Przetargi.pl
Prace inwestycyjne w pomieszczeniach Szpitala przeznaczonych dla Apteki Szpitalnej SPZOZ Świdnik – Al. Lotników Polskich 18

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 21-040 Świdnik, ul. Bolesława Leśmiana
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 817 514 215, , fax. 81 751 27 49
  • Data zamieszczenia: 2020-08-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Bolesława Leśmiana 4
    21-040 Świdnik, woj. lubelskie
    tel. 817 514 215, , fax. 81 751 27 49
    REGON: 43101087800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.spzozswidnik.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prace inwestycyjne w pomieszczeniach Szpitala przeznaczonych dla Apteki Szpitalnej SPZOZ Świdnik – Al. Lotników Polskich 18
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są prace modernizacyjno – adaptacyjne w pomieszczeniach zlokalizowanych na kondygnacji -1 Szpitala SP ZOZ w Świdniku, przy Al. Lotników Polskich 18, przeznaczonych dla Apteki Szpitalnej. 2. Szczegółowy rodzaj robót oraz ich zakres został określony w dokumentacji projektowej, w skład której wchodzą: a) projekt budowlany pn. Przebudowa pomieszczeń szpitala na poziomie -1 na potrzeby apteki szpitalnej – Świdnik Al. Lotników Polskich 18, stanowiący Załącznik Nr 8 do SIWZ, b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR) pn. Przebudowa pomieszczeń szpitala na poziomie -1 na potrzeby apteki szpitalnej – Świdnik Al. Lotników Polskich 18, stanowiąca Załącznik Nr 9 do SIWZ, c) przedmiar robót pn. Przebudowa pomieszczeń szpitala na poziomie -1 na potrzeby apteki szpitalnej, stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ i obejmuje: - wykonanie robót budowlanych, - wykonanie instalacji sanitarnych ( wodno – kanalizacyjnych, instalacji centralnego ogrzewania oraz wentylacji mechanicznej i klimatyzacji ), - wykonanie instalacji elektrycznych ( wewnętrznych linii zasilających, instalacji gniazdowych, instalacji oświetleniowych, montaż rozdzielnic elektrycznych, instalacji teletechnicznych: sieci logicznej, systemów sygnalizacji włamania i napadu oraz instalacji systemu sygnalizacji pożaru ). 3. W zakres prac modernizacyjno – adaptacyjnych szczegółowo określonych w dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt. 2 powyżej, wchodzi m.in.: ­ - demontaż stolarki okiennej i drzwiowej, ­ - rozebranie schodów drewnianych, ­ - skucie okładzin ściennych z płytek glazurowanych, ­ - wyburzenie ścian działowych, ­ - rozebranie obudowy przewodów wentylacyjnych, ­ - rozebranie posadzek, wykładzin PCW oraz płytek terakotowych, ­ - demontaż sufitów podwieszanych wraz z oprawami oświetleniowymi, ­ - wymiana podłoży pod posadzki, ­ - wykonanie wylewki samopoziomującej pod posadzki, ­ - wykonanie posadzek z płytek gresowych oraz wykładziny PCW, ­ - zamurowanie otworów okiennych i drzwiowych cegłą, ­ - wykonanie ścian działowych kartonowo - gipsowych, ­ - wykonanie gładzi gipsowych, ­ - usunięcie wykwitów i wymiana tynku, ­ - zabudowa otworu w stropie, ­ - montaż okładzin ściennych, ­ - wykonanie sufitów podwieszonych modułowych z płyt 60x60 cm, ­ - montaż obudów kanałów z płyt kartonowo – gipsowych, ­ - malowanie pomieszczeń, ­ - montaż drzwi wejściowych i wewnętrznych, ­ - wykonanie nowej instalacji wodno-kanalizacyjnej niezależnej od już istniejącej, ­ - montaż instalacji centralnego ogrzewania, ­ - wykonanie nowej wentylacji i klimatyzacji, ­ - wykonanie konstrukcji wsporczych, ­ - wykonanie wewnętrznych linii zasilających, ­ - wykonanie nowych instalacji elektrycznych wraz z montażem osprzętu, ­ - montaż rozdzielnic elektrycznych, ­ - wykonanie instalacji wyrównawczych, ­ - wykonanie instalacji teletechnicznej, ­ - montaż urządzeń sieci logicznej, systemów sygnalizacji włamania i napadu, ­ - montaż instalacji systemu sygnalizacji pożaru.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił w tym zakresie warunków
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta powinna być sporządzona na Formularzu Ofertowym, stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ. 2.W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust 1 pkt 12-23 ustawy Pzp, Wykonawca musi dołączyć do oferty oświadczenie – Aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ. 3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Treść zobowiązania powinna bezspornie i jednoznacznie wskazywać na zakres zobowiązania innego podmiotu, określać czego dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób i w jakim okresie będzie ono wykonywane. 4. Wraz z ofertą należy złożyć dokument pełnomocnictwa (jeżeli zachodzi potrzeba załączenia pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu ). 5. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, samodzielnie ( bez odrębnego wezwania ze strony Zamawiającego ) przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu ( o której mowa w art. 24 ust 1 pkt 23 ustawy Pzp ). Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ - Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. 6. Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub osoby wspólnie ubiegające się o zamówienie na podstawie umowy o pracę osób, które w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia wykonywać będą bezpośrednie czynności związane z. wykonywaniem prac modernizacyjno – adaptacyjnych. Na potwierdzenie w/w warunku Wykonawca przedłoży oświadczenie o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę, wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 7 do SIWZ, które przedłoży najpóźniej w dniu podpisania umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach