Przetargi.pl
Prace remontowe związane z malowaniem pomieszczeń, wymianą wykładzin oraz żaluzji w budynku Placówki Terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Tarnowie.

Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego ogłasza przetarg

  • Adres: 31201 Kraków, ul. Bratysławska
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 6189400 , fax. 012 6336076
  • Data zamieszczenia: 2018-09-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
    ul. Bratysławska 1a
    31201 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 6189400, fax. 012 6336076
    REGON: 01251326200170
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.krus.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prace remontowe związane z malowaniem pomieszczeń, wymianą wykładzin oraz żaluzji w budynku Placówki Terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Tarnowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: • malowanie pomieszczeń wewnętrznych, • wymiana wykładziny dywanowej, • ocyklinowanie parkietów na korytarzach, • malowanie stolarki wewnętrznej (drzwiowej oraz okiennej w części wewnętrznej) wraz z wymianą żaluzji, • remont barierki schodowej i listwy odbojowej na ścianie klatki schodowej. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna: • Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych • Przedmiar Robót Ofertę należy przygotować w oparciu o wyżej wymienione dokumenty. Przedmiot zamówienia winien zostać wykonany przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia z załącznikami do SIWZ, przepisami techniczno-budowlanymi, zasadami sztuki budowlanej oraz z zaleceniami Zamawiającego. Wykonawca określa kolejność robót. Wykonawca oświadcza, że zapoznał się z dokumentacją techniczną oraz, że przedmiotowa dokumentacja jest kompletna do wykonania robót, zgodna z obowiązującymi przepisami, normami i sztuką budowlaną i nie wnosi do niej żadnych zastrzeżeń. Zamawiający zaznacza, że w przypadku nie ujęcia w przedmiarze robót pozycji koniecznych do wykonania z punktu widzenia kompletności wykonania robót budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i sztuką budowlaną, a opisanych w umowie lub STWiOR, Wykonawca zobowiązany jest do ich wykonania bez dodatkowego wynagrodzenia. Zamawiający zaznacza, iż użyte w SIWZ przykłady nazw własnych produktów bądź producentów dotyczące określonych modeli, systemów, elementów, materiałów, urządzeń itp. mają jedynie charakter wzorcowy (przykładowy) i dopuszczone jest składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne, które spełniają wszystkie minimalne wymagania techniczne i funkcjonalne wymienione w SIWZ, przy czym Wykonawca zobowiązany jest wykazać w treści złożonej oferty ich równoważność załączając stosowne opisy techniczne i/lub funkcjonalne. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ. W przypadku rozbieżności opisów pomiędzy SIWZ, a zestawieniem materiałów, urządzeń i wyposażenia w ofercie Wykonawcy, przyjmuje się, że Wykonawca uwzględnił w cenie materiały, urządzenia i wyposażenie zgodne z SIWZ. Zamawiający zaleca, aby przed złożeniem oferty Wykonawca dokonał wizji lokalnej przyszłego terenu prac remontowych, celem sprawdzenia miejsca prac oraz warunków związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia, w celu dokonania prawidłowej kalkulacji ceny. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Wykonawca przy organizacji robót i sposobie ich wykonywania weźmie pod uwagę fakt, że prace odbywać się będą w funkcjonującym obiekcie KRUS w godzinach 7:00 do 15:00. Wykonawca może realizować przedmiot zamówienia od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 18:00. W związku z czym, wszystkie prace muszą być wykonywane tak, aby była możliwa pełna obsługa interesantów i praca pracowników Zamawiającego. Wykonawca musi zaoferować minimum 36 miesięczny okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Bieg gwarancji rozpoczyna się po potwierdzeniu wykonania całości przedmiotu zamówienia - bezusterkowym protokołem odbioru końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł przed upływem terminu składania ofert, w jednej lub kilku z następujących form: • pieniądzu, • poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, • gwarancjach bankowych, • gwarancjach ubezpieczeniowych, • poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz.110). Wadium w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: 48 1010 1270 0006 2218 9320 0000 z adnotacją „Wadium na prace remontowe związane z malowaniem pomieszczeń, wymianą wykładzin oraz żaluzji w budynku Placówki Terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Tarnowie” W przypadku wadium wnoszonego w innych formach niż pieniądz, należy; oryginał dokumentu umieścić w odrębnej kopercie opatrzonej dopiskiem „WADIUM” i złożyć wraz z ofertą, natomiast kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem dołączyć do oferty. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej, gwarancja musi: obejmować cały okres związania ofertą: być samoistna, nieodwołalna, bezwarunkowa i płatna na pierwsze żądanie; zawierać wszystkie przypadki utraty wadium, podpisana przez upoważnionego przedstawiciela Gwaranta. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust 1 ustawy, oświadczenia, o których mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ofertę należy złożyć na formularzu oferty wypełnionym wg. wzoru zawartego w Części II SIWZ. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo /upoważnienie/ do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, o ile oferta została podpisana przez osoby nie umocowane do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych firmy (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza) [pełnomocnictwo jest wymagane również, gdy ofertę składają podmioty występujące wspólnie (konsorcjum), a oferta nie jest podpisana przez wszystkich członków konsorcjum].

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach