Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 05-300 Mińsk Mazowiecki, ul. Szpitalna
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 25 5065100 , fax. 25 7591666
- Data zamieszczenia: 2019-08-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
ul. Szpitalna 37
05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie
tel. 25 5065100, fax. 25 7591666
REGON: 71235110000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozmm.bip.net.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzileny publiczny zespół opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prace dostosowawcze i adaptacyjne oraz zakup sprzętu na potrzeby Dziennego Domu Opieki Medycznej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia stanowi zadanie: „Prace dostosowawcze i adaptacyjne oraz zakup sprzętu na potrzeby DDOM” dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Mińsku Mazowieckim dla projektu RPMA.09.02.02-14-b425/18-00 współfinansowanego z Unii Europejskiej ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego pn „ Dzienny Dom Opieki Medycznej w Mińsku Mazowieckim” Przedmiotem Zamówienia są prace dostosowawcze i adaptacyjne oraz zakup sprzętu na potrzeby uruchomienia nowopowstającego Dziennego Domu Opieki Medycznej, który będzie zlokalizowany w zasobach Przychodni Lekarskiej w Mińsku Mazowieckim przy ul. Kościuszki 9. Założeniem Zamawiającego jest wyłonienie w drodze postępowania Wykonawcy ,który zrealizuje zadanie w trybie zaprojektuj i wybuduj wraz z dostawą wyposażenia w sprzęt wyspecyfikowany w dołączonym załączniku. Zakres Zamówienia obejmuje w szczególności wykonanie dokumentacji niezbędnej do robót dostosowawczych i adaptacyjnych w zakresie dla pomieszczeń przeznaczonych pod działalność Dziennego Domu Opieki Medycznej dla 25 osób korzystających równocześnie ze świadczonej usługi. Do wykonania prac dostosowawczych/ adaptacyjnych w szczególności należą: • roboty remontowo-budowlane na powierzchni użytkowej około 130m² • wykonanie dokumentacji wykonawczej i powykonawczej z ewentualnym uzyskaniem pozwoleń wymaganych obowiązującym prawem budowlanym • dostawa wyposażenia • usuwanie wad oraz napraw zainstalowanych urządzeń i wykonanych robót w okresie gwarancji nie krótszym niż 24 miesiące, dokonywanie w tym okresie własnym staraniem i na własny koszt przeglądów i konserwacji. Wszelkie koszty związane z opracowaniem dokumentacji projektowej (uzgodnienia, mapy) leżą po stronie wykonawcy. Termin realizacji przewiduje się od dnia podpisania umowy do 12.12.2019r. W załączeniu kserokopia powierzchni przeznaczonej pod realizację zadania oraz wymagania dotyczące zaplecza dziennego domu opieki medycznej Przedmiot zamówienia w systemie zaprojektuj i wybuduj należy realizować w oparciu o program funkcjonalno-użytkowy stanowiący integralną część niniejszej SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 3256,59 słownie: trzy tysiące dwieście pięćdziesiąt sześć 59/100 PLN Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę 2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o nie podleganiu wykluczeniu - wypełnione i podpisane przez wykonawcę, które stanowić będzie wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3) Dokument o którym mowa w pkt. V.3. ppkt. 2) jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów. 4) Formularz wykaz sprzętu - wypełniony i podpisany przez wykonawcę
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont zadaszenia nad ciągiem pieszym oraz fragmentu elewacji poniżej zadaszenia budynku przy Al. Jerozolimskich 30 w Warszawie
Dodano: 2024-05-17 - „Modernizacja instalacji elektrycznej w Zespole Szkół Ogólnokształcących im. Marii Dąbrowskiej w Komorowie"
Dodano: 2024-05-15 - Wykonanie robót budowlanych w budynku R1 w postaci: kompleksowej przebudowy pomieszczenia 305 na sanitariaty, kompleksowego remontu łazienki I piętra wraz z remontem instalacji sanitarnych ......
Dodano: 2024-05-15 - Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów – 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.261.10.2024
Dodano: 2024-05-15 - „Prace restauratorskie przy elewacji zabytkowego ratusza w Górze Kalwarii"
Dodano: 2024-05-14 - Kompleksowa modernizacja głównego budynku Zespołu Szkół im. J. Śniadeckiego w Pionkach z dostosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych
Dodano: 2024-05-14 - Przebudowa i rozbudowa kompleksu sportowego przy szkole podstawowej w Szulborzu Wielkim wraz z zagospodarowaniem terenu
Dodano: 2024-05-13 - PRZEBUDOWA, ROZBUDOWA ORAZ NADBUDOWA BUDYNKU NR 90 W WOJSKOWYM INSTYTUCIE ŁĄCZNOŚCI – PAŃSTWOWYM INSTYTUCIE BADAWCZYM W ZEGRZU POŁUDNIOWYM PRZY UL. WARSZAWSKIEJ 22A NR SPRAWY ZP-6-24-DTO
Dodano: 2024-05-07 - „Adaptacja akustyczna pomieszczeń w Zespole Szkolno-Przedszkolnym im. Mikołaja Kopernika w Nowej Wsi”
Dodano: 2024-05-06 - Remont toalet dla zwiedzających w Zagrodzie Kurpiowskiej w Kadzidle
Dodano: 2024-05-06