Przetargi.pl
Prace komunalne, usługi portierskie w Nadleśnictwie Zwoleń w 2010 r

Lasy Państwowe Nadleśnictwo Zwoleń ogłasza przetarg

  • Adres: 26-700 Zwoleń, Miodne Leśniczówka 107/1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 6762021 , fax. 048 6762021
  • Data zamieszczenia: 2009-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Zwoleń
    Miodne Leśniczówka 107/1 107/1
    26-700 Zwoleń, woj. mazowieckie
    tel. 048 6762021, fax. 048 6762021
    REGON: 67008073800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radom.lasy.gov.pl/zwolen
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: PGL Lasy Państwowe Nadleśnictwo Zwoleń

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prace komunalne, usługi portierskie w Nadleśnictwie Zwoleń w 2010 r
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są prace komunalne i usługi portierskie w Nadleśnictwie Zwoleń w 2010 roku świadczone w wymiarze godzinowym: 365 dni * 24 godz. = 8760 godz. o wartości szacunkowej do 133 000 Euro
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 934112004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium wynosi 950,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający następujące warunki: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje min 3 osobami posiadającymi uprawnienia obsługi kotłów CO. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3.Zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a.dysponuje potencjałem kadrowym umożliwiający prawidłowe i terminowe wykonanie robót objętych niniejszym zamówieniem lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym co najmniej min. 3 osobami posiadającymi aktualne zaświadczenia lekarskie o braku przeciwwskazań do pracy przy kotłach CO, pracy w systemie zmianowym, oraz do prac fizycznych, b.dysponuje maszynami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia w tych zadaniach, wg Załącznika nr 7. 4.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych. 6.Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuje formułę spełnia/nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłanki zawarte w art. 24. 7.Ofertę wykonawcy wykluczonego uzna się za odrzuconą zgodnie z treścią art. 24 ust. 4 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP; a.aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, b.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego (KRK) w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy PZP wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem składania ofert, c.aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS, potwierdzające iż Wykonawca nie zalega z opłacaniem na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert, d.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeniem, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych podatków lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem składania ofert. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda: a.wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (ze wskazaniem osoby przewidzianej do pełnienia funkcji kierowniczej lub w przypadku ustanowienia konsorcjum lidera konsorcjum i członków). Wykaz należy przedstawić wg Wzoru, określonego w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ, b.wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca. Wykaz należy przedstawić wg Wzoru, określonego w załączniku nr 7 do niniejszej SIWZ, c.oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia wraz z załączonym wzorem umowy i że akceptuje je bez zastrzeżeń załącznik nr 6.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radom.lasy.gov.pl/zwolen
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach