Przetargi.pl
PR/PN/3/09 - REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU GŁÓWNYM ORAZ WYMIANA NAWIERZCHNI NA PLACU MANEWROWYM POGOTOWIA RATUNKOWEGO W WAŁBRZYCHU

Pogotowie Ratunkowe ogłasza przetarg

  • Adres: 58-300 Wałbrzych, ul. Bolesława Chrobrego 39
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 84-261-10
  • Data zamieszczenia: 2009-07-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Pogotowie Ratunkowe
    ul. Bolesława Chrobrego 39 39
    58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
    tel. 074 84-261-10
    REGON: 89021357700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pogotowie-walbrzych.dolnyslask.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PR/PN/3/09 - REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU GŁÓWNYM ORAZ WYMIANA NAWIERZCHNI NA PLACU MANEWROWYM POGOTOWIA RATUNKOWEGO W WAŁBRZYCHU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont pomieszczeń w budynku głównym Pogotowia Ratunkowego w Wałbrzychu. Zadanie nr 1 - roboty ogólnobudowlane i hydrauliczne - remont kapitalny pomieszczeń; Zadanie nr 2 - roboty instalacyjne - elektryczne; Zadanie nr 3 - wymiana nawierzchni asfaltowej na kostkę brukową betonową na placu manewrowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454300000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, w szczególności: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą - spełnia, nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ. Do przetargu mogą przystąpić Wykonawcy, którzy spełniają wymagania zawarte w SIWZ. Na wniosek Wykonawcy Zamawiający przekaże w terminie 5 dni SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP; - Kosztorys ofertowy wraz z zestawieniem materiałów /użyte materiały muszą odpowiadać wymogom dla wyrobów dopuszczonych do stosowania w budownictwie, określonym w art.10 ustawy Prawo Budowlane/. - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych; - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - Aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z podatkami związanymi z działalnością Oferenta lub przewidziana prawem zgoda na zwolnienie lub rozłożenie na raty zaległych płatności Oferenta wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pogotowie-walbrzych.dolnyslask.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach