Pałac Lubostroń ogłasza przetarg
- Adres: 89-210 Łabiszyn, Lubostroń 1
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 3844623 , fax. 052 3844623
- Data zamieszczenia: 2009-06-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Pałac Lubostroń
Lubostroń 1 1
89-210 Łabiszyn, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 3844623, fax. 052 3844623
REGON: 09254732700000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa instytucja kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prace remontowo-konserwatorskie zwiazane z zabezpieczeniem przeciwwodnym tunelu i scian w strefie fosy Palacu glownego w Lubostroniu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamowienia obejmuje : prace konserwatorskie polegajace na zabezpieczeniu przeciwwodnym tunelu i scian w strefie fosy Palacu glownego w Lubostroniu - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452123535
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga od oferenta wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamowienia moga ubiegac sie Wykonawcy, ktorzy spelniaja warunki art. 22 ust. 1 - Prawo Zamowien Publicznych tj: -posiadaja uprawnienia do wykonywania dzialalnosci lub czynnosci okreslonej przedmiotem zamowienia , jezeli ustawy nakladaja obowiazek posiadania takich uprawnien -posiadaja niezbedna wiedze i doswiadczenie oraz dysponuja potencjalem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamowienia -znajduja sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie zamowienia -nie podlegaja wykluczeniu z postepowania o udzielenie zamowienia -zrealizowal w ostatnich trzech latach , co najmniej jedno zamowienie o podobnym zakresie jak przedmiotowe zadanie-referencje -zloza formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami , oswiadczeniami , zalacznikami oraz zaswiadczeniami -spelaniaja wymagania okreslone ustawa - Prawo Zamowien Publicznych, oraz niniejsza specyfikacja. Z postepowania o udzielenie zamowienia wyklucza sie Wykonawcow, ktorzy podlegaja wykluczeniu na podstawie art.24 pkt 1 i 2 ust.-Prawo Zamowien Publicznych. Zamawiajacy odrzuci oferte , jezeli zachodza powody odrzucenia , zgodnie z art.89 ustawy- Prawo Zamowien Publicznych. SIWZ moze byc wykorzystana wylacznie zgodnie z jej przeznaczeniem . W szczegolnie uzasadnionych przypadkach Zamawiajacy moze w kazdym czasie przed uplywem terminu do skladania ofert ,zmodyfikowac tresc specyfikacji istotnych warunkow zamowienia. Dokonane uzupelnienia przekazuje Wykonawca ,sa dla nich wiażace. Zamawiajacy nie przewiduje zwolania zebrania Wykonawcow w celu wyjasnienia watpliwosci dotyczacych SIWZ. Sposob otrzymania SIWZ: Wykonawcy moga pobrac niniejsza specyfikacje wraz z innymi materialami przetargowymi ze strony internetowej Palac Lubostron i chcac uzyskac status uczestnika postepowania , maja obowiazek dokonac pisemnego zgloszenia fax(052-3844623)do Zamawiajacego z podaniem pelnej nazwy ,adresu,nr tel.i faxu oraz adresu e-mail z trescia: Informujemy ,ze materialy przetargowe pobralismy ze strony internetowej www.palac-lubostron.pl oraz prosimy o zarejestrowanie nas jako uczestnika postepowania przetargu nieograniczonego - postepowanie uproszcone - na wykonanie zadania: Prace remontowi-konserwatorskie zwiazane z likwidacja zawilgocenia podziemnego przejscia i sciany w strefie fosy w Palacu w Lubostroniu. Na wniosek Wykonawcy Zamawiajacy potwierdzi fakt otrzymania zgloszenia (faxem lub poczta elektroniczna). SIWZ jest dostepna rowniez w siedzibie Zamawiajacego - Palac Lubostron , Lubostron 89-210 Łabiszyn.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty nalezy dolaczyc nastepujace dokumenty i zalaczniki: 1.Wypelniony i podpisany formularz ofertowy - zalacznik nr 1 2.Oswiadczenie o spelnieniu warunkow udzialu w postepowaniu o zamowienie publiczne z art.22 ust.1 i art 24 ust.1 i 2 ustawy - Prawo Zamowien Publicznych - zalacznik nr 2 i 3 do SIWZ W celu potwierdzenia ze Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania okreslonej dzialalnosci lub czynnosci objetym przedmiotem zamowienia oraz ,ze nie podlega wykluczeniu , do oferty nalezy dolaczyc nastepujace dokumenty: 1.Aktualny odpis z wlasciwego rejestru lub aktualne zaswiadczenie o wpisie do ewidencji dzialalnosci gospodarczej ,jezeli odrebne przepisy wymagaja wpisu do rejestru lub zglaoszenie do ewidencji i dzialalnosci gospodarczej ,wystawionego nie wczesniej niz 6 m-cy przed uplywem terminu skladania ofert. 2.Aktualne zaswiadczenie z Zus o nie zaleganiu w placeniu skladek ,wystawionego nie wczesniej niz 3 m-ce przed uplywem terminu skladania ofert. 3.Aktualne zaswiadczenie z Urzedu Skarbowego o niezaleganiu w placeniu podatkow wystawionego nie wczesniej niz 3 m-ce przed uplywem terminu skladania ofert 4.Dokumenty stwierdzajace ze osoby ktore beda wykonywac zamowienie ,posiadaja wymagane uprawnienia W celu potwierdzenia ,ze Wykonawcy posiadaja niezbedna wiedze oraz doswiadczenie ,potencjal techniczny a takze dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamowienia do oferty nalezy dolaczyc nastepujace dokumenty: 1.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat robot , a jezeli okres prowadzenia dzialalnosci jest krotszy-w tym okresie, odpowiadajacych swoim rodzajem opracowaniom, stanowiacym przedmiot zamowienia - wraz z zalaczonymi referencjami, z wykorzystaniem zalacznika nr 4 do SIWZ 2.Wykaz kadry-osob ktora bedzie wykonywac zamowienie wraz z informacjami na temat kwalifikacji niezbednych do wykonania zamowienia z wykorzystaniem zalacznika nr 5 do SIWZ plus kserokopia uprawnień 3.Kosztorys ofertowy zawierajacy koszt wykonania zadania , z wyodrebnieniem cen zakupow materialow niezbednych do wykonania prac Postanowienia dotyczace skladanych dokumentow: Zamawiajacy w tej czesci okresla swoje wymagania odnoszace sie do skladanych dokumentow ,w jaki sposob i w jakiej formie winni je przygotowac Wykonawcy, ustalajac ze : 1.Ofera powinna zawierac wszystkie wymagane dokumenty ,oswiadczenia i zalaczniki , o ktorych mowa w specyfikacji Zamawiajacego 2.Oferta oraz wszystkie wymagane zalaczniki winny byc podpisane przez upowaznionego przedstawiciela ,uprawnionego do reprezentowania zgodnie z przedstawionym aktem rejestracyjnym , wymogami ustawowymi oraz przepisami prawa 3.Wykonawcow obowiazuje wykorzystanie zalaczonych wzorow dokumentow- zalacznikow 4.Wymienione dokumenty moga byc zlozone w formie oryginalow lub kserokopii poswiadczonej za zgodnosc przez osobe /osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodnosc z oryginalem Postanowienia dotyczace wnoszenia oferty wspolnej przez dwa lub wiecej podmiotow gospodarczych(konsorcja/spolki cywilne): 5.Wraz z oferta winna byc przedlozona kopia umowy lub inny dokument regulujacy wspolprace podmiotow wystepujacych wspolnie ,potwierdzajacy zawarcie konsorcjum /spolki cywilnej podpisane przez wszystkich partnerow 6.Wykonawcy ustanawiaja pelnomocnika do reprezentowania ich w postepowaniu o udzielenie zamowienia -pelnomocnictwa/upowaznienie winno byc dolaczone do oferty 7.Oferta powinna byc podpisana przez kazdego partnera lub ustanowionego pelnomocnika 8.Oferta winna zawierac wszystkie dokumenty ,oswiadczenie i informacje tj.oswiadczenie o spelnieniu warunkow udzialu w postepowaniu z atr. 22 ust.1 i art.24 ust.1 i 2 ustawy -Prawo Zamowien Publicznych dla kazdego partnera z osobna ,pozostale zas skladane wspolnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.palac-lubostron.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Lubostroń, pałac, XVIII w. kontynuacja remontu elewacji pałacu, ściana boczna i tylna wymiana tynków i zmiana kolorystyki
Dodano: 2015-04-07 - Lubostroń, pałac (XVIII w.): odwilgocenie ścian, wymiana tynków cementowych na renowacyjne, odtworzenie kolorystyki epoki klasycyzmu
Dodano: 2014-04-08 - Renowacja i rewitalizacja Pałacu w Lubostroniu
Dodano: 2013-09-02 - Lubostroń, zespół pałacowo-parkowy - budynek stajni i wozowni (XVIII w.): odtworzenie stolarki okiennej i drzwiowej
Dodano: 2013-03-19 - Odrestaurowanie budynków stajni i wozowni - odwilgocenie piwnic.
Dodano: 2012-04-23 - Odrestaurowanie budynków stajni i wozowni - odwilgocenie piwnic.
Dodano: 2012-03-23 - Roboty budowlano - konserwatorskie pałacu głównego i oficyny
Dodano: 2011-06-28 - REMONT I PRZEBUDOWA BUDYNKU ADMINISTRACYJNEGO DWORKU
Dodano: 2010-10-28 - WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA REWALORYZACJI ZESPOŁU PAŁACOWO-PARKOWEGO W OSTROMECKU
Dodano: 2009-07-21 - Prace remontowo - konserwatorskie związane z zabezpieczeniem przeciwwodnym tunelu i scian w strefie fosy Palacu glownego w Lubostroniu
Dodano: 2009-07-20