Przetargi.pl
Prace budowlano-konserwatorskie związane z aranżacją wystawy bursztynu w skrzydle wschodnim Zamku Średniego Muzeum Zamkowego w Malborku. Znak sprawy: Zp 01/2011

Muzeum Zamkowe w Malborku ogłasza przetarg

  • Adres: 82-200 Malbork, ul. Starościńska 1
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2011-02-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Zamkowe w Malborku
    ul. Starościńska 1 1
    82-200 Malbork, woj. pomorskie
    REGON: 00027607328111
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamek.malbork.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytucja kultury. Muzeum

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prace budowlano-konserwatorskie związane z aranżacją wystawy bursztynu w skrzydle wschodnim Zamku Średniego Muzeum Zamkowego w Malborku. Znak sprawy: Zp 01/2011
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są prace budowlano-konserwatorskie związane z aranżacją wystawy bursztynu w skrzydle wschodnim Zamku Średniego Muzeum Zamkowego w Malborku do wykonania obejmujące swym zakresem: prace konserwatorskie, budowę instalacji wentylacji, instalacji klimatyzacji, instalacji wod.-kan., instalacji elektrycznej zasilającej klimatyzacje i wentylacje, gniazd wtykowych i oświetlenia. Prace należy wykonać w oparciu o program prac konserwatorskich i projekty branżowe: projekt instalacji wod.-kan; instalacje wentylacji; instalacja klimatyzacji; instalacji elektrycznej dla wentylacji i klimatyzacji; projekt instalacji eklektycznej oświetleniowej i zasilającej wraz ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. W/w prace muszą być wykonane ściśle wg harmonogramu rzeczowo-czasowego stanowiącego załącznik numer 1 do niniejszej SIWZ. Uwaga ! Wykonawca powinien zapoznać się z dokumentacją projektową aranżacji w tym wnętrzu wystawy bursztynu niebędącą przedmiotem niniejszego postępowania. Dokumentacja ta znajduje się u Zamawiającego. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres rzeczowy robót określony został w załączniku od 2 do niniejszej SIWZ stanowiącym integralną jej część. 3.Wymagania organizacyjne: a.Zamawiający zaleca dokonanie wizji terenu przeznaczonego na zaplecze budowy oraz pomieszczeń objętych robotami po uprzednim uzgodnieniu terminu z pracownikami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami (pkt. 7.7 SIWZ). b. Pracownicy Wykonawcy winni na terenie MZM nosić jednolite ubrania robocze. c. Wszystkie dostawy odbywać się mogą od godziny 06:00 do godziny 09:00. Ewentualne dostawy wielkogabarytowych elementów wyposażenia winny odbywać się od strony wschodniej przez mur obronny z zastosowaniem odpowiedniego sprzętu. Sposób dostawy należy uzgadniać z Zamawiającym. d. Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo (każdego dnia) po zakończeniu pracy uporządkować teren budowy i okolice. 4.W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia - w załączniku nr 2do SIWZ znajdują się znaki towarowe, nazwy własne wskazujące na pochodzenie danego produktu, materiału, urządzeń Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania produktów lub materiałów równoważnych do podanych w opisie, pod warunkiem, że produkty te będą spełniały wszystkie obowiązujące normy i będą dopuszczone do obrotu na terenie Unii Europejskiej. Wykonawca, który zastosuje produkty lub materiały równoważne, ma obowiązek wykazać, że zastosowane materiały posiadają parametry takie same lub wyższe niż materiały określone w przedmiarze, kosztorysie nakładczym i dokumentacji technicznej. 5.Wymagania stawiane Wykonawcy: a.Wykonawca wyznaczy dodatkową osobę (poza kierownikiem budowy) do kontaktu w zakresie całokształtu przedmiotu zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. b. Sporządzenie planu Bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. c. Obowiązkowy udział w szkoleniu p.poż. i bhp zorganizowanym przez Zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 30 000 PLN (słownie: trzydzieści tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu, b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). 2. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca wpłaca wadium, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BGŻ S.A. O/Malbork Nr 55 2030 0045 1110 0000 0039 2450 z dopiskiem: Wadium - prace budowlano-konserwatorskie przy aranżacji wystawy bursztynu Wykonawca dołączy do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. 3. W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż w pieniądzu, wymagane jest dołączenie do oferty oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa w punkcie 1. muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 4. Zasady zwrotu wadium określa art. 46 ustawy Pzp

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamek.malbork.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach