Gmina Milówka ogłasza przetarg
- Adres: 34-360 Milówka, ul. Jana Kazimierza 123
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 033 8637190 , fax. 033 8637600
- Data zamieszczenia: 2009-08-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Milówka
ul. Jana Kazimierza 123 123
34-360 Milówka, woj. śląskie
tel. 033 8637190, fax. 033 8637600
REGON: 00054902200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.milowka.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prace remontowe w budynku byłej Szkoły Podstawowej w Prusowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie obejmuje adaptację istniejącej części budynku szkolnego na warsztaty terapii zajęciowej dla osób niepełnosprawnych. Program użytkowy - 5 sal do zajęć terapeutycznych, hall, weranda, zespół sanitarny. Łączna powierzchnia - 323,96 m2. Zakres prac obejmuje m.in.: - wykonanie prac rozbiórkowych i wyburzeniowych w zespole sanitarnym, celem dostosowania do potrzeb osób niepełnosprawnych, - wykonanie zamurowań otworów, - wyłożenie ścian płytkami ceramicznymi, - wyłożenie posadzki płytkami ceramicznymi, gumolitami antypoślizgowymi, - malowanie stolarki okiennej i drzwiowej, - malowanie ścian i sufitów, - montaż instalacji wodno-kanalizacyjnej, - wykonanie wymiany rynien i rur spustowych, - wykonanie pochylni oraz wymiana drzwi zewnętrznych w celu dostosowania obiektu do potrzeb osób niepełnosprawnych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium wynosi 1.500 zł.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: - wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 70% wartości ceny ofertowej brutto każda, - dysponują lub będą dysponowali osobą mogącą pełnić funkcję kierownika budowy oraz posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie budowy dróg, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: d) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2. udzielą gwarancji na wykonane roboty, w tym użyte materiały i urządzenia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy licząc od zakończenia odbioru końcowego robót, 3. wykonają przedmiot zamówienia w terminie 30-tu dni od podpisania umowy., 4. wniosą wadium w określonej wysokości, 5. akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami i przyjmują je bez zastrzeżeń, 6. złożą komplet wymaganych dokumentów wymienionych w Rozdziale IV. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty. Wykonawcy niespełniający powyższych warunków zostaną przez Zamawiającego wykluczeni z niniejszego postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. W celu potwierdzenia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 70% wartości ceny ofertowej brutto każda, wraz z podaniem wartości, daty i miejsca ich wykonania (Załącznik Nr 3 do SIWZ), do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje Zamawiających, protokoły odbioru). 2) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (Załącznik Nr 4 do SIWZ). Do wykazu kadry muszą być dołączone kopie uprawnień budowlanych i dokument stwierdzający przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa. 3) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 2, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy (Załącznik Nr 2 do SIWZ), 4. Pozostałe oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony Formularz ofertowy (Załącznik Nr 1 do SIWZ) zawierający m.in.: - oświadczenie o zapoznaniu się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia wraz ze wszystkimi załącznikami i przyjęciu ich bez zastrzeżeń oraz o uznaniu się za związanymi określonymi w niej postanowieniami i zasadami postępowania, - oświadczenie o przyjęciu: terminu płatności i terminu związania ofertą, - oświadczenie o udzielonym okresie gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. 2) w przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 5) zaparafowany projekt umowy (Załącznik Nr 5 do SIWZ), 6) sporządzony - w oparciu o załączony przedmiar robót - kosztorys ofertowy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.milowka.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Pyskowicach - adaptacja skrzydła wschodniego i modernizacja dachu
Dodano: 2016-07-27 - Remont schodów zewnętrznych w 5 jednostkach skarbowych województwa śląskiego, ZKP-9/2016
Dodano: 2016-07-27 - Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul.Krawczyka 7a w Mikołowie
Dodano: 2016-07-27 - Remont pokoi i przedpokoi w DS. Babilon. Oznaczenie sprawy: OZ/B/16/26/MW
Dodano: 2016-07-26 - Modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej w Gminie Bieruń - Szkoły Podstawowej nr 1 oraz Domu Kultury GAMA - zadanie nr 1 : termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej Nr 1.
Dodano: 2016-07-26 - Budowa budynku administracyjnego w PSG Bielsko - Biała
Dodano: 2016-07-22 - Remont podwórza w rejonie ulic Jordana 13-13D, Skłodowskiej 39-49 i Poniatowskiego 22-30 w Katowicach
Dodano: 2016-07-13 - Remont dachu krytego papą termozgrzewalną wraz z remontem instalacji elektrycznej i malowaniem klatek schodowych w budynku przy ul. Damrota 3, 3a w Rudzie Śląskiej
Dodano: 2016-07-07 - Remont mieszkań - Gwardii Ludowej 21/10, Podgórze 9/7, Podgórze 18/2, Rudzka 2/3, Rudzka 2/4 w Rudzie Śląskiej
Dodano: 2016-07-07 - Roboty remontowe w nieruchomościach zarządzanych przez KZGM w Katowicach
Dodano: 2016-07-05