Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg
- Adres: 44100 Gliwice, Ul. Zwycięstwa
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 238 55 30 , fax. 32 238 55 27
- Data zamieszczenia: 2018-11-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych
Ul. Zwycięstwa 21
44100 Gliwice, woj. śląskie
tel. 32 238 55 30, fax. 32 238 55 27
REGON: 27625533500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gliwice.eu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prace serwisowe polegające na wykonaniu serwisu urządzeń transportu bliskiego (windy osobowe, schody ruchome), zainstalowanych w obiekcie pn. Arena Gliwice, stanowiącym własność miasta Gliwice, do przeprowadzenia w latach 2019, 2020. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są prace serwisowe polegające na wykonaniu serwisu urządzeń transportu bliskiego (windy osobowe, schody ruchome) na obiekcie Arena Gliwice przy ulicy Akademickiej 50. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ. UWAGA: Każdy z Wykonawców ma możliwość dokonania wizytacji OBIEKTU ARENA GLIWICE przy ul. Akademickiej 50, celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem usług będących przedmiotem przetargu na potrzeby przygotowania oferty przez Wykonawcę. Wizytacja nie jest obowiązkowa. Termin wizytacji ustala się na dzień 27.11.2018 r. godz. 10:00. Zbiórka zainteresowanych Wykonawców przed wejściem C. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71356100-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 - o treści ZAŁĄCZNIKA NR 3. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, - wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Przykładowy wzór zobowiązania podmiotu trzeciego stanowi ZAŁĄCZNIK NR 8 do SIWZ. Pisemne zobowiązanie lub inne dokumenty muszą zawierać informacje dotyczące co najmniej: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu. b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą, - wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w pkt III.3) - III.6).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- wykonywanie usług kominiarskich w budynkach stanowiących własność Miasta Gliwice zrządzanych przez Zarząd Budynków Miejskich I TBS Sp. z o.o. w Gliwicach.
Dodano: 2024-01-17 - Sprawdzenie sprawności technicznej przewodów kominowych w ZSW przy ul.Rudzkiej 13 w Rybniku
Dodano: 2022-10-19 - Audyt techniczny oraz audyt operacyjny hali widowiskowo-sportowej Arena Gliwice
Dodano: 2022-07-27 - „Przeglądy sprzętu medycznego”
Dodano: 2021-03-26 - „Obsługa serwisowa systemu pośredniej radiografii cyfrowej AGFA, skanera CR 15-X wraz ze stacja technika CR NX”
Dodano: 2020-10-30 - „Wykonanie pomiarów, legalizacji, badań ekspertyzowych oraz badań okresowych urządzeń i maszyn w zakresie górniczych wyciągów szybowych wraz z wyposażeniem szybowym, urządzeń ciśnieniowych oraz urządzeń dźwignicowych w 2021 roku w Spółce Restrukturyzacji Kopalń S.A. w Bytomiu, Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń w Czeladzi” Część I: Badanie lin wyciągowych Część II: Badanie zawieszeń naczyń i lin wyciągowych Część III: Badanie naczyń wyciągowych Część IV: Badanie wież szybowych, kół linowych Część V: Badanie nieniszczące elementów układu hamulcowego oraz napędowego maszyny wyciągowej Część VI: Badanie maszyn wyciągowych Część VII: Badanie wciągników, wciągarek, suwnic, zbiorników ciśnieniowych
Dodano: 2020-10-07 - Przeprowadzenie przeglądów technicznych obiektów na terenie miasta Rybnika (placówki oświaty, kultury, sportu, polityki społecznej, zarządzania kryzysowego) z podziałem na zadania, w zakresie: a) kontroli okresowej, co najmniej raz w roku, polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego: - elementów budynku, budowli i instalacji narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania obiektu, - instalacji i urządzeń służących ochronie środowiska, - przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych); b) kontroli okresowej, co najmniej raz w roku, polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego instalacji gazowych, c) kontroli okresowej w zakresie, o którym mowa w pkt a) i b), co najmniej dwa razy w roku, w terminach do 31 maja oraz do 30 listopada, w przypadku budynków o powierzchni zabudowy przekraczającej 2000 m² oraz innych obiektów budowlanych o powierzchni dachu przekraczającej 1000 m²; osoba dokonująca kontroli jest obowiązana bezzwłocznie pisemnie zawiadomić właściwy organ o przeprowadzonej kontroli; d) kontroli okresowej, przeprowadzanej co najmniej raz na 5 lat, polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektu budowlanego, estetyki obiektu budowlanego oraz jego otoczenia, e) kontroli okresowej, przeprowadzanej co najmniej raz na 5 lat, polegającej na badaniu instalacji elektrycznej i piorunochronnej w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów; w czterech kolejnych latach, tj. od 2020 do 2023 r.
Dodano: 2020-03-11 - Przeglądy sprzętu medycznego
Dodano: 2020-02-25 - „Wykonanie pomiarów, legalizacji, badań ekspertyzowych, nadzwyczajnych oraz badań okresowych urządzeń i maszyn w zakresie górniczych wyciągów szybowych dla SRK S.A. KWK „Piekary I”.
Dodano: 2019-11-07 - „Świadczenie usług serwisowych skanera CR15-X wraz ze stacją technika CR NX oraz oprogramowania systemu AGFA CR”
Dodano: 2019-10-10