Zarząd Powiatu Zgierskiego ogłasza przetarg
- Adres: 95-100 Zgierz, ul. Sadowa 6A
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 7190885 , fax. 042 7190816
- Data zamieszczenia: 2010-07-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Zgierskiego
ul. Sadowa 6A 6A
95-100 Zgierz, woj. łódzkie
tel. 042 7190885, fax. 042 7190816
REGON: 47206842300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.zgierz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prace budowlane - Adaptacja pomieszczeń na salę fitness i sale dydaktyczne w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Ozorkowie, ul. Traugutta 1 w ramach projektu Podniesienie jakości kształcenia poprzez modernizację infrastruktury edukacyjnej i sportowej w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Ozorkowie współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach RPO WŁ na lata 2007-2013 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są prace budowlane polegające na adaptacji pomieszczeń na salę fitness i sale dydaktyczne w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Ozorkowie ul. Traugutta 1. 2. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje adaptację pomieszczeń w następujących pomieszczeniach: 1) na salę fitness, w m.in. następującym zakresie: a) gruntowanie podłoży preparatami b) układanie glazury i cokolików, c) układanie parkietu i cokolików, d) ułożenie deski barlineckiej, e) odtworzenie wentylacji, f) licowanie ścian, g) remonty ścian, h) wykonanie tynków, i) malowanie ścian, j) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, k) uzupełnienia ścian i sufitów, 2) na sale dydaktyczne, w m.in. następującym zakresie: a) układanie glazury i cokolików, b) remonty ścian i ich malowanie, c) wymiana stolarki drzwiowej, d) montaż armatury hydraulicznej. 3. Zakres robót objętych przedmiotem zamówienia obejmuje dostawę, montaż, instalację, zamocowanie, wraz z niezbędnymi pracami uzupełniającymi. 4. Zamawiający wymaga aby realizacja przedmiotowego zamówienia przebiegała w sposób jak najmniej uciążliwy dla użytkowników obiektu, umożliwiający prawidłowe jego funkcjonowanie: 1) w okresie wakacji tj. do dnia 31 sierpnia 2010 r. od poniedziałku do piątku w godz. 8-20, w soboty i niedziele ( za wyjątkiem dni świątecznych w godz. 8-16), 2) o dużym natężeniu hałasu wykonywanych w wewnątrz budynku w okresie prowadzenia zajęć szkolnych tj. od dnia 01 września 2010 r. od poniedziałku do piątku po zakończeniu zajęć dydaktyczno - wychowawczych w danym dniu, po wcześniejszym uzgodnieniu z zarządcą obiektu, w soboty i niedziele (za wyjątkiem dni świątecznych) w godz. 8 - 16. 5. W okresie prowadzenia zajęć szkolnych tj. od dnia 01 września 2010 r. Wykonawca zobowiązuje się do każdorazowego uprzątnięcia z ciągów komunikacyjnych do godz. 7:00 rano odpadów powstałych w wyniku prowadzonych robót budowlanych. 6. Zamawiający wymaga aby Wykonawca utrzymywał teren robót w stanie uporządkowanym i przeznaczy go wyłącznie na cel wykonywanych zadań wskazanych w umowie, a po zakończeniu robót pozostawi cały teren uporządkowany i nadający się do użytkowania bez konieczności wykonania jakichkolwiek prac dodatkowych przez Zamawiającego. 7. Wymagania szczegółowe dotyczące wykonania i odbioru robót objętych przedmiotem zamówienia zawarte są w: 1) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiącej załącznik Nr 6 do SIWZ, 2) przedmiarze - stanowiącym załącznik Nr 7 do SIWZ, 3) informacji dotyczącej Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia, stanowiącej załącznik Nr 8 do SIWZ 8. Zamawiający informuje, że wskazane w opracowaniach o których mowa w pkt. 7, typy i symbole materiałów lub urządzeń oraz nazwy ich producentów zostały określone w celu sprecyzowania parametrów i warunków techniczno-użytkowych przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w opracowaniach. W przypadku zastosowania innych niż podane rozwiązań, udowodnienie równoważności proponowanych rozwiązań spoczywa na Wykonawcy. Nie wykazanie materiałów równoważnych traktowane będzie, jako deklaracja wbudowania materiałów wymienionych w przedmiotowych opracowaniach. 9. Zamawiający zaleca, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie objętym przedmiotem zamówienia. 10. Zamawiający informuje, iż stanowiący Załącznik Nr 7 do SIWZ przedmiar robót jest dokumentem pomocniczym. Umowa zostanie zawarta za cenę ryczałtową obejmującą zakres rzeczowy zamówienia określony w SIWZ, a kwota wynagrodzenia ryczałtowego stanowić będzie wartość zobowiązania. 11. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił 36 miesięcznej gwarancji jakości na roboty objęte przedmiotem zamówienia. 12. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca rozszerzył odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady przedmiotu zamówienia na okres 36 miesięcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 40 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.zgierz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa pomieszczeń przy ul. Hubala 2 w Bełchatowie na potrzeby Centrum Rehabilitacji Dzieci Przystań, w ramach zadania inwestycyjnego: Budżet Obywatelski - Centrum Rehabilitacji Dzieci Przystań - przebudowa pomieszczeń przy ul. Hubala 2 na potrzeby placówki rehabilitacyjnej.
Dodano: 2016-07-18 - Remont, docieplenie i adaptacja części budynku OSP na potrzeby świetlicy wiejskiej - termomodernizacja budynku przy ul. Hubala położonym na działkach o nr ewid. 360/2, 360/4, 360/5 w Gminie Ksawerów
Dodano: 2016-07-15 - Wykonanie zagospodarowania terenu wraz z ogrodzeniem wokół Ośrodka Zdrowia w Ksawerowie - II etap
Dodano: 2016-07-13 - Przebudowa i adaptacja budynków położonych w Łodzi przy Al. Kościuszki 19 i ul. Wólczańskiej 36 w systemie zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2016-07-12 - TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W PARCICACH
Dodano: 2016-07-12 - Wymiana stolarki okiennej wraz z pracami modernizacyjnymi w pomieszczeniach związanych z działalnością kliniczno - dydaktyczną budynku A-3 Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
Dodano: 2016-07-06 - Remont, docieplenie i adaptacja części budynku OSP na potrzeby świetlicy wiejskiej - termomodernizacja budynku przy ul. Hubala położonym na działkach o nr ewid. 360/2, 360/4, 360/5 w Gminie Ksawerów
Dodano: 2016-06-28 - Wykonanie zagospodarowania terenu wraz z ogrodzeniem wokół Ośrodka Zdrowia w Ksawerowie - II etap.
Dodano: 2016-06-06 - Przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania budynku przy ul. Wojska Polskiego 73 w Sieradzu w celu utworzenia lokali mieszkalnych
Dodano: 2016-04-16 - REMONT OBIEKTÓW OŚRODKA I REKREACJI W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM
Dodano: 2016-04-12