Centrum Usług Wspólnych ogłasza przetarg
- Adres: 26-660 Jedlińsk, Konopnickiej
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 483213115 , fax. 483213115
- Data zamieszczenia: 2020-06-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Usług Wspólnych
Konopnickiej 2
26-660 Jedlińsk, woj. mazowieckie
tel. 483213115, fax. 483213115
REGON: 36568471900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.jedlinsk.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prace remontowe w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Jedlance – Etap III - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1Przedmiotem zamówienia pn. „Prace remontowe w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Jedlance – Etap III”jest robota budowlana w segmencie dydaktycznym budynku oraz segmencie przedszkolnym obejmujących kondygnację przyziemia. Prace te mają na celu dostosować pomieszczenia budynku szkoły do obowiązujących standardów i przepisów. We wcześniejszych latach w przedmiotowym budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Jedlance były prowadzone prace remontowe na pozostałych kondygnacjach, podzielone na etap I i etap II. Zakres prac budowlanych: W pomieszczeniach przyziemia PSP w Jedlance zostaną wykonane nowe posadzki z płytek gres i z wykładziny rulonowej PCV, zbędne przejścia zostaną zamurowane, zostaną poszerzone otwory drzwiowe, wykonane nowe otwory drzwiowe, zniszczona stolarka drzwiowa zostanie wymieniona na nową stolarkę drewnianą wzmocnioną. Na ścianach i sufitach zostanie wykonana gładź gipsowa oraz nowe powłoki malarskie i okładziny ścienne z płytek gres. W pomieszczeniach sanitariatów i pomieszczeniach porządkowych zostaną zamontowane nowe urządzenia. W pomieszczeniach świetlicy i jadalni zostaną zamontowane nowe umywalki. Zaplecze jadalni zostanie wyposażone w nowe sprzęty i urządzenia. Na grzejnikach c.o. zostaną zamontowane osłony grzejnikowe. W szatni zostaną zamontowane nowe szafki. Wymienione zostaną instalacje: elektryczna, wod.-kan. oraz c.o. Etap III Parter - wg odrębnych opracowań.Wykonana zostanie modernizacja technologii kotłowni na gaz płynny wraz ze zmianą zasilania na gaz ziemny. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262500-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 6 Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 6.1 Wykonawca wniesie wadium w wysokości 8 000 zł (słownie: osiem tysięcy złotych )6.2 Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 6.2.1. pieniądzu,6.2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 6.2.3. gwarancjach bankowych,6.2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych,6.2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U z 2017 r., poz. 1089 z późn. zm.) 6.3 Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego – rachunek bankowy Zamawiającego Południowo Mazowiecki Bank Spółdzielczy Jedlińsknr 17 9132 0001 0000 0446 2000 0040z dopiskiem na blankiecie przelewu, jakiego postępowania dotyczy.Kserokopię dowodu przelewu należy dołączyć do oferty. 6.4 Wadium w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielonego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy wnieść poprzez złożenie oryginału dokumentu w miejscu składania ofert. Kserokopię dokumentu należy dołączyć do oferty. Dokument wadialny powinien mieć formę oświadczenia bezwarunkowego, nieodwołalnego i płatnego na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego.6.5Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 6.6 Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.6.7 Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.6.8 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 6.9 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 6.9.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,6.9.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,6.9.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie określa szczegółowo ww. warunku
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5.2 Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacji z otwarcia ofert), jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej- zał. nr 5 do SIWZ, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia zostanie zamieszczony na stronie zamawiającego wraz z informacją z otwarcia ofert.7.16 Oferta musi zawierać: a) Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 8 do SIWZ. W formularzu należy podać m.in.: zaoferowany okres gwarancji w miesiącach, z zastrzeżeniem, że nie może być krótszy niż 60 miesięcy, b) pełnomocnictwo – o ile dotyczy; c) oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt 5.1.1 SIWZ z zastrzeżeniem, że dokument, o którym mowa w pkt 5.1.4 - o ile dotyczy, d) wadium, o ile jest wniesione w formie niepieniężnej. 7.17 Ofertę należy umieścić w kopercie/opakowaniu i zabezpieczyć w sposób uniemożliwiający zapoznanie się z jej zawartością bez naruszenia zabezpieczeń przed upływem terminu otwarcia ofert. Na kopercie/opakowaniu (w tym opakowaniu poczty kurierskiej) należy umieścić następujące oznaczenia: a) nazwa, adres, numer telefonu i faksu wykonawcy; b) Centrum Usług Wspólnych w Jedlińsku, ul. Konopnickiej 2, 26-660 Jedlińsk OFERTA – „Prace remontowe w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Jedlance – Etap III”. c) Nie otwierać przed dniem 17.06.2020r., do godz. 9:15. 7.18 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowe oznakowanie koperty/opakowania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa części pomieszczeń zaplecza sali widowiskowej "OKO" w budynku przy ul.Radomskiej 13/21 w Warszawie
Dodano: 2023-11-30 - Remont pomieszczeń technicznych P-GAZ w budynku Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej m.st. Warszawy, ul. Domaniewska 40a w Warszawie.
Dodano: 2023-05-23 - Wykonanie remontu i adaptacji pomieszczeń kuchennych na poziomie piwnicy na szatnie dla personelu w budynku Płockiego Zakładu Opieki Zdrowotnej Sp. z o. o przy ul. Kościuszki 28 w Płocku
Dodano: 2021-02-15 - Wykonanie remontu i adaptacji pomieszczeń kuchennych na poziomie piwnicy na szatnie dla personelu w budynku Płockiego Zakładu Opieki Zdrowotnej Sp. z o. o przy ul. Kościuszki 28 w Płocku.
Dodano: 2020-12-29 - Rozbudowa budynku Przedszkola Samorządowego o żłobek w miejscowości Długosiodło
Dodano: 2020-12-11 - Wykonanie remontu I piętra w budynku Centrum Zdrowia Psychicznego przy ul. Reja 15/3 w Płocku
Dodano: 2020-11-26 - Rozbudowa budynku Przedszkola Samorządowego o żłobek w miejscowości Długosiodło
Dodano: 2020-11-25 - Adaptacja części poddasza w Publicznej Szkole Podstawowej w Brudkach Starych na ogólnodostępną salę gimnastyczną wraz z zapleczem
Dodano: 2020-10-16 - ROZBUDOWA SZKOŁY PUBLICZNEJ W BRZOZOWIE STARYM OBEJMUJĄCA BUDOWĘ SALI GIMNASTYCZNEJ Z ŁĄCZNIKIEM I DROGĄ WEWNĘTRZNĄ – ETAP II
Dodano: 2020-09-14 - Rozbudowa i przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Stare Suski
Dodano: 2020-07-29