Przetargi.pl
Prace modernizacyjno - remontowe na Oddziale Kardiologii, Ortopedii i Urologii w Okręgowym Szpitalu Kolejowym w Lublinie

Okręgowy Szpital Kolejowy Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-468 Lublin, ul. Kruczkowskiego 21
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 531-42-02 , fax. (081) 744 14 64
  • Data zamieszczenia: 2009-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Okręgowy Szpital Kolejowy Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lublinie
    ul. Kruczkowskiego 21 21
    20-468 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 531-42-02, fax. (081) 744 14 64
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.osk.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prace modernizacyjno - remontowe na Oddziale Kardiologii, Ortopedii i Urologii w Okręgowym Szpitalu Kolejowym w Lublinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Prace modernizacyjno - remontowe na Oddziale Kardiologii, Ortopedii i Urologii w Okręgowym Szpitalu Kolejowym w Lublinie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452151400
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych, tj: - posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności - posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, przez co rozumie się, iż: - wykonali w ostatnich 5 latach przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 2 zadań podobnych rodzajem i wartością do przedmiotu zamówienia - osoby przewidziane do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia (we wszystkich branżach) posiadają uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przynależą do właściwej Izby Samorządu Zawodowego - znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, przez co rozumie się, iż: - posiadają środki finansowe w banku lub kasie oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 500 000,00 zł - posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, ze Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na czas realizacji inwestycji na kwotę 100 000,00 zł - nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń wymaganych przez Zamawiającego, wyszczególnionych w Rozdziale X SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych. 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności należy złożyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społ. lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. dotyczy spółek cywilnych - w przypadku zaświadczenia z Urzędu Skarbowego wystawionego na każdego ze wspólników osobno - należy wskazać w zaświadczeniu numer identyfikacji podatkowej spółki; w przypadku braku numeru NIP spółki w w/w dokumencie - należy dodatkowo przedłożyć zaświadczenie o nie zaleganiu z podatkiem VAT przez spółkę (art. 96 ust. 11 ustawy o VAT) dotyczy spółek jawnych - zaświadczenia z Urzędu Skarbowego muszą być wystawione na spółkę, a nie na każdego wspólnika osobno 2. W celu potwierdzenia posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienie robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 2 zadań podobnych rodzajem i wartością do przedmiotu zamówienia z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz złączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - Zał. Nr 6 b) wykaz osób którymi Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował, które będą wykonywały zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, zgodnie z Zał. Nr 8. Do oferty należy dołączyć kopie uprawnień tych osób, w tym przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. W przypadku, gdy wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował należy załączyć do oferty pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. 3. W celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejsza niż 500 000,00 zł(słownie: pięćset tys. złotych). b) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Zamawiający wymaga aby Wykonawca był ubezpieczony na kwotę nie mniejsza niż 100 000,00 zł 4. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest złożyć w ofercie następujące dokumenty oraz oświadczenia: a) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - Załącznik Nr 3 b) kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o załączoną do SIWZ Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót oraz Przedmiar robót. c) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.22 ust.1ustawy pzp (Załącznik Nr 4) d) oświadczenie, że Wykonawca samodzielnie wykona zamówienie lub wskazujące części, które zamierza powierzyć podwykonawcom (Załącznik Nr 7) e) oświadczenie, iż Wykonawca zapoznał się z warunkami lokalowymi, w których będą realizowane roboty. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 a i b składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert 7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 8. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokumenty wymagane w pkt 1 a i b oraz 4c winien złożyć każdy Wykonawca oddzielnie, natomiast pozostałe dokumenty winny być złożone wspólnie przez Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.osk.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach