Przetargi.pl
Prace remontowe w wybranych pomieszczeniach budynku Zwierzętarni Instytutu Biologii Doświadczalnej im. M. Nenckiego: ETAP II

Instytut Biologii Doświadczalnej im. Marcelego Nenckiego PAN ogłasza przetarg

  • Adres: 02-093 Warszawa, ul. Pasteura
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 5892000 , fax. 22 8225342
  • Data zamieszczenia: 2019-04-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Biologii Doświadczalnej im. Marcelego Nenckiego PAN
    ul. Pasteura 3
    02-093 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 5892000, fax. 22 8225342
    REGON: 00032582500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.nencki.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prace remontowe w wybranych pomieszczeniach budynku Zwierzętarni Instytutu Biologii Doświadczalnej im. M. Nenckiego: ETAP II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia prowadzonego postępowania jest wyłonienie wykonawcy do realizacji prac remontowo-budowlanych, które obejmują branżę budowlaną, elektryczną i sanitarną. Prace będą prowadzone w budynku Zwierzętarni Instytutu Biologii Doświadczalnej im. M. Nenckiego, ul. Pasteura 3, 02-093 Warszawa w pomieszczeniach o następujących numerach: 513A, 513B, 514A, korytarz parter, 632, 633, 634/635, 636/637, 639, 641, 642, korytarz I piętro i klatka schodowa. Zakres prac obejmuje: a) Wykonanie prac remontowo-budowlanych wykończeniowych, malarskich, glazurniczych i posadzkarskich. b) Wykonanie modernizacji instalacji sanitarnej wodno-kanalizacyjnej w wybranych pomieszczeniach oraz instalacji wentylacyjnej c) Wykonanie modernizacji instalacji elektrycznej i teletechnicznej w wybranych pomieszczeniach. Szczegółowy zakres prac określa Dokumentacja techniczna, na którą składają się Kosztorysy ślepe wraz z zestawieniem materiałów znajdujące się w Załączniku nr 1 (parter budynku Zwierzętarni) i Załączniku nr 2 (I piętro budynku Zwierzętarni) oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dla wymienionych branż opisana w Załączniku nr 3.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Oświadczenia lub dokumenty do dostarczenia wraz z ofertą (stanowiące treść oferty): 1) Szablon oferty (wzór stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ). 2) Kosztorysy szczegółowe, które służyły do wyliczenia ceny oferty. Na cenę oferty składać się będzie suma kwot wynikających z poszczególnych kosztorysów ofertowych wykonanych przez Wykonawcę, na podstawie wymienionych w Załącznikach nr 1 i 2 do SIWZ, kosztorysów ślepych. Kosztorysy należy skonstruować na podstawie załączonego przedmiaru, a także specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Konieczne jest załączenie do oferty wydrukowanych kosztorysów oraz zestawień materiałów zawartych w sporządzonych kosztorysach ofertowych. Zamawiający wymaga podania informacji na pierwszej stronie każdego z kosztorysów parametrów do kosztorysowania, (tj. stawki roboczogodziny, kosztów pośrednich, zysku). Zamawiający wymaga, aby wyżej wymienione kosztorysy oraz zestawienia materiałów zostały dołączone do oferty w formie elektronicznej na płycie CD lub innym rodzaju nośnika do zapisu elektronicznego. Oferta nie zawierająca kosztorysów, zestawienia materiałów z wyszczególnieniem: nazwy, opisu zastosowanego materiału, typu, ceny, zostanie odrzucona. 3) Referencja dot. prac remontowo-budowlanych w obiekcie służby zdrowia typu szpital lub w budynku instytutu naukowego lub wyższej uczelni, wykazywanych pkt 3 - Wykaz Punktowanych Prac w Załączniku nr 4 do SIWZ stanowiącym Szablon oferty. 4) Informacja o złożeniu oferty, której wybór prowadzi/ nie prowadzi do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług (wzór stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ) - składana o ile dotyczy. 5) Informacja o zastrzeżeniu jawności treści stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (wzór stanowi Załącznik nr 9 do SIWZ) - składana o ile dotyczy. 3. Oświadczenia lub dokumenty do dostarczenia wraz z ofertą (potwierdzające treść oferty): 1) Informacja o powierzeniu/nie powierzeniu części zamówienia podwykonawcom (wzór stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ). 2) Pełnomocnictwo, w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy oferta została złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Pzp – składane o ile dotyczy. 3) Zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument, potwierdzający udostępnienie dla Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia potwierdzający w swej treści, że określony w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp potencjał został faktycznie udostępniony (wzór stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ) - składane o ile dotyczy. Oświadczania lub dokumenty składane po zamieszczeniu na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert: Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi Wykonawcami, którzy złożyli w niniejszym postępowaniu odrębne Oferty i o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wzór stanowi Załącznik nr 10 do SIWZ). II. Zamawiający informuje, że z dokumentów, o których mowa w części III.3 Wykaz oświadczeń składanych przez Wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz spełnia kryteria selekcji, wymaga złożenia jedynie oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach