Przetargi.pl
Prace gospodarcze w siedzibie Nadleśnictwa Sarbia w 2013 roku.

Nadleśnictwo Sarbia ogłasza przetarg

  • Adres: 64-700 Czarnków, Sarbka 46
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2551220, 24, 76, 2552766 , fax. 067 2551220
  • Data zamieszczenia: 2012-12-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Sarbia
    Sarbka 46 46
    64-700 Czarnków, woj. wielkopolskie
    tel. 067 2551220, 24, 76, 2552766, fax. 067 2551220
    REGON: 57006448700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sarbia@.pil.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prace gospodarcze w siedzibie Nadleśnictwa Sarbia w 2013 roku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe sprzątanie pomieszczeń w budynku biurowym wraz z utrzymaniem czystości wokół siedziby nadleśnictwa oraz świadczeniem drobnych usług gospodarczych w zależności od potrzeb dla Nadleśnictwa Sarbia. Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń w budynku biurowym o łącznej powierzchni do sprzątania: 669,20 m2. Szczegółowy zakres prac I. Budynek zaplecza gospodarczego- tymczasowa siedziba Nadleśnictwa. 1) Pomieszczenia biurowe, toalety, zaplecze kuchenne a) Codziennie: - zamiatanie i mycie podłóg, - wycieranie kurzu z mebli biurowych, sprzętu biurowego, parapetów, - opróżnianie koszy na śmieci, - mycie, dezynfekcja umywalek i urządzeń sanitarnych, - wykładanie papieru toaletowego, ręczniczków papierowych, mydła i odświeżaczy powietrza we wszystkich pomieszczeniach sanitarnych - trzepanie wycieraczek i odkurzanie nakładek schodowych z wykładziny dywanowej. b) Raz na tydzień: - podlewanie i odkurzanie kwiatów c) Raz w miesiącu: - pastowanie i polerowanie podłóg - dokładne starcie kurzu z szaf, wiszących lamp, obrazów i tablic, - mycie okien, parapetów, drzwi, balustrad i krat w oknach - odkurzanie ścian, sufitów, gzymsów, grzejników i kratek wentylacyjnych z pajęczyn i kurzu, - umycie płytek na ścianach w pomieszczeniach sanitarnych i wc d) Wg potrzeb - sprzątanie i mycie naczyń po naradach, szkoleniach, spotkaniach okolicznościowych 2) Pomieszczenia magazynowe, archiwum i techniczne a) raz na miesiąc: - dokładne zamiecenie podłóg - mycie okien, drzwi, 3) Pomieszczenie gospodarcze a) Raz w tygodniu: - zamiatanie i mycie podłóg - wycieranie kurzu z regałów półkowych - opróżnianie koszy na śmieci - mycie płytek ściennych i umywalek, - wykładanie ręczniczków papierowych i mydła b) Raz na kwartał: - mycie okien, parapetów i drzwi - dokładne starcie kurzu z szaf, wiszących lamp i półek - odkurzanie ścian, sufitów, gzymsów, grzejników i kratek wentylacyjnych z pajęczyn i kurzu - umycie płytek na ścianach w łazience II. Prace gospodarcze: 1 Utrzymanie terenów zieleni, w tym: koszenie i podlewanie traw, 2 Wykaszanie chwastów na bieżąco jednak nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu. 3 Cięcie żywopłotu i pielęgnacja drzewek wokół siedziby n-ctwa 4 Zamiatanie chodników, przejść i ciągów komunikacyjnych na bieżąco. 5 Opróżnianie koszy na śmieci - codziennie. 6 Usuwanie opadłych liści i gałęzi z przejść, placów manewrowych i postojowych oraz trawników - na bieżąco. 7 Odśnieżanie chodników, przejść, placów manewrowych i postojowych w siedzibie nadleśnictwa oraz drogi dojazdowej od drogi Czarnków - Sarbia do bramy wjazdowej - na bieżąco. 8 Usuwanie oblodzenia ciągów komunikacyjnych - na bieżąco. 9 Drobne prace gospodarcze związane z utrzymaniem siedziby Nadleśnictwa i funkcjonowaniem magazynu. III. Świadczenie drobnych usług gospodarczych na podstawie odrębnych zleceń. Szczegółowy wykaz pomieszczeń przeznaczonych do sprzątania: I. Budynek biurowy: 1) Parter. 1 pomieszczenie nr 01 (korytarz) 6,00 m2 2 pomieszczenie nr 02 (dział gospodarki leśnej) 28,70 m2 3 pomieszczenie nr 02 (sala konferencyjna) 43,80 m2 4 pomieszczenie nr 03 (sekretariat) 27,90 m2 5 pomieszczenie nr 03 (wc) 5,80 m2 6 pomieszczenie nr 03 (zaplecze kuchenne) 11,90 m2 7 pomieszczenie nr 04 (marketing,)* 21,60 m2 8 pomieszczenie nr 04 (księgowość)* 13,30 m2 9 pomieszczenie nr 05 (kasa)* 3,30 m2 10 pomieszczenie nr 04 (wc damski) 3,90 m2 11 pomieszczenie nr 04 (Główny księgowy)* 13,30 m2 12 pomieszczenie nr 06 (archiwum II)* 23,30 m2 13 pomieszczenie nr 07 (archiwum I)* 15,30 m2 14 pomieszczenie nr 08 (Inżynier nadzoru) 18,90 m2 15 pomieszczenie nr 08 (Posterunek straży leśnej) 18,90 m2 16 pomieszczenie nr 09 (magazyn główny)* 15,60 m2 17 pomieszczenie nr 10 (magazyn śr. chemicznych)* 5,90 m2 18 pomieszczenie nr 11 (biuro Nadleśniczego) 13,90 m2 19 pomieszczenie nr 12 (przedsionek) 4,60 m2 20 pomieszczenie nr 12 (wc męski) 5,90 m2 21 Pomieszczenie nr 12 (wc damski, dla niepełnosprawnych) 6,00 m2 22 Kotłownia gazowa nr 13 15,30 m2 23 Przedsionek i schody na piętro nr 14 10,60 m2 Razem 333,70 m2 2) Piętro, piwnica 1 Dział administracji nr 15 23,80 m2 2 Dział kadr nr 15 24,70 m2 3 Dział administracji nr 16 20,70 m2 4 Zastępca Nadleśniczego nr 18 21,60 m2 5 Zaplecze biurowe nr 17 69,00 m2 6 Pomieszczenie gospodarcze nr 19 147,00 m2 7 Rozdzielnia c.o nr 21 19,00 m2 8 Korytarz nr 20 9,70 m2 Razem 335,50 m2 Razem wszystkie pomieszczenia 669,20 m2 Objaśnienia: * W pomieszczeniach oznaczonych gwiazdką sprzątanie tylko na zlecenie i w obecności osoby odpowiedzialnej za te pomieszczenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909192004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium na całość zamówienia ustala się w kwocie 1500 złotych słownie : jeden tysiąc pięćset złotych. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank: PKO BP SA Oddział Czarnków Oddział Piła Nr rachunku: 19 1020 4027 0000 1102 0878 6008 z dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej zadania: Prace gospodarcze w siedzibie Nadleśnictwa Sarbia w 2013 roku. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 1. Wadium może być wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczenia pieniężnego SKOK, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, które należy w formie nienaruszonego oryginału zdeponować w kasie u Zamawiającego, a kopię załączyć do oferty. 2. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy P.z.p. 3. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: a) nazwa i adres Zamawiającego; b) określenie przedmiotu zamówienia; c) nazwę i adres Wykonawcy. 4. Wadium musi być wniesione nie później niż do wyznaczonego terminu składania ofert tj. do dnia 27.12.2012 r. do godz. 10:00 5. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. 6. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 7. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, pod warunkiem, iż odwołanie zostało ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do wnoszenia. 9. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium w sytuacji, jak w pkt. 11, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. W przypadku wniesienia odwołania, Zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wezwie wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skieruje jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 11. Zatrzymanie wadium nastąpi w okolicznościach: a) jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, b) jeżeli wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, c) jeżeli wykonawca był zobowiązany i nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, d) jeżeli zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sarbia@pila.lasy.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach