Przetargi.pl
Prace remontowo- konserwatorskie dachu nad Halą Zaprzęgową Budynku Powozowni

Muzeum - Zamek w Łańcucie ogłasza przetarg

  • Adres: 37-100 Łańcut, ul. Zamkowa
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 2252008 do 10 , fax. 172 252 012
  • Data zamieszczenia: 2019-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum - Zamek w Łańcucie
    ul. Zamkowa 1
    37-100 Łańcut, woj. podkarpackie
    tel. 017 2252008 do 10, fax. 172 252 012
    REGON: 27705500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zamek-lancut.pl/pl/Aktualnosci/Przetargi
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prace remontowo- konserwatorskie dachu nad Halą Zaprzęgową Budynku Powozowni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Remont dachu obejmujący wymianę pokrycia dachowego z blachy cynkowo- tytanowej wraz z ułożeniem folii oraz izolacji cieplnej, wymianą orynnowania, oraz naprawę istniejącej więźby dachowej. 2) Remont więźby polega na wymianie części deskowania dachu, oraz części elementów konstrukcyjnych, z zabezpieczeniem więźby poprzez impregnację grzybobójczą i ogniochronną. 3) Remont świetlików obejmujący ich demontaż, rozszklenie, a następnie odczyszczenie ram świetlików, oraz zabezpieczenie farbami antykorozyjnymi i renowacyjnymi. Ponowne szklenie przewiduje wymianę części okien na nowe, a następnie przyklejenie folii UV na szybach. 4) Remont gzymsów obejmujący odbicie tynku, uzupełnienie miejsc uszkodzonych, wykucie w części starych spoin, odpowiednie ich odczyszczenie, a następnie wykonanie nowego spoinowania. 5) Wykonanie tynków renowacyjnych z malowaniem gzymsu oraz wykonaniem nowych obróbek z blachy cynkowo – tytanowej. 6) Montaż instalacji odgromowej. 7) Montaż klap przewietrzających wraz z niezbędną automatyką. 3. Wymagania dodatkowe związane z realizacją przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia placu budowy w sposób uniemożliwiający zalaniem wodami opadowymi pomieszczeń położonych na niższych kondygnacjach ze szczególnym uwzględnieniem ochrony przed zalaniem zabytkowych zbiorów; 2) pochodzące z demontażu materiały, w porozumieniu z Zamawiającym, Wykonawca usunie z terenu budowy na własny koszt; 3) w przypadku spowodowania szkód w trakcie wykonywania robót- Wykonawca zobowiązany jest do ich natychmiastowego usunięcia; 4) z uwagi na prowadzenie robót w czynnym kompleksie zabytkowym, Wykonawca zobowiązany jest do: a) urządzenia placu budowy w sposób niekolidujący z obiektami użytkowanymi, b) odpowiedniej organizacji robót niezakłócającej funkcjonowania obiektów, c) zapewnienia warunków bezpieczeństwa zgodnie z warunkami bhp. i p.poż., d) zabezpieczenia miejsca odkrycia przedmiotów mogących mieć charakter zabytkowy, powiadomienia o tym fakcie Inspektora Nadzoru i Zamawiającego, e) pełnego zabezpieczenia przed skutkami robót wyposażenia pomieszczeń przy akceptacji Zamawiającego oraz zabytkowych elementów elewacji; 5) wykonane roboty budowlane należy zabezpieczyć w sposób uniemożliwiający szkodliwe działanie czynników atmosferycznych na styku niezrealizowanych jeszcze kolejnych etapów robót remontowo-renowacyjnych więźby dachowej wraz z pokryciem; 6) w czasie realizacji robót zarówno obejście jak i obiekty wchodzące w skład Zespołu Hippicznego będą czynne dla zwiedzających. 7) Przed rozpoczęciem robót Wykonawca winien opracować : a) projekt zagospodarowania placu budowy, składający się z części opisowej i graficznej, b) plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ( plan bioz), c) projekt organizacji budowy, d) Harmonogram Rzeczowo-Finansowy ( Harmonogram Realizacji Robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45261210-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium na pełny okres związania ofertą na kwotę/wartość: 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100); 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. nr 42, poz. 275). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek: bankowy Zamawiającego: 95 1240 2643 1111 0000 3778 1587– z adnotacją wadium w przetargu nr S.271.5.2019 4. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu uznaje się termin wpływu pieniędzy na rachunek Zamawiającego. Przelew powinien, więc być dokonany w takim terminie, aby Zamawiający mógł uzyskać potwierdzenie z banku, w którym posiada rachunek, że do upływu terminu składania ofert kwota wadium wpłynęła na rachunek bankowy Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający dokonanie przelewu. 5. Potwierdzeniem wniesienia wadium w formach określonych w ust. 2 pkt 2-5 jest oryginalny dokument wystawiony przez ubezpieczyciela, bank, poręczyciela – dokument powinien zostać umieszczony w ofercie w sposób umożliwiający jego bezproblemowe wyjęcie celem dokonania zwrotu. 6. Wadium wniesione w formie gwarancji lub poręczeń muszą zawierać w swojej treści oznaczenie Wykonawcy, oznaczenie postępowania oraz zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela, w okresie związania ofertą, do nieodwołalnej, bezwarunkowej, płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego wpłaty wadium w przypadkach określonych a art. 46 ust. 4a i ust. 5 pkt 1-3 ustawy Pzp. Brak w treści gwarancji przesłanek lub odniesienia się do ustawy Pzp w zakresie tych przesłanek spowoduje odrzucenie oferty na skutek okoliczności, o których mowa w art. 89 ust. 7b ustawy Pzp. W dokumencie ustanawiającym wadium, gwarant/poręczyciel nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia przez beneficjenta (Muzeum-Zamek w Łańcucie) dodatkowych warunków (np. żądanie przesłania wezwania zapłaty za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek Muzeum-Zamek w Łańcucie, albo żądania potwierdzenia przez notariusza, że podpisy złożone na żądaniu zapłaty należą do osób umocowanych do występowania w imieniu Muzeum-Zamek w Łańcucie, albo żądanie złożenia wezwania np. tylko w formie listu poleconego czy kurierem) albo przedłożenia dodatkowych dokumentów (oprócz dokumentu potwierdzającego umocowanie osób do występowania w imieniu Muzeum-Zamek w Łańcucie z żądaniem zapłaty). 7. W przypadku składania oferty wspólnej dokument potwierdzający wniesienie wadium w formie gwarancji lub poręczeń musi wskazywać wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 8. Pozostałe postanowienia dotyczące wadium, w tym zasad jego zatrzymania i zwrotu określa ustawa Pzp, w szczególności art. 46
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od określenia warunku w tym zakresie Informacje

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach