Przetargi.pl
Prace konserwatorsko - gospodarcze w Pałacu Radolińskich w Jarocinie

Gmina Jarocin ogłasza przetarg

  • Adres: 63-200 Jarocin, Al. Niepodległości 10
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 7472611 , fax. 062 7472225
  • Data zamieszczenia: 2011-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jarocin
    Al. Niepodległości 10 10
    63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie
    tel. 062 7472611, fax. 062 7472225
    REGON: 25085470200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jarocin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prace konserwatorsko - gospodarcze w Pałacu Radolińskich w Jarocinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są codzienne prace konserwatorsko - gospodarcze w Pałacu Radolińskich w Jarocinie, polegające na pracach: 1) portierskich, 2) konserwatorsko - gospodarczych, 3) obsługi i dozoru centralnego ogrzewania gazowego, 4) obsługi kotłów c.o., 5) drobnych napraw bieżących. 2. Powierzchnia przeznaczona do sprzątania wewnątrz budynku Pałacu Radolińskich wynosi 1.355 m. Sprzątanie obejmuje również przyległy kompleks parkowy o pow. 25.000 m2. 3. Wykonawca wykonywał będzie swoje obowiązki w godzinach uzgodnionych z Zamawiającym. Do obowiązków Wykonawcy należą: 1) Prace portiersko - gospodarcze, w których zakresie jest: a) sprzątanie: pomieszczenie portierni, hollu, korytarze, aula, sala kominkowa, gabinet kierownika w tym: zamiatanie podłóg, mycie podłóg raz w tygodniu lub częściej w zależności od stan zabrudzenia, mycie okien co najmniej raz na trzy miesiące lub częściej w zależności od potrzeb (stanu zabrudzenia), b) obsługa portierni: prowadzenie ewidencji osób wchodzących do obiektu i wychodzących z obiektu, wydawanie kluczy od pomieszczeń oraz ich weryfikowanie i sprawdzanie stanu pod względem czystości;ponadto przy każdym odbiorze pomieszczenia wykonawca zobowiązany jest sprawdzać stan techniczny podzielników kosztów centralnego ogrzewania - umiejscowionych na grzejnikach, c) prowadzenie książki przyjmowania i zdawania obowiązków zmian poprzez dokonywanie zapisów: - imię i nazwisko przekazującego -zadającego, data , godz. zdania zmian, podpis osoby zdającej, - imię i nazwisko przyjmującego zmianę, data, godzina przyjęcia zmiany podpis osoby przyjmującej; sprawdzanie zabezpieczenia obiektu pod względem ochrony p. poż., włamaniem i kradzieżą. 2) Prace konserwatorsko - gospodarcze, w których zakresie jest: a) czyszczenie tapicerki meblowej oraz pranie wykładzin dywanowych co najmniej dwa razy w roku, b) utrzymanie w czystości podjazdu do pałacu oraz schodów (odśnieżanie, zamiatanie, usuwanie zalodzenia terenów utwardzonych oraz monitorowanie i niezwłoczne informowanie Zamawiającego o istniejących nawisach śnieżnych na dachu wokół całego obiektu) - w ramach niniejszych prac Wykonawca zabezpieczy wszelkie środki czystości oraz piasek na okres zimowy na własny koszt, c) nadzór nad zabezpieczeniem drożności rynien i rur spustowych na obiekcie pałacowym; d) konserwacja zieleni wokół kompleksu pałacowego w tym koszenie trawników (1200m2), przycinanie krzewów, żywopłotu (200mb), pielęgnacja i nasadzanie róż, (częstotliwość wykonywania uzależniona od tempa wzrostu), e) mycie środkami biodegradalnymi zgodnymi z PN elementów betonowych wokół obiektu tj. utwardzenie w podcieniach (120m2), schody od strony tarasu (80m2), krużganek (110m2), mur oporowy tarasu (200m2). 3) Drobne naprawy bieżące, w których zakresie jest: a) konserwacja stolarki drzwiowej polegająca na wymianie uszkodzonych zamków, szyldów, smarowanie okuć itp. - zakupionych przez Zamawiającego, b) po uzgodnieniu z Zamawiającym, Wykonawca dokona wymiany wadliwych żarówek zakupionych przez Zamawiającego, c) konserwacja elementów stalowych materiałami zakupionymi uprzednio przez Zamawiającego (ławki, parkany, latarnie). 4) Obsługa kotłów c.o., polegająca na sprawdzaniu ciśnienia wody w układzie oraz regulowaniu temperatury w celu dostarczenia ciepłej wody użytkowej i w okresie grzewczym wskazanym przez Zamawiającego. 4. Ze względu na szczególny charakter zamówienia - usługi Wykonawca zobowiązany jest: a) wykonać inne doraźne prace nie wymienione w zakresie czynności a wynikające z potrzeby sytuacji, b) każdorazowo na telefoniczne, mailowe, faksowe wezwanie Zamawiającego stawić się osobiście (lub przez swego przedstawiciela) tego samego dnia w terminie nie dłuższym niż 1 godzina w siedzibie Zamawiającego. 5. W celu prawidłowej realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przez 7 dni w tygodniu i 24h dwóch pracowników: a) jedna osoba przydzielona do wykonywania obowiązków na portierni, b) jedna osoba przydzielona do wykonywania obowiązków w zakresie prac konserwatorsko - gospodarczych. 6. Wykonawca zabezpiecza pracowników w środki czystości oraz urządzenia wraz z akcesoriami niezbędnymi do należytego wykonania umowy. 7. Narzędzia do wykonania umowy np.: miotły, mopy, szczotki, wiadra, kosiarki samojezdne i kosy spalinowe dla których paliwo, oleje, żyłki itp. zapewnia Wykonawca. 8. Wykonawca musi posiadać przeszkolenie swojej osoby i zatrudnionych pracowników pod względem bhp. 9. Wykonawca poniesie na własny koszt przeszkolenie z zakresu ppoż. i monitoringu na obiekcie pałacowym - najpóźniej w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy, z czego na potwierdzenie przedstawi Zamawiającemu stosowny dokument, z którego wynika wymagane przeszkolenie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507600000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jarocin.pl - (zakładka BIP)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach