Przetargi.pl
Prace remontowe w placówkach opiekuńczo-wychowawczych obsługiwanych przez Zespół do obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych nr 2 w Warszawie z podziałem na zadania.

Zespół do obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych nr 2 ogłasza przetarg

  • Adres: 01-202 Warszawa, Jaktorowska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48 (22)6917710, 511 271274
  • Data zamieszczenia: 2019-10-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół do obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych nr 2
    Jaktorowska 6
    01-202 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. +48 (22)6917710, 511 271274
    REGON: 38051782300000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prace remontowe w placówkach opiekuńczo-wychowawczych obsługiwanych przez Zespół do obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych nr 2 w Warszawie z podziałem na zadania.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Prace remontowe polegają na: malowaniu pomieszczeń mieszkalnych oraz biurowych, wymianie oświetlenia, cyklinowaniu, remoncie łazienek, rozbiórce garażu oraz renowacji okien.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 3.1. Z uwagi na fakt, że prace remontowe będą odbywać się na terenie i w placówkach opiekuńczo – wychowawczych od Wykonawcy wymaga się szczególnej dbałości o zabezpieczenie terenu prac oraz wykonywania prac w sposób nieutrudniający codziennej działalności placówek opiekuńczo – wychowawczych. 3.2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, obejmujących wyłącznie część prac składających się na jedno zadanie. Wykonawca może złożyć Ofertę co do jednego zadania, na kilka lub na wszystkie z nich. 3.3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 3.4. Zamawiający nie przewiduje możliwości zastosowania prawa opcji. 3.5. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień podobnych. 3.6. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej. 3.7. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 3.8. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających dla zamówienia. 3.9. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 3.10. Wykonawca winien zapoznać się ze wszystkimi zapisami SIWZ oraz w razie potrzeby, dokonać wizji lokalnej miejsc wykonywania robót, Wykonawca powinien zdobyć wszelkie informacje, które mogą być konieczne i niezbędne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy na realizację przedmiotu zamówienia, a następnie do realizacji tego zamówienia w sposób należyty, zgodnie ze sztuką budowlaną. 3.11. Wykonawca poniesie wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 3.12. Przedmiary robót należy traktować jako materiał pomocniczy do skosztorysowania prac związanych z realizacją przedmiotu umowy. 3.13. Tam, gdzie w przedmiarach robót lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1 i 3 PZP, Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 PZP dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one prawidłową realizację robót oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. 3.14. Uwaga! Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanych materiałów spoczywa na Wykonawcy zgodnie z art. 30 ust. 5 PZP. W związku z tym Wykonawca jest zobowiązany do wykazania, że oferowanego przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, w tym do wykazania równoważności materiałów w stosunku do materiałów przewidzianych w dokumentacji projektowej. 3.15. Wykonawca zapewni wszelkie materiały niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia, o jakości odpowiadającej normom zawartym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarach robót, mających wymagane przez polskie prawo atesty i certyfikaty. 3.16. Wykonawca ma obowiązek przedstawić i przekazać Zamawiającemu świadectwa i inne dokumenty wymagane przepisami prawa, stwierdzające jakość planowanych do użycia materiałów i wyrobów, przed ich składowaniem lub wbudowaniem - jeżeli Wykonawca nie będzie ich składował. 3.17. Wykonawca przed składowaniem lub wbudowaniem (jeżeli Wykonawca nie będzie ich składował) w obiekcie określonego materiału lub urządzenia uzyska akceptację Zamawiającego lub inspektora nadzoru, co do ich zgodności z specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarami robót oraz przyjętym standardem użytkowym, w razie konieczności potwierdzoną wpisem do dziennika budowy. 3.18. Wykonawca może wnioskować o zmianę materiałów na inne niż przewidziane w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych lub przedmiarach robót. Zamawiający może wyrazić zgodę na zmianę materiałów wskazanych we wniosku Wykonawcy, po uzyskaniu opinii projektanta pełniącego nadzór autorski oraz inspektora nadzoru, że zmiana materiałów nie skutkuje pogorszeniem jakości i trwałości przedmiotu zamówienia. Zamawiający może wyrazić zgodę na zmianę materiałów po uzyskaniu ww. opinii projektanta i inspektora nadzoru. Zamawiający zastrzega, iż zastosowanie innych materiałów na wniosek Wykonawcy nie może wpłynąć na zmianę wynagrodzenia. 3.19. Na podstawie art. 29 ust. 3a. PZP Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę lub pracę tymczasową. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób: kierujących budową oraz dostawców materiałów budowlanych. W związku z powyższym Wykonawca w odniesieniu do swoich pracowników musi przed rozpoczęciem wykonywania czynności przez te osoby przedstawić Zamawiającemu oświadczenie potwierdzające, iż osoby wykonujące przedmiot umowy są zatrudnione na podstawie umów o pracę. W razie wątpliwości, co do prawdziwości ww. oświadczenia, Zamawiający będzie uprawniony do zażądania przedłożenia zanonimizowanych umów o pracę lub zanonimizowanych zgłoszeń ZUS-owskich potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. W odniesieniu do podwykonawców lub dalszych podwykonawców ww. oświadczenie lub zanonimizowane kopie umów o pracę oraz zgłoszeń ZUS-owskich potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę należy przedłożyć wraz kopią umowy o podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo jednak nie później niż przed rozpoczęciem wykonywania czynności przez te osoby. W razie konieczności, Wykonawca zobowiązany będzie do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę ww. dokumentów w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę. Zamawiającemu w każdym momencie realizacji umowy przysługuje prawo do skontrolowania spełniania wymagań przez Wykonawcę w zakresie określonym powyżej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach