Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 21-040 Świdnik, ul. Bolesława Leśmiana
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 817 514 215, , fax. 81 751 27 49
- Data zamieszczenia: 2020-08-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Bolesława Leśmiana 4
21-040 Świdnik, woj. lubelskie
tel. 817 514 215, , fax. 81 751 27 49
REGON: 43101087800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.spzozswidnik.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prace inwestycyjne w pomieszczeniach Szpitala przeznaczonych dla Apteki Szpitalnej SPZOZ Świdnik – Al. Lotników Polskich 18 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są prace modernizacyjno – adaptacyjne w pomieszczeniach zlokalizowanych na kondygnacji -1 Szpitala SP ZOZ w Świdniku, przy Al. Lotników Polskich 18, przeznaczonych dla Apteki Szpitalnej. 2. Szczegółowy rodzaj robót oraz ich zakres został określony w dokumentacji projektowej, w skład której wchodzą: a) projekt budowlany pn. Przebudowa pomieszczeń szpitala na poziomie -1 na potrzeby apteki szpitalnej – Świdnik Al. Lotników Polskich 18, stanowiący Załącznik Nr 8 do SIWZ, b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR) pn. Przebudowa pomieszczeń szpitala na poziomie -1 na potrzeby apteki szpitalnej – Świdnik Al. Lotników Polskich 18, stanowiąca Załącznik Nr 9 do SIWZ, c) przedmiar robót pn. Przebudowa pomieszczeń szpitala na poziomie -1 na potrzeby apteki szpitalnej, stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ i obejmuje: - wykonanie robót budowlanych, - wykonanie instalacji sanitarnych ( wodno – kanalizacyjnych, instalacji centralnego ogrzewania oraz wentylacji mechanicznej i klimatyzacji ), - wykonanie instalacji elektrycznych ( wewnętrznych linii zasilających, instalacji gniazdowych, instalacji oświetleniowych, montaż rozdzielnic elektrycznych, instalacji teletechnicznych: sieci logicznej, systemów sygnalizacji włamania i napadu oraz instalacji systemu sygnalizacji pożaru ). 3. W zakres prac modernizacyjno – adaptacyjnych szczegółowo określonych w dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt. 2 powyżej, wchodzi m.in.: - demontaż stolarki okiennej i drzwiowej, - rozebranie schodów drewnianych, - skucie okładzin ściennych z płytek glazurowanych, - wyburzenie ścian działowych, - rozebranie obudowy przewodów wentylacyjnych, - rozebranie posadzek, wykładzin PCW oraz płytek terakotowych, - demontaż sufitów podwieszanych wraz z oprawami oświetleniowymi, - wymiana podłoży pod posadzki, - wykonanie wylewki samopoziomującej pod posadzki, - wykonanie posadzek z płytek gresowych oraz wykładziny PCW, - zamurowanie otworów okiennych i drzwiowych cegłą, - wykonanie ścian działowych kartonowo - gipsowych, - wykonanie gładzi gipsowych, - usunięcie wykwitów i wymiana tynku, - zabudowa otworu w stropie, - montaż okładzin ściennych, - wykonanie sufitów podwieszonych modułowych z płyt 60x60 cm, - montaż obudów kanałów z płyt kartonowo – gipsowych, - malowanie pomieszczeń, - montaż drzwi wejściowych i wewnętrznych, - wykonanie nowej instalacji wodno-kanalizacyjnej niezależnej od już istniejącej, - montaż instalacji centralnego ogrzewania, - wykonanie nowej wentylacji i klimatyzacji, - wykonanie konstrukcji wsporczych, - wykonanie wewnętrznych linii zasilających, - wykonanie nowych instalacji elektrycznych wraz z montażem osprzętu, - montaż rozdzielnic elektrycznych, - wykonanie instalacji wyrównawczych, - wykonanie instalacji teletechnicznej, - montaż urządzeń sieci logicznej, systemów sygnalizacji włamania i napadu, - montaż instalacji systemu sygnalizacji pożaru. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił w tym zakresie warunków
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta powinna być sporządzona na Formularzu Ofertowym, stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ. 2.W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust 1 pkt 12-23 ustawy Pzp, Wykonawca musi dołączyć do oferty oświadczenie – Aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ. 3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Treść zobowiązania powinna bezspornie i jednoznacznie wskazywać na zakres zobowiązania innego podmiotu, określać czego dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób i w jakim okresie będzie ono wykonywane. 4. Wraz z ofertą należy złożyć dokument pełnomocnictwa (jeżeli zachodzi potrzeba załączenia pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu ). 5. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, samodzielnie ( bez odrębnego wezwania ze strony Zamawiającego ) przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu ( o której mowa w art. 24 ust 1 pkt 23 ustawy Pzp ). Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ - Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. 6. Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub osoby wspólnie ubiegające się o zamówienie na podstawie umowy o pracę osób, które w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia wykonywać będą bezpośrednie czynności związane z. wykonywaniem prac modernizacyjno – adaptacyjnych. Na potwierdzenie w/w warunku Wykonawca przedłoży oświadczenie o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę, wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 7 do SIWZ, które przedłoży najpóźniej w dniu podpisania umowy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- REMONT BUDYNKU BIUROWEGO NADLEŚNICTWA ŁUKÓW. PRZETARG NR 2.
Dodano: 2024-07-25 - Roboty budowlane przy kapliczce Św. Anny w Sielcu wraz z odtworzeniem zniszczonej przynależności zabytku
Dodano: 2024-07-24 - Modernizacja Leśniczówki „Flisy”- przetarg II
Dodano: 2024-07-24 - Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w m. Gręzówka
Dodano: 2024-07-23 - Przebudowa budynku gospodarczego na stajnię
Dodano: 2024-07-22 - Kompleksowa modernizacja energetyczna wielorodzinnego budynku mieszkalnego położonego przy ulicy Leśnej 3A w Krasnymstawie
Dodano: 2024-07-17 - „Program "OLIMPIA" w gminie Krzczonów - budowa boiska przyszkolnego kamieniem milowym zwiększenia dostępności do infrastruktury sportowej”
Dodano: 2024-07-16 - Modernizacja budynku SP w Kocku z przeznaczeniem na żłobek w Kocku wraz z przebudową placu zabaw
Dodano: 2024-07-16 - PRZEBUDOWA DROGI POŻAROWEJ NR 7 OD KM 1+350 DO 2+250 KM
Dodano: 2024-07-16 - Budowa dróg gminnych w mieście Urzędów
Dodano: 2024-07-16