Przetargi.pl
Prace budowlane w Oddziale Terenowym Narodowego Instytutu Dziedzictwa w Łęknicy (68-208) przy ul. XX-lecia 7

Narodowy Instytut Dziedzictwa ogłasza przetarg

  • Adres: 00-464 Warszawa, ul. Szwoleżerów 9
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 6293791 , fax. 22 6226595
  • Data zamieszczenia: 2011-10-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Narodowy Instytut Dziedzictwa
    ul. Szwoleżerów 9 9
    00-464 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 6293791, fax. 22 6226595
    REGON: 01526389000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nid.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prace budowlane w Oddziale Terenowym Narodowego Instytutu Dziedzictwa w Łęknicy (68-208) przy ul. XX-lecia 7
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac budowlanych w Oddziale Terenowym Narodowego Instytutu Dziedzictwa w Łęknicy (68-208) przy ul. XX-lecia 7. 3.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do specyfikacji: a) Wzór Umowy - (zał. nr 2 do SIWZ) b) Przedmiar robót-prace obligatoryjne - (zał. nr 4 do SIWZ): c) Przedmiar robót-opcja - (zał. nr 4a do SIWZ) c) Projekt - (zał. nr 5 do SIWZ): Tam, gdzie w przedmiarze robót lub w Projekcie zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów oznacza to określenie standardu i właściwości technicznych. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. W dniu podpisania umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu harmonogram prac związanych z realizacją niniejszej umowy. Zaakceptowany przez Zamawiającego harmonogram stanowi integralną część umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego. 3.3 Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45210000-2 Roboty budowlane w zakresie budynków 45453000-7 roboty remontowe i renowacyjne 45232460-4 Roboty sanitarne 45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne 45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 3.4 Wymagany termin gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 36 miesięcy. 3.5 Opcja Zamawiający zastrzega sobie prawo do rozszerzenia w/w opisu przedmiotu zamówienia o opcję w zakresie określonym w przedmiarach alternatywnych, o których mowa w załączniku nr 4a do SIWZ. Oznaczać to będzie, że: W przypadku gdy Zamawiający skorzysta z przysługującego mu prawa do skorzystania z opcji Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania wszystkich prac przewidzianych do wykonania w niniejszej SIWZ (załącznik nr 4 i 4a do SIWZ). Wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy w przypadku gdy Zamawiający skorzysta z prawa opcji zostanie zwiększone o wynagrodzenie, które Wykonawca określi w treści oferty za wykonanie opcji. Forma rozliczenia opcji-ryczałt. O skorzystaniu z opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę w terminie do 7 dni od dnia podpisania umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego. Brak przekazania informacji w tym terminie oznacza, że Zamawiający nie skorzystał z tego prawa więc wykonawca wykonuje pracę w zakresie określonym w załączniku nr 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 4500

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nid.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach