Przetargi.pl
Prace modernizacyjne oraz remontowe w Bibliotece Publicznej Miasta i Gminy Radzymin

Biblioteka Publiczna Miasta i Gminy Radzymin ogłasza przetarg

  • Adres: 05-250 Radzymin, Ul. Konstytucji 3-go Maja
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 7865024, 608727531, , fax. 22 7865024 w. 23
  • Data zamieszczenia: 2020-04-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Biblioteka Publiczna Miasta i Gminy Radzymin
    Ul. Konstytucji 3-go Maja 15
    05-250 Radzymin, woj. mazowieckie
    tel. 22 7865024, 608727531, , fax. 22 7865024 w. 23
    REGON: 93927200000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.radzymin.pl/artykuly/421/zamowienia-publiczne
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Gminna instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prace modernizacyjne oraz remontowe w Bibliotece Publicznej Miasta i Gminy Radzymin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są prace modernizacyjne oraz remontowe w Bibliotece Publicznej Miasta i Gminy Radzymin. W zakres prac związanych z modernizacją i remontem w Bibliotece Publicznej Miasta i Gminy Radzymin wchodzą: Część I- roboty modernizacyjne w zakresie dróg i odwodnienia terenu, roboty izolacyjne w obrębie cokołu budynku; Część II - montaż dodatkowych okien w połaci dachu; wykonanie nowych pionów instalacji sanitarnej w łazienkach; remont pomieszczeń, w których wykowywane będą ww. prace; Część III- remont kominów ponad dachem; remont okien i wybranych elementów na elewacji budynku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla wszystkich części określono w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych opracowanych na potrzeby niniejszego zamówienia. Przedmiary robót stanowią materiał pomocniczy i nie mogą być jedyną podstawą wyliczenia ceny wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonawca musi wziąć pod uwagę wszystkie wymagania i zobowiązania bez względu na to, czy zostały określone czy zasugerowane w przedmiarze. Wszystkie roboty wchodzące w zakres zamówienia, które były do przewidzenia na etapie przygotowania oferty, a nie zostały zgłoszone Zamawiającemu nie będą wchodziły w zakres robót dodatkowych i będą musiały być wykonane na koszt Wykonawcy. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określają wzory umów, stanowiące Załączniki do SIWZ. Zamawiający umożliwi Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej w celu zapoznania się z miejscem realizacji robót oraz oceny warunków związanych z wykonaniem prac stanowiących przedmiot zamówienia dla wszystkich części zamówienia. Wizja może być przeprowadzona po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagana wysokość wadium wynosi: Część I - 8 000,00 zł Część II - 1 500,00 zł Część III - 2 000,00 zł (do 3% wartości szacunkowej zamówienia) wniesiona w dowolnej formie wskazanej w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. Podstawą obliczenia wadium jest wartość szacunkowa zamówienia bez zamówień uzupełniających oraz bez opcji. Nr rachunku 42 2490 0005 0000 4600 9461 9193, w przypadku wpłaty wadium w pieniądzu.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Jeżeli nie wynika to z dokumentów załączonych do oferty, należy dołączyć pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień – w oryginale lub poświadczone notarialnie, albo poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię innego dokumentu, z którego będzie wynikało wprost prawo do reprezentacji podmiotu (np. umowa spółki cywilnej, statut itp.).Wykonawcy występujący wspólnie (np. w formie konsorcjum, spółki cywilnej lub innego porozumienia regulującego ich współpracę w celu uzyskania zamówienia) muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zostać podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawców. Dokument pełnomocnika należy przedstawić w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik. Jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach