Przetargi.pl
Prace remontowe w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Jedlance – Etap III

Centrum Usług Wspólnych ogłasza przetarg

  • Adres: 26-660 Jedlińsk, Konopnickiej
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 483213115 , fax. 483213115
  • Data zamieszczenia: 2020-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Usług Wspólnych
    Konopnickiej 2
    26-660 Jedlińsk, woj. mazowieckie
    tel. 483213115, fax. 483213115
    REGON: 36568471900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jedlinsk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prace remontowe w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Jedlance – Etap III
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1Przedmiotem zamówienia pn. „Prace remontowe w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Jedlance – Etap III” jest robota budowlana w segmencie dydaktycznym budynku oraz segmencie przedszkolnym obejmujących kondygnację przyziemia. Prace te mają na celu dostosować pomieszczenia budynku szkoły do obowiązujących standardów i przepisów. We wcześniejszych latach w przedmiotowym budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Jedlance były prowadzone prace remontowe na pozostałych kondygnacjach, podzielone na etap I i etap II. Zakres prac budowlanych: W pomieszczeniach przyziemia PSP w Jedlance zostaną wykonane nowe posadzki z płytek gres i z wykładziny rulonowej PCV, zbędne przejścia zostaną zamurowane, zostaną poszerzone otwory drzwiowe, wykonane nowe otwory drzwiowe, zniszczona stolarka drzwiowa zostanie wymieniona na nową stolarkę drewnianą wzmocnioną. Na ścianach i sufitach zostanie wykonana gładź gipsowa oraz nowe powłoki malarskie i okładziny ścienne z płytek gres. W pomieszczeniach sanitariatów i pomieszczeniach porządkowych zostaną zamontowane nowe urządzenia. W pomieszczeniach świetlicy i jadalni zostaną zamontowane nowe umywalki. Zaplecze jadalni zostanie wyposażone w nowe sprzęty i urządzenia. Na grzejnikach c.o. zostaną zamontowane osłony grzejnikowe. W szatni zostaną zamontowane nowe szafki. Wymienione zostaną instalacje: elektryczna, wod.-kan. oraz c.o. Etap III Parter - wg opracowań branżowych. Wykonana zostanie modernizacja technologii kotłowni na gaz płynny wraz ze zmianą zasilania na gaz ziemny.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262500-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 6. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 6.1 Wykonawca wniesie wadium w wysokości 8 000 zł (słownie: osiem tysięcy złotych ) 6.2 Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 6.2.1. pieniądzu, 6.2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 6.2.3. gwarancjach bankowych, 6.2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 6.2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U z 2017 r., poz. 1089 z późn. zm.) 6.3 Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego – rachunek bankowy Zamawiającego Południowo Mazowiecki Bank Spółdzielczy Jedlińsk nr 17 9132 0001 0000 0446 2000 0040z dopiskiem na blankiecie przelewu, jakiego postępowania dotyczy. Kserokopię dowodu przelewu należy dołączyć do oferty. 6.4 Wadium w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielonego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy wnieść poprzez złożenie oryginału dokumentu w miejscu składania ofert. Kserokopię dokumentu należy dołączyć do oferty. Dokument wadialny powinien mieć formę oświadczenia bezwarunkowego, nieodwołalnego i płatnego na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. 6.5 Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 6.6 Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 6.7 Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6.8 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 6.9 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 6.9.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 7 6.9.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 8 6.9.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie określa szczegółowo ww. warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5.2 Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacji z otwarcia ofert), jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej- zał. nr 5 do SIWZ, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia zostanie zamieszczony na stronie zamawiającego wraz z informacją z otwarcia ofert. 7.16 Oferta musi zawierać: a) Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 8 do SIWZ. W formularzu należy podać m.in.:  zaoferowany okres gwarancji w miesiącach, z zastrzeżeniem, że nie może być krótszy niż 60 miesięcy, b) pełnomocnictwo – o ile dotyczy; c) oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt 5.1.1 SIWZ z zastrzeżeniem, że dokument, o którym mowa w pkt 5.1.4 - o ile dotyczy, d) wadium, o ile jest wniesione w formie niepieniężnej. 7.17 Ofertę należy umieścić w kopercie/opakowaniu i zabezpieczyć w sposób uniemożliwiający zapoznanie się z jej zawartością bez naruszenia zabezpieczeń przed upływem terminu otwarcia ofert. Na kopercie/opakowaniu (w tym opakowaniu poczty kurierskiej) należy umieścić następujące oznaczenia: a) nazwa, adres, numer telefonu i faksu wykonawcy; b) Centrum Usług Wspólnych w Jedlińsku, ul. Konopnickiej 2, 26-660 Jedlińsk OFERTA – „Prace remontowe w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Jedlance – Etap III”. c) Nie otwierać przed dniem 06.07.2020r., do godz. 9:15. 7.18 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowe oznakowanie koperty/opakowania. Zaleca się, aby informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa były trwale spięte i oddzielone od pozostałej (jawnej) części oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach