalacji w strefie wykonywanych robót spawalniczych, 20) przekazanie protokołu napełnienia gazem oraz dopuszczenia do użytkowania instalacji budynku sporządzonego przez Mazowiecką Spółkę Gazownictwa Sp. z o.o.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 351215003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium - 5 tys. pln /słownie: pięć tysięcy 00/100 pln/ 2. Miejsce wnoszenia wadium: 1) przelewem bankowym na konto o numerze: PKO S.A. Oddział Warszawa 40124062471111000049788598 2) pozostałe formy, tj. poręczenia bankowe, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancje bankowe, gwarancje ubezpieczeniowe, poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości /Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275/, należy zdeponować w formie oryginałów - tylko i wyłącznie w Kancelarii ZZM MSWiA, codziennie w godzinach pracy ZZM MSWiA. Kserokopię zdeponowanego dokumentu należy załączyć do oferty. Uwaga! w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz, Zamawiający zastrzega, iż treść dokumentu powinna uwzględnić zapisy art. 46 ust.4a i 5 pzp. 3. Szczegółowe informacje na temat form wnoszenia wadium, terminu zwrotu wadium zawarto w art. 45 - 46 ustawy pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 pzp; 2. posiadają wiedzę i doświadczenie tj.: wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 usługi, odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o wartości każdej z nich, nie mniejszej niż cena oferty składanej do niniejszego postępowania; 3. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji gazowych bez ograniczeń; 4. spełniają warunki, dotycząc sytuacji ekonomicznej i finansowej tj.: 1) posiadają opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - na jedno i wszystkie zdarzenia z tytułu OC deliktowej dla szkód wyrządzonych osobom trzecim - na kwotę nie niższą niż 225 tys. pln; 2) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową przynajmniej w wysokości oferowanej ceny za wykonanie zamówienia, będącego przedmiotem zamówienia; 5. posiadają certyfikat, uprawniający do wykonywania uszczelniania instalacji gazowej metodą polimeryzacji z wykorzystaniem emulsji uszczelniającej zaproponowanej w niniejszym postępowaniu, wydany przez producenta substancji (emulsji) uszczelniającej; 6. posiadają, dla zaproponowanej w niniejszym postępowaniu emulsji uszczelniającej, certyfikat zgodności z PN-EN 13090:2002 wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę do postępowania. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda przedstawienia oświadczenia z art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 pzp - sporządzonego zgodnie z formularzem załącznika nr 2 do SIWZ. 2. Na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w części V SIWZ ust. 1, Zamawiający żąda przedstawienia: 1) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia - sporządzonego zgodnie z formularzem załącznika nr 3 do SIWZ 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 2 pkt 2 pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych, z uwagi na brak określonego dokumentu, dyspozycję wypełnia wyżej wskazane oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia; 3) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualnego zaświadczenia właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej a miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zastosowanie mają przepisy § 1 ust. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane /Dz. U. Nr 226, poz. 1817/. 3. Na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w części V SIWZ ust. 2, Zamawiający żąda przedstawienia: wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - zgodnie z załącznikiem nr 4 oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie; 4. Na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w części V SIWZ ust. 3, Zamawiający żąda przedstawienia: wykazu osób - sporządzonego zgodnie z formularzem załącznika nr 5, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, niezależnie od tego, czy są one zatrudnione bezpośrednio przez wykonawcę, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności; 5. Na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w części V SIWZ ust. 4, Zamawiający żąda przedstawienia: 1) opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - na jedno i wszystkie zdarzenia z tytułu OC deliktowej dla szkód wyrządzonych osobom trzecim; 2) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. UWAGA ! - Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w części V ust. 2 - 3 SIWZ, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b pzp, Zamawiający żąda wykazania, za pomocą dokumentów, o których mowa w ust. 2, iż nie zachodzą okoliczności wskazane w art. 24 ust. 1 pzp, o ile podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia. - Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunku, o którym mowa w części V ust. 4 SIWZ, polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b pzp, Zamawiający żąda przedłożenia informacji, o której mowa w części VI ust. 5 pkt 2 SIWZ dotyczącej tych podmiotów. Wykonawca w sytuacji, o której mowa w tiret 1 i 2, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 6. Na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w części V SIWZ ust. 5 i 6, Zamawiający żąda przedstawienia: 1) certyfikatu, uprawniającego do wykonywania uszczelniania instalacji gazowej metodą polimeryzacji z wykorzystaniem emulsji uszczelniającej zaproponowanej w niniejszym postępowaniu, wydanego przez producenta substancji (emulsji) uszczelniającej; 2) certyfikatu zgodności z PN-EN 13090:2002 dla zaproponowanej w niniejszym postępowaniu emulsji uszczelniającej, wydanego przez właściwą jednostkę certyfikującą. 7. W stosunku do spółki cywilnej, Zamawiający na zasadzie art. 25 ustawy, żąda przedłożenia w ofercie umowy spółki cywilnej, jako dokumentu niezbędnego do przeprowadzenia postępowania, wskazującego na sposób reprezentowania spółki. Jeżeli złożenie oferty i podpisanie umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza zakres czynności zwykłych spółki, a z treści umowy spółki nie wynika stosowne umocowanie danego wspólnika lub wspólników, dla ważności oferty wymagane jest jej podpisanie przez wszystkich wspólników albo wspólnika umocowanego w drodze odrębnej uchwały wspólników, stanowiącej załącznik do umowy spółki cywilnej bądź też przez pełnomocnika. 8. W przypadku złożenia do oferty pełnomocnictwa, wykonawcy są zobowiązani dołączyć je w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 9. Oferta uczestników konsorcjum musi zawierać wskazanie pełnomocnika do reprezentowania członków konsorcjum w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Uwaga! treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zastosowanie mają przepisy § 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane /Dz. U. Nr 226, poz. 1817/.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzm-mswia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach