Przetargi.pl
Prace projektowe i roboty budowlane dla zadania inwestycyjnego pn. Rozwój turystyki aktywnej i rekreacji poprzez rozbudowę i modernizację ścieżek spacerowo-konnych na terenie Wrocławskiego Toru Wyścigów Konnych - Partynice. wybranego Uchwałą Zarządu Województwa Dolnośląskiego nr 3516/III/09 z dnia 27.10.2009 r. do dofinansowania w ramach Działania 6.2 Turystyka aktywna, Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013.

Zarząd Inwestycji Miejskich ogłasza przetarg

  • Adres: 53-135 Wrocław, ul. Januszowicka 15A
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3607356 , fax. 071 360 73 31
  • Data zamieszczenia: 2009-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Inwestycji Miejskich
    ul. Januszowicka 15A 15A
    53-135 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3607356, fax. 071 360 73 31
    REGON: 93104008800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zim.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prace projektowe i roboty budowlane dla zadania inwestycyjnego pn. Rozwój turystyki aktywnej i rekreacji poprzez rozbudowę i modernizację ścieżek spacerowo-konnych na terenie Wrocławskiego Toru Wyścigów Konnych - Partynice. wybranego Uchwałą Zarządu Województwa Dolnośląskiego nr 3516/III/09 z dnia 27.10.2009 r. do dofinansowania w ramach Działania 6.2 Turystyka aktywna, Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA jest budowa ścieżek spacerowo-konnych wraz z odwodnieniem, oświetleniem, siecią teleinformatyczną wraz z opracowaniem kompleksowej dokumentacji projektowej na terenie Wrocławskiego Toru Wyścigów Konnych przy ul. Zwycięskiej we Wrocławiu z podziałem na zadania: 1.1. Zadanie 1: opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę oraz wykonanie robót budowlanych z podziałem na: 1.1.1. I etap - opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie budowy ścieżek spacerowo-konnych wraz z odwodnieniem i oświetleniem, 1.1.2. II etap - wykonanie robót budowlanych w zakresie budowy ścieżek spacerowo-konnych wraz z odwodnieniem i oświetleniem; Zakres zadania 1 objęty jest dofinansowaniem ze środków unijnych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego 1.2. Zadanie 2: opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę oraz wykonanie robót budowlanych z podziałem na: 1.2.1. I etap - opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie budowy sieci teleinformatycznej, 2 złączy kablowych wolnostojących, systemu monitoringu, zaadaptowanie pomieszczenia w budynku Trybuny Głównej na serwerownię, budowy oświetlenia terenu WTWK, 1.2.2. II etap - wykonanie robót budowlanych w zakresie budowy sieci teleinformatycznej, 2 złączy kablowych wolnostojących, systemu monitoringu, zaadaptowanie pomieszczenia w budynku Trybuny Głównej na serwerownię, budowa oświetlenia terenu WTWK. Zakres zadania 2 niezbędny jest dla organizacji mistrzostw Europy w ujeżdżeniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332609
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 50.000,00 złotych
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1.1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadania wiedzy i doświadczenia; 1.3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.4. sytuacji ekonomicznej i finansowej; 1.5. nie podlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp; i ponadto: 1.6. dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tzn.: 1.6.1. osobami posiadającymi uprawnienia projektowe w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w branżach: a) architektonicznej, b) konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub drogowej, c) instalacyjnej w zakresie sieci sanitarnych, d) instalacyjnej w zakresie sieci elektrycznych, będącymi członkami właściwej izby samorządu zawodowego (izba architektów, izba inżynierów budownictwa), 1.6.2. kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalności: a) konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub drogowej, będącym członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, 1.6.3. kierownikiem/kierownikami robót, który/rzy posiada/ją uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalności: a) instalacyjnej w zakresie sieci sanitarnych, b) instalacyjnej w zakresie sieci elektrycznych, będącym/mi członkiem/ami właściwej izby samorządu zawodowego; 1.7. posiadają wiedzą i doświadczenie, tzn.: 1.7.1. w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania tj. opracowali: a) minimum 2 projekty budowlano-wykonawcze wielobranżowe budowy lub remontu dróg wraz z infrastrukturą, b) minimum 1 projekt sieci teleinformatycznej i systemu monitoringu zewnętrznego. Zamówienia mogą być łączne. 1.7.2. w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania tj.: a) minimum 2 zamówienia polegające na budowie lub remoncie dróg wraz z infrastrukturą (kanalizacją deszczową, oświetleniem), b) minimum 1 zamówienie polegające na budowie sieci teleinformatycznej i systemu monitoringu zewnętrznego. W/w przedsięwzięcia muszą być wykonane z należytą starannością. 1.8. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności. 2. Ocena spełniania powyższych warunków dokonywana będzie w oparciu o złożoną ofertę i załączniki do niej, wg zasady spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty - podpisany na każdej stronie (wzór nr 1) 2. Dowód wniesienia wadium 3. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) - W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru albo aktualnym zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy; - W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy PZP). Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Oświadczenie Wykonawcy w sprawie ubiegania się o zamówienie publiczne (wzór nr 1.1.). UWAGA !!! W przypadku podmiotów występujących wspólnie, dokumenty wymienione w punktach 4, 5, 6 i 7 musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie. 9. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - (wzory 1.2 A i 1.2 B). 10. W przypadku, gdy Wykonawca będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów - dokument potwierdzający, iż Wykonawca będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. (jeżeli dotyczy) 11. Uprawnienia budowlane w/w osób wskazanych do projektowania, pełnienia funkcji kierownika budowy, kierowników robót branżowych, zgodnie z zakresem przedmiotu zamówienia. 12. Aktualne zaświadczenia z właściwej Izby Samorządu Zawodowego o przynależności do Izby osób pełniących samodzielne funkcje w budownictwie. (j.w.) 13. Wykaz wykonanych zamówień (doświadczanie zawodowe) zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że opracowania zostały wykonane należycie (wzór 1.3 A), tj. wykaz zawierający: a) minimum 2 projekty budowlano-wykonawcze wielobranżowe budowy lub remontu dróg wraz z infrastrukturą, b) minimum 1 projekt sieci teleinformatycznej i systemu monitoringu zewnętrznego. 14. Wykaz wykonanych robót budowlanych (doświadczenie zawodowe) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (wzór 1.3 B), tj. wykaz zawierający: a) minimum 2 zamówienia polegające na budowie lub remoncie dróg wraz z infrastrukturą (kanalizacją deszczową, oświetleniem), b) minimum 1 zamówienie polegające na budowie sieci teleinformatycznej i systemu monitoringu zewnętrznego. 15. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zim.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach