Przetargi.pl
Prace pielęgnacyjne i wycinki drzew i krzewów na terenach zieleni miejskiej, na terenach placówek oświatowych i terenach parków zabytkowych w gminie w latach 2009-2011.

Gmina Kędzierzyn-Koźle ogłasza przetarg

  • Adres: 47-200 Kędzierzyn-Koźle, ul. Planetorza 2
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-77 4052603 , fax. 0-77 4052603
  • Data zamieszczenia: 2009-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kędzierzyn-Koźle
    ul. Planetorza 2 2
    47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie
    tel. 0-77 4052603, fax. 0-77 4052603
    REGON: 00052450700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kedzierzynkozle.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prace pielęgnacyjne i wycinki drzew i krzewów na terenach zieleni miejskiej, na terenach placówek oświatowych i terenach parków zabytkowych w gminie w latach 2009-2011.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie prac pielęgnacyjnych, cięć technicznych oraz wycinek drzew i krzewów, a także usuwanie karpin po usuniętych drzewach na terenach parków gminnych, terenach zieleni osiedlowej oraz przyulicznej z wyłączeniem pasówRealizacja zamówienia obejmuje następujące tereny: a.Wykonanie prac przy drzewach i krzewach rosnących na nieruchomościach gminnych (parkach, skwerach, rowach nieużytkach z wyłączeniem pasów drogowych), b.Wykonanie prac przy drzewach i krzewach rosnących na terenach gminnych placówek oświatowych. c.Prace w parkach zabytkowych. Na terenach wpisanych do rejestru zabytków, Wykonawca będzie realizował prace pielęgnacyjne przez osoby uprawnione do pielęgnacji tego rodzaju zabytku zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004r w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych Dz.U. z 2004r.Nr 150, poz.1579 . Prace wymienione na terenach jak wyżej, obejmować będą w szczególności: -doraźne usuwanie drzew uschniętych, zagrażających bezpieczeństwu, wywrotów, wyłomów, wiatrołomów; -wykonywanie przeglądów terenów zieleni celem sporządzenia protokołu koniecznych zabiegów, wspólnie z przedstawicielem Wydziału Ochrony Środowiska i Infrastruktury; -wykonywanie pełnej pielęgnacji drzew i uzupełnienie powierzonymi tablicami pomników przyrody w przypadku wykonywania ich pielęgnacji; -wykonywanie pielęgnacji ograniczonej (cięć technicznych lub sanitarnych w przypadku zagrożenia bezpieczeństwa); -doraźne formowanie koron drzew; -frezowanie lub karczowanie pni po ściętych drzewach i wiatrołomach wg wskazań; -wykonywanie wycinek krzewów i żywopłotów; -wykonywanie strzyżenia krzewów, żywopłotów i szpalerów drzew (w tym także usuwanie niepożądanych składników); -segregację drewna pochodzącego z wycinek na opałowe i użytkowe; -przygotowanie drewna z wycinek i pielęgnacji do sprzedaży (grubizny z wyjątkiem gałęzi), pocięcie na elementy o dług. 100cm - w przypadku drewna opałowego i o długości 240cm - w przypadku drewna użytkowego i dokonanie obmiaru drewna; -sprzedaż pozyskanego drewna zainteresowanym nabywcom oraz zakup niesprzedanego drewna i finansowe rozliczenie się z Zamawiającym z dokonanej sprzedaży po cenie ustalonej z Zamawiającym (dołączenie do protokołu odbioru prac dowodów wpłat za zakup drewna dokonanych w kasie Urzędu Miasta Kędzierzyna-Koźla); -usuniecie gałęzi i innych pozostałości na miejsce unieszkodliwiania w tym składowania (z wyjątkiem spalania na powierzchni ziemi) lub wykorzystania - w terminie do końca dnia roboczego na terenach zieleni miejskiej nie będących terenami zamkniętymi; -uporządkowanie terenu po wycince, pielęgnacji i usuwaniu korzeni. drogowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 772115007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 5 000.00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień i nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 10 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.Posiadanie wpisu do KRS-u lub wpisu do ewidencji działalności gospodarczej. 2.Posiadanie pozwolenia na transport odpadów komunalnych o kodzie nr 20.03.03 wg katalogu stanowiącego załącznik do Rozporządzenia Ministra Środowiska z 27-09-2001 w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. nr 112, poz.1206). 3. Posiadanie uprawnień przez osoby wymienione w warunku -Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia-. Nie podleganie wykluczeniu zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.Nie podleganie wykluczeniu zgodnie z przepisami zawartymi w art. 24 ust. 1 pkt. 1÷9 oraz ust. 2 ustawy Pzp. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, przez co nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 10 Ustawy Prawo zamówień publicznych.Wykonawca powinien spełniać łącznie następujące warunki; 1.Wykonanie w okresie ostatnich 3 lat tj. od 15-06-2006r.do 15-06-2009r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - usług o charakterze prac pielęgnacyjnych drzew i krzewów (w tym wycinki) na terenach zieleni, parków miejskich, w tym parków zabytkowych na wartość łączną, co najmniej 300 000,- zł. W przypadku ofert wspólnych, doświadczenie podlega sumowaniu na warunkach jak niżej: Wymaga się, aby jeden z Wykonawców występujących wspólnie posiadał, co najmniej 50% doświadczenia w wykonawstwie robót o charakterze minimalnego doświadczenia określonego w SIWZ. Sumowaniu doświadczenia podlegają wartości wykazane przez Wykonawcę posiadającego, co najmniej 50% doświadczenia oraz wartości pozostałych Wykonawców występujących wspólnie, którzy posiadają nie mniej niż 20% wymaganego doświadczenia. Warunkiem koniecznym jest, aby suma doświadczenia wynosiła minimum 100% doświadczenia wymaganego przez SIWZ. Warunek ten jest spełniony również, jeżeli jeden z wykonawców posiada 100% wymaganego doświadczenia. 2. Dysponowanie minimum 2-ma osobami wskazanymi do prac przy wycince i pielęgnacji drzew oraz krzewów z uprawnieniami do wykonywania prac na wysokości oraz przeszkoleniem do wykonywania prac o charakterze technicznym w zieleni z zakresu pielęgnacji drzew, usuwania, cięcia, leczenia i zabezpieczenia drzew, z zaświadczeniem wydanym przez upoważnione do wydawania takich zaświadczeń jednostki, a także 2-ma osobami z uprawnieniami do wykonywaniu prac na wysokości oraz ukończonym kursem pilarzy. 3. Dysponowanie minimum 2-ma pracownikami posiadającymi wykształcenie średnie w zakresie pielęgnacji zieleni albo odbyły co najmniej 12-miesięczną praktykę zawodową przy pielęgnacji zabytków zieleni , a tym samym mają możliwość wykonywania prac o charakterze technicznym w zakresie pielęgnacji polegającej na zabezpieczeniu, uzupełnieniu, rekonstrukcji lub konserwacji parków zabytkowych albo innego rodzaju zorganizowanej zieleni zabytkowej. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, przez co nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 10 Ustawy Prawo zamówień publicznych.Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę sumy ubezpieczenia nie mniejszą niż 300 000 zł. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie wartości polis ubezpieczeniowych odpowiedzialności cywilnej od prowadzonej działalności gospodarczej Nie podlegają sumowaniu. Wymaga się, aby każdy z Wykonawców występujących wspólnie posiadał pełną polisę ubezpieczeniową wymaganą w SIWZ WARUNKI OFERTY I UDZIELENIA ZAMÓWIENIA. 1. Wniesienie wadium o wartości 5 000 zł. 2. Wykonanie przedmiotu zamówienia w okresie od daty zawarcia umowy do dnia 31-03-2011r. 3. Możliwość wykonywania prac za pomocą technik linowych. 4. Akceptowanie warunków płatności określonych w ogólnych warunkach umowy. 5. Udzielenie na wykonane usługi minimum 24 miesięcy gwarancji (czas trwania umowy + 3 m-ce po zakończeniu umowy). 6. Wykonawca wykona całość zamówienia siłami własnymi. 7. Zagwarantowanie przystąpienia do prac awaryjnych najpóźniej w ciągu 4 godzin ( czas ich trwania nie może przekroczyć 4 godzin od przystąpienia do ich usunięcia). Czas przystąpienia do wykonania pozostałych prac planowanych objętych niniejszym zamówieniem nie może być dłuższy niż 7 dni od daty otrzymania informacji od Zamawiającego lub spisania protokołu typowania robót. 8.Akceptowanie bez zastrzeżeń i uwag załączonych do SIWZ ogólnych warunków umowy. 9. Ustanowienie pełnomocnika w przypadku składania ofert wspólnych oraz ofert składanych przez spółki cywilne oraz innych pełnomocnictw do reprezentowania wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Odpis z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Spełnienie: Dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia oraz, że w stosunku do wykonawcy nie ogłoszono upadłości ani nie wszczęto postępowania likwidacyjnego. Data wystawienia lub aktualizacji dokumentu nie może być wcześniejsza niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej powinno być opatrzone klauzulą -wpis aktualny na dzień ..-Zamawiający nie będzie honorował klauzul w postaci -Wykonawca figuruje w rejestrze do nadal ..-. 2.Dokument pozwolenia na transport odpadów komunalnych o kodzie nr 20.03.03.Spełnienie:Dokument pozwolenia na transport odpadów komunalnych o kodzie nr 20.03.03 wg katalogu stanowiącego załącznik do Rozporządzenia Ministra Środowiska z 27-09-2001 w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. nr 112, poz.1206) powinien być wydany przez właściwego Starostę, i musi być ważny przez cały okres realizacji zamówienia. 3.Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego.Spełnienie:Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Zaświadczenie ZUS lub KRUS właściwego dla siedziby Wykonawcy.Spełnienie: Zaświadczenie ZUS lub KRUS właściwego dla siedziby Wykonawcy. Zaświadczenie właściwego ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.Oświadczenie Wykonawcy.Spełnienie:Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (druk nr 2). 6.Wykaz zadań wykonanych okresie od 15-06-2006r. do 15-06-2009.Spełnienie:Wykaz (sporządzony wg wzoru druk nr 7) zadań wykonanych okresie od 15-06-2006r do 15-06-2009r, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z potwierdzeniem przez zamawiających (na wykazie lub odrębnymi dokumentami), że zadania te zostały wykonane należycie. Załączone do wykazu dokumenty muszą obowiązkowo potwierdzać, co najmniej takie dane zawarte w wykazie jak: nazwa zadania, zamawiający, okres realizacji. Dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie zadań mogą być referencje lub protokoły odbioru. 7.Wykaz osób, którymi dysponuje Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia.Spełnienie:Wykaz osób, którymi dysponuje Wykonawca lub będzie mógł dysponować (jeżeli będzie mógł dysponować należy przedstawić pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osób) i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. Wykaz powinien zawierać informacje na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia oraz uprawnienia, niezbędne do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności (druk nr 5) wraz z dokumentami potwierdzającymi te informacje zawarte w wykazie. 8.Dokumenty potwierdzające, że osoby wymienione w warunku -Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia- posiadają wymagane uprawnienia.Spełnienie:Dokumenty powinny potwierdzać kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia w zakresie pielęgnacji drzewostanu i krzewów w tym w parkach zabytkowych. Zakres wykonywanych przez nich czynności powinien być zamieszczony w druk nr 5 załączonym do SIWZ. 9.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę sumy ubezpieczenia (na dzień złożenia oferty) nie mniejszą niż 300 000. zł.Spełnienie:Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę sumy ubezpieczenia (na dzień złożenia oferty) nie mniejszą niż 300 000 zł i ważną, co najmniej przez cały okres związania ofertą, z zastrzeżeniem, iż zobowiązanie, ubezpieczyciela wynikające z umowy ubezpieczenia, nie może być przedmiotem cesji na rzecz osób trzecich. W polisie lub dokumencie ubezpieczeniowym musi być uwidoczniony jednoznaczny zapis, że jest to ubezpieczenie od prowadzonej działalności gospodarczej - w innym przypadku należy do dokumentu ubezpieczeniowego dołączyć ogólne warunki umowy ubezpieczenia. 10.Wadium przetargowe.Spełnienie:Dowód wniesienia wadium- w przypadku formy pieniężnej( gotówkowej)- w postaci kopii przelewu. W przypadku pozostałych form kopia dokumentu pokwitowania przez kasę Urzędu o zdeponowaniu oryginału w kasie. 11.Formularz oferty.Spełnienie: Formularz oferty wypełniony ściśle wg załączonego do SIWZ wzoru druku z kompletem oświadczeń dotyczących spełnienia warunków oferty i udzielenia zamówienia oraz podpisany przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy określonego aktem rejestrowym z podaniem imienia i nazwiska. 12.Ogólne warunki umowy.Spełnienie: Ogólne warunki umowy zaakceptowane wraz z kartą gwarancyjną (podpisany pod słowem -akceptuję-) przez osobę reprezentującą Wykonawcę. Dla przejrzystości dokumentu zaleca się (bez obowiązku) wypełnienie miejsc wykropkowanych, oznaczonych znakiem -dwie gwiazdki). 13.Pełnomocnictwo.Spełnienie: Pełnomocnictwo wystawione wg wzoru załączonego do niniejszej SIWZ lub pełnomocnictwa udzielane przez Wykonawcę. W przypadku przedkładania kopii pełnomocnictwa muszą być one potwierdzone (uwierzytelnione) za zgodność z oryginałem notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: C2
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kedzierzynkozle.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach