Przetargi.pl
„Modernizacja pokrycia dachowego na budynku przy ul. Warzywnej 3 i Hetmańskiej 120”

Wojewódzki Zespół Specjalistyczny w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-310 Rzeszów, ul. Warzywna
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 866 96 00 , fax. 17 866 96 01
  • Data zamieszczenia: 2020-09-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Zespół Specjalistyczny w Rzeszowie
    ul. Warzywna 3
    35-310 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 17 866 96 00, fax. 17 866 96 01
    REGON: 69056113200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wzsrzeszow.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Modernizacja pokrycia dachowego na budynku przy ul. Warzywnej 3 i Hetmańskiej 120”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja pokrycia dachowego na budynku przy ul. Warzywnej 3 i ul. Hetmańskiej 120. Zakres robót remontowych obejmuje: 1) Roboty ogólnobudowlane: -demontaż oraz ponowny montaż klimatyzatorów dachowych wraz z podkonstrukcją, -demontaż oraz ponowny montaż centrali wentylacyjnej wraz z podkonstrukcją, -demontaż oraz ponowny montaż czerpni dachowej, -demontaż papy, wywóz i utylizacja. Wyrównanie i przygotowanie podłoża pod nowe pokrycie z papy termozgrzewalnej, -pokrycie dachów papą termozgrzewalną dwuwarstwowe wraz z wywinięciem na ściany i montażem listwy dociskowej, ponownym montażem kominków wentylacyjnych i obrobieniem przejść przez dach, pokrycie papą czapek kominów, -obróbki z papy wierzchniego krycia, -naprawa kominów - uzupełnienie ubytków, wyrównanie i wykończenie, -obróbki blacharskie z blachy stalowej ocynkowanej przy szerokości w rozwinięciu ponad 25 cm. 2) Instalacja odgromowa: -wymiana przewodów instalacji odgromowej na kominach, -wymiana przewodów instalacji odgromowej na dachu, -wymiana wsporników instalacji odgromowej na dachu płaskim krytym papą na betonie - roboty w budowlach na wys. 4-12 m - założono 30% do wymiany, -próby pomontażowe - badania instalacji odgromowej. 3) Roboty towarzyszące, niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 4) Na czas budowy należy zabezpieczyć teren budynku, a po skończonej budowie teren należy przywrócić do stanu pierwotnego. 5) Roboty będą prowadzone w sposób nie zakłócający funkcjonowania wyżej wymienionego obiektu, oraz umożliwiający wykonywanie statutowych zadań Użytkownika przez cały okres prowadzenia robót. 3. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części: 1) Opis, zakres i przedmiot części: I. Część 1 „Modernizacja pokrycia dachowego na budynku przy ul. Warzywnej 3” o powierzchni 987 m2 Zakres robót remontowych obejmuje: a. Roboty ogólnobudowlane: -demontaż oraz ponowny montaż klimatyzatorów dachowych wraz z podkonstrukcją, -demontaż oraz ponowny montaż centrali wentylacyjnej wraz z podkonstrukcją, -demontaż oraz ponowny montaż czerpni dachowej 150x80cm, -demontaż papy, wywóz i utylizacja. Wyrównanie i przygotowanie podłoża pod nowe pokrycie z papy termozgrzewalnej, -pokrycie dachów papą termozgrzewalną dwuwarstwowe wraz z wywinięciem na ściany i montażem listwy dociskowej, ponownym montażem kominków wentylacyjnych i obrobieniem przejść przez dach, pokrycie papą czapek kominów, -obróbki z papy wierzchniego krycia, -naprawa kominów - uzupełnienie ubytków, wyrównanie i wykończenie, -obróbki blacharskie z blachy stalowej ocynkowanej przy szerokości w rozwinięciu ponad 25 cm. b. Instalacja odgromowa: -wymiana przewodów instalacji odgromowej na kominach, -wymiana przewodów instalacji odgromowej na dachu, -wymiana wsporników instalacji odgromowej na dachu płaskim krytym papą na betonie - roboty w budowlach na wys. 4-12 m - założono 30% do wymiany, -próby pomontażowe - badania instalacji odgromowej. c. Roboty towarzyszące, niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. d. Na czas budowy należy zabezpieczyć teren budynku, a po skończonej budowie teren należy przywrócić do stanu pierwotnego. e. Roboty będą prowadzone w sposób nie zakłócający funkcjonowania wyżej wymienionego obiektu, oraz umożliwiający wykonywanie statutowych zadań Użytkownika przez cały okres prowadzenia robót. UWAGA: Zmawiający nie przewiduje modernizacji pokrycia dachowego w skrzydle niższym budynku. II. Część 2 „Modernizacja pokrycia dachowego na budynku przy ul. Hetmańskiej 120” o powierzchni 1355 m2 . Przedmiotem zamówienia jest modernizacja pokrycia dachowego na budynku przy ul. Hetmańskiej 120. Zakres robót remontowych obejmuje: a. Roboty ogólnobudowlane: -demontaż oraz ponowny montaż klimatyzatorów dachowych wraz z podkonstrukcją, -demontaż oraz ponowny montaż centrali wentylacyjnej wraz z podkonstrukcją, -demontaż oraz ponowny montaż czerpni dachowej 150x65cm, -demontaż papy, wywóz i utylizacja. Wyrównanie i przygotowanie podłoża pod nowe pokrycie z papy termozgrzewalnej, -pokrycie dachów papą termozgrzewalną dwuwarstwowe wraz z wywinięciem na ściany i montażem listwy dociskowej, ponownym montażem kominków wentylacyjnych i obrobieniem przejść przez dach, pokrycie papą czapek kominów, -obróbki z papy wierzchniego krycia, -naprawa kominów - uzupełnienie ubytków, wyrównanie i wykończenie, -obróbki blacharskie z blachy stalowej ocynkowanej przy szerokości w rozwinięciu ponad 25 cm. b. Instalacja odgromowa: -wymiana przewodów instalacji odgromowej na kominach, -wymiana przewodów instalacji odgromowej na dachu, -wymiana wsporników instalacji odgromowej na dachu płaskim krytym papą na betonie - roboty w budowlach na wys. 4-12 m - założono 30% do wymiany, -próby pomontażowe - badania instalacji odgromowej. c. Roboty towarzyszące, niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. d. Na czas budowy należy zabezpieczyć teren budynku, a po skończonej budowie teren należy przywrócić do stanu pierwotnego. e. Roboty będą prowadzone w sposób nie zakłócający funkcjonowania wyżej wymienionego obiektu, oraz umożliwiający wykonywanie statutowych zadań Użytkownika przez cały okres prowadzenia robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45261210-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany druk OFERTA. 2. Ośw. niezbędne do przyznania punktów w kryterium „okres rękojmi” zawarte w druku OFERTA. 3. Pełnomocnictwo – jeśli wymagane do reprezentowania Wykonawcy/ów w przypadku, gdy: a) Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, b) ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 Pzp (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale (forma pisemna) lub kopii poświadczonej przez notariusza. 4.Dokumenty, z których wynika umocowanie do podpisania oferty z zastrzeżeniem, że Zamawiający pobierze z elektronicznych rejestrów Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej i/lub Krajowego Rejestru Sądowego dokumenty rejestrowe dotyczące Wykonawcy. W przypadku Wykonawców którzy nie podlegają wpisowi do wyżej wskazanych rejestrów w druku oferty należy podać adres strony internetowej z której Zamawiający pobierze z ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych dokument/y lub dołączyć do oferty dokument/y wskazujące na uprawnienie do jej podpisania. W przypadku wykonawców zagranicznych należy dołączyć do oferty tłumaczenie niniejszych dokumentów na język polski

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach