Przetargi.pl
Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku,prześcieradeł włókninowych, podkładów bibułowo-foliowych,nawojów włókninowych, podkładów ginekologicznych, pieluchomajtek dla dorosłych i dzieci,systemu do pobierania krwi aspiracyjno-próżniowego.

Wojewódzki Szpital Obserwacyjno-Zakaźny ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Krasińskiego 4/4a
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6582560 , fax. 056 6225443
  • Data zamieszczenia: 2009-06-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Obserwacyjno-Zakaźny
    ul. Krasińskiego 4/4a 4/4a
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6582560, fax. 056 6225443
    REGON: 00573921800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakazny.hosp.torun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku,prześcieradeł włókninowych, podkładów bibułowo-foliowych,nawojów włókninowych, podkładów ginekologicznych, pieluchomajtek dla dorosłych i dzieci,systemu do pobierania krwi aspiracyjno-próżniowego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku, prześcieradeł włókninowych, podkładów bibułowo-foliowych, nawojów włókninowych, podkładów ginekologicznych, pieluchomajtek dla dorosłych i dzieci, systemu aspiracyjno-próżniowego do pobierania krwi, dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Obserwacyjno-Zakaźnego w Toruniu przez okres 24 miesięcy od podpisania umowy, z tym, że umowa w zakresie Zadania Nr 1 będzie obowiązywać dopiero od 18.09.2009r. Wielkość i struktura zamówienia - wg Załącznika Nr 2/1- 2/4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331413209
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca przystępujący do udziału w postępowaniu zobowiązany jest złożyć oświadczenie, że: 1)posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli przedłoży on dokument określony w rozdziale IV pkt.1 d SIWZ. 2)posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli przedłoży on dokumenty (wykaz dostaw + referencje) określone w rozdziale IV pkt.1 e SIWZ. 3)znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli przedłoży on dokument (polisa) określony w rozdziale IV pkt.1 j SIWZ. 4)nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli przedłoży on oświadczenie określone w rozdziale IV pkt.1 c SIWZ oraz dokumenty określone w rozdziale IV pkt.1 f, h, i SIWZ .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać n/w dokumenty: a/ wypełniony formularz ofertowy (wg Zał. Nr 1 do SIWZ) b/ wypełniona specyfikacja cenowa wraz z określeniem podstawowych parametrów techniczno-użytkowych oferowanych wyrobów (wg Zał. Nr 2/1 - 2/4 do SIWZ) + opisy i foldery dokładniej charakteryzujące oferowane wyroby, jeśli zawarcie tych danych jest istotne z punktu widzenia dokładnego opisu przedmiotu zamówienia a pełne ich umieszczenie w Załącznikach 2/1 - 2/4 nie było możliwe. c/ oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 i spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 pkt. 1- 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg Zał. Nr 3 do SIWZ) d/ aktualny odpis z właściwego rejestru handlowego albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . e/ wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada niezbędne wiedzę i doświadczenie do realizacji zamówienia jeśli przedłożony wykaz zrealizowanych zamówień zawiera dostawy w zakresie objętym przedmiotem niniejszego zamówienia do co najmniej 5 podmiotów o wartości nie mniejszej niż wartość składanej oferty, a ponadto przedłoży co najmniej 3 pisemne referencje potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie - zarówno dostawy określone w wykazie jak i te, których dotyczą przedłożone referencje muszą dotyczyć przedmiotu zamówienia tj. dostaw wyrobów medycznych. f/ aktualne zaświadczenia wydane przez właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że Wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. g/ dokument wystawiony przez podmiot uprawniony do kontroli jakości potwierdzający, że oferowany sprzęt (wyrób medyczny) jest dopuszczony do obrotu i stosowania - wymagana kserokopia certyfikatu CE lub deklaracji zgodności. Na pierwszej stronie certyfikatu lub deklaracji zgodności należy koniecznie zaznaczyć, której pozycji wyrobu medycznego zawartego w specyfikacji cenowej w/w dokumenty dotyczą. UWAGA! - jeśli dla pewnych pozycji oferowanego sprzętu nie są wymagane certyfikaty CE oraz deklaracje zgodności (sprzęt nie jest wyrobem medycznym) w specyfikacji cenowej - kolumna nr 11 lub nr 10 musi być zamieszczona czytelna informacja i oświadczenie Wykonawcy w tym zakresie. h/ aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. i/ aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. j/ polisa potwierdzająca, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Wymagana minimalna kwota ubezpieczenia: min. 100 % wartości brutto złożonej oferty. Przedłożona polisa musi być aktualna co najmniej na dzień składania ofert. Jednakże jeśli polisa obejmuje okres krótszy niż przewidywany termin realizacji zamówienia (przewiduje się, że zamówienie będzie realizowane w okresie od 01.08.2009- do 31.07.2011r.) , Wykonawca zobowiązany jest złożyć dodatkowe pisemne oświadczenie, że we właściwym czasie przedłuży on okres trwania polisy na czas trwania umowy z zamawiającym.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Ocena jakości oferowanego przedmiotu zamówienia
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zakazny.hosp.torun.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach