Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. I Pułku Lotnictwa Myśliwskiego "Warszawa" ogłasza przetarg
- Adres: 05-660 Warka, ul. Obwodowa 2
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 048 667 21 74 , fax. 048 667 34 89
- Data zamieszczenia: 2009-06-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. I Pułku Lotnictwa Myśliwskiego "Warszawa"
ul. Obwodowa 2 2
05-660 Warka, woj. mazowieckie
tel. 048 667 21 74, fax. 048 667 34 89
REGON: 00068097000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zspwarka.grojec.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prace remontowe w budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych im. 1 Pułku Lotnictwa Myśliwskiego Warszawa w Warce przy ul. Obwodowej 2 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Prace remontowe w budynku głównym szkoły, polegajace na wymianie wraz z uzbrojeniem instalacji wod-kan, c.o., okładziny ściennej i posadzkowej w 5 łazienkach oraz przystosowanie łazienki dla osób niepełnosprawnych, w budynku Zespołu Szkół. Szczegółowy zakres robót został określony w przedmiarach robót - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454300000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: wadium nie jet wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy , którzy: 1.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunku - na podstawie wymaganego oświadczenia i dokumentów, metodą spełnia-nie spełnia 2. Warunki szczególne 2.1 Dysponują pracownikiem, który może pełnić samodzielną funkcję techniczną w budownictwie, obejmującą kierowanie robotami budowlanymi . - Ocena spełnienia warunku - na podstawie załączonych do oferty odpowiednich uprawnień i aktualnego zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. 2.2 Zrealizowali z należytą starannością w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej trzy zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Ocena spełnienia warunku - na podstawie załączonego do oferty wykazu robót i przedłożonych dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane z należytą starannością.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków określonych w postępowaniu zamawiający żąda od wykonawców dostarczenia następujących oświadczeń i dokumentów: 1. Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę z wykorzystaniem wzoru nr 1 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa Zamówień Publicznych z wykorzystaniem wzoru nr 2 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. 5. Wykaz wykonanych robót budowlanych. 6. Co najmniej trzy dokumenty potwierdzające , że roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia zostały wykonane z należytą starannością z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania . 7. Kosztorys ofertowy Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: - Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. 2-3 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zspwarka.grojec.pl, bip.zspwarka.grojec.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont pomieszczeń biurowych w budynku przy Pl. Dąbrowskiego 2 w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Płocku.
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa Internatu Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii Nr 7 w Warszawie ul.Osowska 81
Dodano: 2016-07-26 - Modernizacja Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Płochocinie przy ul. Lipowej nr 3 Gmina Ożarów Mazowiecki
Dodano: 2016-06-02 - Rozbudowa Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Kaliszkach w Gminie Czosnów.
Dodano: 2016-02-26 - Remont pomieszczeń mieszkalnych w budynkach wielorodzinnych
Dodano: 2015-07-22 - Roboty remontowo-budowlane w Oddziale Okręgowym NBP w Olsztynie
Dodano: 2015-06-03 - Modernizacja placówek szkolnych na terenie Gminy Ożarów Mazowiecki
Dodano: 2015-05-26 - Wykonanie robót remontowo-budowlanych wewnętrznych polegających na wymianie paneli podłogowych oraz malowaniu ścian i sufitów w pokojach akademickich na obiekcie Domu Studenta Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku przy ul.Nowowiejskiego 6.
Dodano: 2015-05-08 - Modernizacja placówek szkolnych na terenie Gminy Ożarów Mazowiecki
Dodano: 2015-04-27 - Remont posadzek z klepki i płyt taflowych w budynkach C, D, K,M,G,H Kancelarii Sejmu
Dodano: 2015-03-25