Przetargi.pl
prace remontowo konserwacyjne dróg publicznych gminnych i wewnętrznych znajdujących się na terenie Dzielnicy Bielany m. st. Warszawy

Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany ogłasza przetarg

  • Adres: 01-882 Warszawa, ul. Żeromskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 37 33 333 , fax. 022 37 33 382
  • Data zamieszczenia: 2018-03-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany
    ul. Żeromskiego 29
    01-882 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 37 33 333, fax. 022 37 33 382
    REGON: 1525966300043
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielany.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    prace remontowo konserwacyjne dróg publicznych gminnych i wewnętrznych znajdujących się na terenie Dzielnicy Bielany m. st. Warszawy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Prace remontowo konserwacyjne dróg publicznych gminnych i wewnętrznych znajdujących się na terenie Dzielnicy Bielany m. st. Warszawy obejmujące w szczególności: a) naprawy nawierzchni jezdni , chodników, zatok parkingowych oraz poboczy; b) odnowienie oznakowania poziomego oraz wymianę oznakowania pionowego ulic; c) monitorowanie dróg publicznych gminnych i wewnętrznych w zakresie stanu oznakowania pio-nowego i poziomego oraz stanu technicznego nawierzchni dróg, chodników, zatok parkingo-wych oraz poboczy, d) wdrażanie zatwierdzonych projektów organizacji ruchu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja: a) przedmiar robót – zał. nr 2 do SIWZ, wypełniony przez wykonawcę o ceny jednostkowe i wartości będzie stanowił kosztorys ofertowy; b) wzór umowy z załącznikami – zał. nr 3 do SIWZ (wykaz dróg publicznych gminnych na terenie Dzielnicy Bielany- zał. nr 3 do umowy, wykaz dróg publicznych gminnych będących na gwarancji - zał. nr 4 do umowy); c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót w zakresie utrzymania dróg publicznych gminnych i wewnętrznych na terenie Dzielnicy Bielany – zał. nr 10 do SIWZ, d) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót w zakresie utrzymania oznakowania pionowego i poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa drogowego na terenie Dzielnicy Bielany – zał. nr 11 do SIWZ. e) Typowe rysunki – zał. nr 12 do SIWZ 3. KLAUZULE SPOŁECZNE: Zgodnie z art 29 ust. 3a ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2017 r., poz. 1579 ze zm.) Wy-konawca lub Podwykonawca skieruje zatrudnionych na podstawie umowy o prace zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 108 ze zm.) (pod pojęciem „zatrud-nionych” należy rozumieć nowo zatrudnionych pracowników, jak również już zatrudnionych pracowników) osoby do czynności związanych z naprawą nawierzchni jezdni, chodników, zatok parkingowych, pobo-czy i oznakowania, takich jak: roboty brukarskie, asfaltowe, prace porządkowe, obsługa maszyn. Termin realizacji: od zawarcia umowy do 09.12.2018 r. lub do wyczerpania środków finansowych określonych w § 3 ust. 1 umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233141-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca starający się o zamówienie jest zobowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert – w wysokości: 20 000,00 zł. (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100) z oznaczeniem przedmiotu zamówienia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Ofertę o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym zał. Nr 1 do siwz; b) Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru stanowiącego zał. nr 2 do siwz; c) Właściwe pełnomocnictwo/a w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza – jeżeli oferta, w tym wszelkie oświadczenia i dokumenty zostały podpisane przez osobę/y działające na podstawie pełnomocnictwa; d) Dokument/y potwierdzający/e, że osoba/y podpisująca/e ofertę i inne oświadczenia lub dokumenty lub udzielająca/e pełnomocnictwa – jest umocowana do reprezentowania Wykonawcy (w odniesieniu do pełnomocnictwa – była upoważniona do reprezentowania Wykonawcy w dacie udzielenia pełnomocnictwa), chyba że umocowanie wynika z dokumentu/ów dostępnych dla Zamawiającego w myśl art.26 ust.6 ustawy Pzp. e) W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art.22a ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych – zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu dokument (w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia). Udowodnienie, o którym mowa powyżej powinno obejmować nie tylko wskazanie faktu udostępnienia określonych Wykonawcy zasobów przez podmiot trzeci, ale winno wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia, wskazywać jego rodzaj, czas udzielenia a także inne istotne okoliczności, w tym wynikające ze specyfiki tego zasobu. Z przedłożonego dokumentu musi wynikać w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia; - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą (czy będzie brał udział w wykonaniu zamówienia). Przykładowy wzór zobowiązania w zakresie określonych warunków udziału w postępowaniu - stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. f) W przypadku, gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą dowodów na to, że:  zastrzeżone informacje mają charakter techniczny, technologiczny, organizacyjny lub inny posiadający wartość gospodarczą;  zastrzeżone informacje nie zostały ujawnione do wiadomości publicznej;  podjęto w stosunku do nich niezbędne działania w celu zachowania poufności. g) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej W terminie 3 dni od dnia przekazania (zamieszczenia na stronie internetowej) informacji z otwarcia ofert(art.86 ust.5 ustawy Pzp), wykonawca zobowiązany jest przekazać zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.1.pkt.23 ustawy – wg wzoru określonego w zał. Nr 9 do siwz. Wraz z przedstawieniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postepowaniu o udzielenie zamówienia. 2. DOKUMENTY PODMIOTÓW ZAGRANICZNYCH Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, składa oświadczenia i dokumenty wymienione w Części III pkt 1.3) – 1.5) i pkt 1.6) SIWZ. 3. ZASADY SKŁADANIA OFERT WSPÓLNYCH PRZEZ WYKONAWCÓW Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art.23 ustawy) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania: a) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezento-wania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w spra-wie przedmiotowego zamówienia publicznego. b) Oryginał pełnomocnictwa lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza po-winien być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazania: - postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy; - wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby; - ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania. c) Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświad-czeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. d) W odniesieniu do warunków określonych w Części III pkt 1.2. lit. A), B) SIWZ wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców z zastrzeżeniem, że: - spełnienie warunku określonego w punkcie 1.2. lit A) może wykazać ten wykonawca, który będzie rea-lizował roboty budowlane i posiada wymagane doświadczenie samodzielnie. e) Oświadczenia, (inne niż opisane w lit. f), wykazy lub formularze sporządzone na załączo-nych do SIWZ wzorach, składa i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców Pełnomoc-nik lub wszyscy Wykonawcy wpisując w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adre-su Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. f) Oświadczenia, dotyczące niepodleganiu wykluczeniu i przynależności lub braku przyna-leżności do tej samej grupy kapitałowej, każdy z uczestników oferty wspólnej składa indy-widualnie (odrębnie). g) Kopie dokumentów dotyczące Wykonawcy (członka konsorcjum) muszą być poświad-czone za zgodność z oryginałem przez tego Wykonawcę, którego one dotyczą lub przez pełnomocnika (jeśli posiada umocowanie do dokonania niniejszego w imieniu Wykonaw-cy). h) Pozostałe kopie dokumentów, inne niż wymienione w lit.g), muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Pełnomocnika lub wszystkich Wykonawców. Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem, któ-rego adres należy wpisać w formularzu oferty. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wy-konawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach