Przetargi.pl
Prace konserwatorskie elewacji frontowej i rzeźb budynku Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych przy ul. Mickiewicza 9

Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Toruniu ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Mickiewicza
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6584348, 6564334 , fax. 566 224 407
  • Data zamieszczenia: 2020-05-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Toruniu
    ul. Mickiewicza 9
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6584348, 6564334, fax. 566 224 407
    REGON: 87052998800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.torun.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej - leśnictwo

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prace konserwatorskie elewacji frontowej i rzeźb budynku Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych przy ul. Mickiewicza 9
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budynek stanowiący siedzibę RDLP w Toruniu oddano do użytku w 1930 roku. Został on wpisany do gminnej ewidencji zabytków pod numerem GEZ-937. Gmach położony jest terenie wpisanym do rejestru zabytków woj. kujawsko-pomorskiego jako historyczny układ urbanistyczny Bydgoskiego Przedmieścia i Rybaków w Toruniu. Okładziny z piaskowca znajdujące się na frontalnej elewacji oraz rzeźby niedźwiedzi z cokołami przed wejściem głównym wraz ze schodami i murkiem wymagają naprawy. Zakres zamówienia i zalecenia co do jego wykonania sporządzono na podstawie opracowania konserwatorskiego autorstwa Malwiny Pasińskiej stanowiący Załącznik nr X, XIa-b, XII, XIIa-h do SIWZ oraz obmiarów własnych. Szczegółowy zakres robót stanowiących przedmiot zamówienia: I. Prace dotyczące budynku i rzeźb 1) Elewacje tynkowe: - oczyszczanie segmentów elewacji tynkowych, pomiędzy elementami kamiennymi - uzupełnianie i naprawa tynków - malowanie elewacji 2) Elewacje – Kamieniarka zewnętrzna - mycie powierzchni – kamień porowaty - wzmacnianie lub hydrofobizacja powierzchni kamienia - odsalanie kamienia – piaskowiec - zniszczenie mikroorganizmów w porach metodą chemiczną - usunięcie wadliwych uzupełnień – piaskowiec - wykucie starych spoin na zaprawie cementowo-wapniowej murów z cegły zabytkowej - spoinowanie murów z kamienia obrobionego - wzmacnianie lub hydrofobizacja powierzchni kamienia 3) Kamieniarka zewnętrzna – Rzeźby pełnoplastyczne - mycie powierzchni z piaskowca - wzmacnianie lub hydrofobizacja powierzchni kamienia - odsalanie kamienia – piaskowiec - zniszczenie mikroorganizmów w porach metodą chemiczną - usuwanie z powierzchni kamienia zaprawy wapiennej - uzupełnianie ubytków za pomocą kitów - wzmacnianie lub hydrofobizacja powierzchni kamienia - montaż płaskorzeźby godła państwowego (wizerunek orła dostarczony zostanie przez rzeźbiarza w terminie do 30.06.2020 r.) 4) Rzeźby pełnoplastyczne - Wejście główne - oczyszczenie schodów i cokołu z piaskowca - oczyszczenie – mycie części murowanych z piaskowca - uzupełnianie naprawa tynków - malowanie murowych elementów po zagruntowaniu 5) Wejście główne – Metaloplastyka balustrady, kraty - oczyszczanie elementów ogrodzeń, balustrad, krat - mechaniczne usuwanie nawarstwień korozyjnych - antykorozyjne zabezpieczenie powierzchni oczyszczonych - nanoszenie barwnych powłok zabezpieczających 6) Stolarka drzwiowa - demontaż drzwi zewnętrznych - uzupełnianie całych elementów konstrukcyjnych - wypełnianie ubytku w elementach konstrukcyjnych - wyjęcie szyb z oczyszczeniem wyrębów z ram drewnianych - przygotowanie kitowań pod politurowanie, lakierowanie - montaż drzwi zewnętrznych i prace odtworzeniowe i uzupełniające (posadzka) - szklenie drzwi Roboty wymienione w punktach od I.1 do I.4, dotyczące elewacji, kamieniarki i rzeźb zostają przez Zamawiającego uznane z Kluczowe elementy zamówienia. II. Prace dotyczące ogrodzenia budynku i nawierzchni 1) Ogrodzenie pozostałe – Metaloplastyka balustrady, kraty - oczyszczanie elementów ogrodzeń, balustrad, krat - mechaniczne usuwanie nawarstwień korozyjnych - antykorozyjne zabezpieczenie powierzchni oczyszczonych- nanoszenie barwnych powłok zabezpieczających 2) Nawierzchnie – odtworzenie i wymiana - rozebranie nawierzchni z kostki, - wykonanie warstwy podsypkowej - ułożenie nawierzchni 3) Instalacje oświetleniowe - usunięcie przewodów podziemnych zasilających - ułożenie kanałów rurowych - przygotowanie podejść i mocowań - montaż źródeł oświetlenia Wymagania wobec robót zawiera: Opracowanie konserwatorskie autorstwa Malwiny Pasińskiej (Załącznik nr X do SIWZ) i przedmiar robót. UWAGA – Zamawiający przewiduje rozliczenie kosztorysowe. Kosztorys ofertowy robót jest dokumentem poglądowym służącym do sporządzenia porównywalnej oferty. III. Zamawiający wymaga udzielenia 60 miesięcy rękojmi za wady na wykonany przedmiot zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany sporządzić wytyczne odnośnie utrzymania w należytym stanie elementów poddanych renowacji, których wykonanie po zrealizowaniu umowy będzie należało do Zamawiającego. IV. Ponieważ wolumen czynności m.in. polegających na uzupełnianiu warstw tynku i uzupełnień spoin, usuwaniu mikroorganizmów może ulec zmianie po wykonaniu robót polegających na oczyszczaniu powierzchni, Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy obejmujący czynności analogiczne, jak opisane w opisie przedmiotu zamówienia („Opcja”). Przedmiotem Opcji będą czynności analogiczne, jak opisane w SIWZ (i wycenione przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym stanowiącym część oferty). W ramach Opcji mogą zostać zlecone wszystkie, niektóre lub jedna z czynności wskazanych w SIWZ (i wycenione przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym stanowiącym część oferty). Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia czynności objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. Prace będące przedmiotem opcji mogą zostać zlecone na wartość do 20% wartości przedmiotu zamówienia określonej zgodnie z § 5 wzoru umowy stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. Podstawą określenia wartości czynności zleconych w ramach Opcji będą ceny jednostkowe poszczególnych czynności zawarte w kosztorysie ofertowym stanowiącym część oferty. V. Dokumentacja powykonawcza Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia dokumentów umożliwiających zamawiającemu rozliczenie umowy o dofinansowanie zawartej z Gmina Miastem Toruń m. in: Wykonawca sporządzi 2 egz. powykonawczej dokumentacji z wykonania zadania w formie papierowej, oprawionej w sztywną oprawę i na nośniku elektronicznym, obejmującej - określenie zabytku - miejsce jego położenia - wskazanie właściciela zabytku - część opisową, zawierającą informacje o dotychczas przeprowadzonych pracach oraz z przebiegu czynności będących przedmiotem Umowy (zastosowanej technologii, materiałów, itp.) - zalecenia dla użytkownika - część fotograficzną z realizacji zamówienia: przed, w trakcie i po jego wykonaniu. W podpisie pod zdjęciami, należy zaznaczyć miejsce wykonania zdjęcia. Zdjęcia należy wykonać na papierze fotograficznym - format min. 10 x 15 cm. Wymagania umowy co do dokumentacji rozliczeniowej, jaką winien przygotować wykonawca, zawarte są postaci wyciągu w załączniku nr XIII.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r. poz. 299, dalej: PARPU). Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku PKO BP O/Toruń, nr rachunku: 70 1020 5011 0000 9802 0165 3369 z dopiskiem: „Wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na prace konserwatorskie – postępowanie o numerze ZI.270.1.4.2020”
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach