Przetargi.pl
Kompleksowa obsługa techniczna i eksploatacyjna Szpitala Powiatowego w Wyrzysku Sp. z o. o

Szpital Powiatowy w Wyrzysku Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 89-300 Wyrzysk, ul. 22 Stycznia 41
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 67 286 26 22 , fax. 67 286 24 63
  • Data zamieszczenia: 2016-06-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Powiatowy w Wyrzysku Sp. z o.o.
    ul. 22 Stycznia 41 41
    89-300 Wyrzysk, woj. wielkopolskie
    tel. 67 286 26 22, fax. 67 286 24 63
    REGON: 30145785000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpitalwyrzysk.com
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: podmiot leczniczy utworzony przez spółkę prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa obsługa techniczna i eksploatacyjna Szpitala Powiatowego w Wyrzysku Sp. z o. o
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa techniczno-gospodarcza świadczona w obiektach Zamawiającego, których szczegółowy opis zawiera załącznik nr 1 do SIWZ, w zakres zamawianych usług wchodzą następujące prace: 1.1. całodobowa obsługa instalacji i urządzeń służących do dystrybucji i poboru energii elektrycznej oraz urządzeń odbiorczych: utrzymanie w stałej gotowości eksploatacyjnej urządzeń, instalacji niskiego napięcia, konserwacja, naprawa i modernizacja instalacji elektrycznej w obiektach szpitalnych, konserwacja i naprawy urządzeń elektrycznych z wyłączeniem aparatury i urządzeń użytkowanych bezpośrednio w procesach leczenia, obsługa i konserwacja rozdzielni elektrycznych w tym wymiana zabezpieczeń topikowych, samoczynnych, mocy i termicznych, utrzymanie w sprawności oświetlenia wewnętrznego, zewnętrznego obiektów oraz terenu zamawiającego w tym wymiana źródeł światła i uszkodzonego osprzętu elektrycznego, konserwacja elektrycznych urządzeń gospodarstwa domowego takich jak kuchenki, czajniki, grzejniki, itp., demontaż urządzeń przeznaczonych do naprawy w serwisie zewnętrznym i ich montaż po naprawie, utrzymanie w ruchu instalacji przyzywowej w oddziałach szpitalnych i antenowej, odbiorczej TV naziemnej, utrzymanie w sprawności rezerwowych źródeł zasilania (agregat prądotwórczy, baterie akumulatorów). 1.2. całodobowa obsługa instalacji i urządzeń wodno-kanalizacyjnych oraz instalacji centralnego ogrzewania: zapewnienie drożności systemów kanalizacji sanitarnej i burzowej szpitala wewnętrznych i zewnętrznych, utrzymanie w sprawności technicznej urządzeń sanitarnych między innymi umywalek, wanien, brodzików, kabin prysznicowych, misek ustępowych oraz punktów czerpania wody w tym baterii umywalkowych, zlewozmywakowych, prysznicowych itp., utrzymanie w sprawności wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania w tym rozdzielaczy, pionów grzewczych, rozgałęźników, grzejników, uruchomienie instalacji centralnego ogrzewania (udrożnienie, odpowietrzenie) każdorazowo przed sezonem grzewczym i zabezpieczenie jej po zakończeniu ogrzewania we współpracy z dostawcą ciepła, zapewnienie ciągłości działania lokalnych pomp obiegowych w instalacji centralnego ogrzewania, bieżąca obsługa i usuwanie stanów awaryjnych w hydroforni wraz ze studniami wyposażonymi w pompy głębinowe, oraz w stacji uzdatniania wody. 1.3. wykonywanie drobnych prac ślusarskich stolarskich i mechanicznych: konserwacja oraz naprawa mebli biurowych i ogólnobytowych, a także innych wyrobów drewnianych (m. in. klejenie, wymiana zamków, zawiasów, uchwytów), montaż i instalacja wprowadzanych do użytkowania mebli oraz demontaż i usuwanie wycofanych z eksploatacji, naprawa i konserwacja łóżek szpitalnych, stolików przyłóżkowych, statywów, parawanów, stolików aparaturowych oraz sprzętu do ręcznego transportu pacjentów, konserwacja i naprawa okuć oraz zamków w stolarce otworowej. 1.4. całodobowa obsługa systemu zaopatrzenia działów szpitala w gazy medyczne: obsługa urządzeń służących do rozprężania tlenu, podtlenku azotu i zasilania instalacji gazów medycznych, transport pełnych butli z tlenem do użytkownika, montaż przyrządów poboru gazu, transport pustych butli do miejsca składowania, naprawa i konserwacja punktów poboru w instalacji gazów medycznych, utrzymanie w ruchu sprężarki i urządzeń uzdatniania sprężonego powietrza w instalacji gazów medycznych, wymiana butli z gazami medycznymi na potrzeby zespołów ratownictwa medycznego i transportu medycznego, prowadzenie ewidencji dystrybuowanych butli z gazami oraz przekazywanie do właściwego działu Zamawiającego informacji o posiadanych zapasach i koniecznych zamówieniach, obsługa dostaw gazów medycznych w butlach i skroplonego azotu realizowanych przez zewnętrznego dostawcę wyłonionego przez Zamawiającego. 1.5. nadzór nad pracą instalacji i urządzeń wentylacyjnych oraz klimatyzacyjnych: kontrola pracy agregatów wytwarzających chłód na potrzeby klimatyzacji, konserwacja i naprawa central wentylacyjnych wraz z układami zasilania elektrycznego i przyłączami do instalacji grzewczej. 1.6. prace budowlane: uzupełnianie niewielkich do 3 m2 ubytków tynków i powłok malarskich, naprawa i uzupełnianie niewielkich do 2 m2 ubytków w okładzinach ceramicznych na ścianach, posadzkach, schodach i podjazdach, naprawa wykładzin posadzkowych z tworzyw sztucznych, utrzymanie w sprawności kratek wentylacyjnych w przewodach kominowych, naprawa i osadzanie obluzowanych elementów małej architektury (poręcze, barierki, balustrady itp.), zapewnienie drożności systemów odprowadzenia wody z dachów, w tym okresowe czyszczenie rynien i rur spustowych. 1.7. utrzymanie zewnętrznych obiektów Zamawiającego w tym ciągów komunikacyjnych i terenów zielonych: utrzymanie w czystości zewnętrznych dróg komunikacyjnych, zamiatanie i usuwanie zmiotek, opróżnianie zewnętrznych pojemników na śmieci, utrzymanie trawników w tym koszenie, nawożenie, uzupełnianie ubytków, formowanie drzew i krzewów do wysokości 2,5 m, utrzymanie rabat i zasobników kwiatowych (podlewanie, odchwaszczanie), w sezonie zimowym odśnieżanie ciągów komunikacyjnych i usuwanie śliskości, drobne prace konserwacyjne i naprawcze (do 3m2) nawierzchni ciągów komunikacyjnych. 1.8. Inne czynności związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia: wykonywanie zleconych prac transportowych pomiędzy pomieszczeniami w obiektach Zamawiającego, dostarczanie zakupionych przez Zamawiającego materiałów do napraw i konserwacji z wykorzystaniem własnego środka transportu, prowadzenie ewidencji zużycia poszczególnych mediów i okresowe przekazywanie jej Zamawiającemu, prowadzenie ewidencji zużycia materiałów do napraw i konserwacji ze wskazaniem komórki organizacyjnej Zamawiającego, w której materiały zostały użyte, współpraca z podmiotami kontrolującymi obiekty Zamawiającego np. Urząd Dozoru Technicznego, wystawianie, na wniosek Zamawiającego, orzeczeń technicznych dotyczących urządzeń objętych przedmiotem zamówienia. 1.9. Zakup materiałów niezbędnych do napraw i konserwacji: zakup materiałów do prac wykonywanych w ramach udzielonego zamówienia leży po stronie Zamawiającego, Zamawiający na podstawie każdorazowego zapotrzebowania składanego w okresach tygodniowych, po jego weryfikacji, dokona zakupu materiałów zgodnie z obowiązującą u Zamawiającego procedurą, w sytuacjach awaryjnych zakup materiałów będzie realizowany bezzwłocznie, Zamawiający może upoważnić Wykonawcę do działania w jego imieniu w procesie realizacji zakupów materiałów do napraw i konserwacji, proces zużycia materiałów do napraw i konserwacji będzie realizowany w ścisłej współpracy z osobą wyznaczoną przez Zamawiającego, ilość i rodzaj zużytych materiałów będzie weryfikowana w miejscu ich zastosowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507600000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: czas przystąpienia do usunięcia awarii w dni robocze w godz. 15:00 - 07:00 dnia następnego oraz w dni ustawowo wolne od pracy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.szpitalwyrzysk.com/przetargi/uslugi.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach