Przetargi.pl
Pozyskanie i obsługa kredytu w wysokości 1.000.000,00 zł,

Gmina Subkowy ogłasza przetarg

  • Adres: 83-120 Subkowy, ul. Wybickiego 19a
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 5368530 , fax. 058 5368530
  • Data zamieszczenia: 2015-11-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Subkowy
    ul. Wybickiego 19a 19a
    83-120 Subkowy, woj. pomorskie
    tel. 058 5368530, fax. 058 5368530
    REGON: 19167535600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pozyskanie i obsługa kredytu w wysokości 1.000.000,00 zł,
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pozyskanie i obsługa kredytu w wysokości 1.000.000,00 zł. w walucie polskiej z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego na 2015 rok deficytu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań. Termin realizacji kredytu - 10.12.2015 r. Warunki spłaty kredytu: spłata kredytu w okresie od 2021 r. do 2030 r, rozpoczęcie spłaty kredytu od dnia 31 maja 2021 r, spłata kredytu w latach 2021 - 2030 w terminach 31 maja i 30 listopad (jeżeli termin ten przypada na dzień wolny od pracy, to spłata nastąpi w dniu pracującym poprzedzającym ten dzień), każda rata po 50.000,- zł, plus należne odsetki, odsetki spłacane w terminach: 31.12.2015 r, 30.06.2016 r, 31.12.2016 r, 30.06.2017 r, 31.12.2017 r, 30.06.2018 r, 31.12.2018 r, 30.06.2019 r, 31.12.2019 r, 30.06.2020 r, 31.12.2020 r, a od 2021 roku w terminach spłat rat kredytu. (jeżeli termin ten przypada na dzień wolny od pracy, to spłata nastąpi w dniu pracującym poprzedzającym ten dzień). Wykonawca nie pobiera prowizji od udzielonego kredytu. Przy naliczaniu odsetek przyjmuje się rzeczywistą liczbę dni w roku. Odsetki nie będą kapitalizowane. Od niezapłaconego w terminie zadłużenia z tytułu kapitału i odsetek pobierane będą odsetki ustawowe. Wykonawca nie będzie naliczał odsetek od kwoty niewykorzystanego kredytu. Wykonawca zapłaci kary umowne w wysokości 0,3% wartości nieudzielonego kredytu za każdy dzień opóźnienia w jego uruchomieniu. Termin uruchomienia kredytu jest równoważny z terminem wpływu transzy na rachunek kredytobiorcy. Kwota kredytu będzie oprocentowana w stosunku rocznym, według zmiennej stopy procentowej, obowiązującej w okresach, za które naliczone są odsetki w wysokości WIBOR 3M zamieszczony na stronie NBP ostatniego dnia roboczego poprzedniego miesiąca powiększony o marżę Wykonawcy. Marża Wykonawcy będzie stała. Stanowi jedyne i całkowite wynagrodzenie Wykonawcy i została skalkulowana w sposób wykluczający ponoszenie przez Zamawiającego dodatkowych kosztów. Udzielenie kredytu nie zobowiązuje Gminy do przeniesienia rachunku z banku obsługującego budżet Gminy do banku Wykonawcy oraz konieczności zakładania rachunku pomocniczego. Gmina zastrzega sobie prawo do wcześniejszej spłaty części lub całości kredytu, po zawiadomieniu Wykonawcy o planowanej przedmiotowej spłacie, bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Przedterminowa spłata nie będzie powodowała naliczenia odsetek od całości udzielonego kredytu. Odsetki będą naliczone tylko za okres faktycznie udzielonego kredytu. Kredyt Gmina zabezpieczy w formie weksla in blanco z deklaracją wekslową. Kwota 1.000.000,- zł. zostanie wpłacona na rachunek bankowy Nr 41 8345 0006 0012 8717 2000 0014 w banku obsługującym budżet Gminy. Gmina zastrzega sobie prawo do zmiany terminów uruchomienia kredytu bez dodatkowych opłat i prowizji. Kredyt przeznaczony jest na sfinansowanie planowanego na 2015 rok deficytu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wniesienie wadium. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 6.000,00 zł Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do 16.11.2015 r., do godz. 13:00 Wadium może być wniesione w: 1. pieniądzu - przelewem na rachunek prowadzącego postępowanie nr 41 8345 0006 0012 8717 2000 0014. Jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. Uznanie rachunku musi nastąpić do dnia 16.11.2015 r do godz. 13.00 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. gwarancjach bankowych, 4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz 1824). Wadium wymienione w pkt 1 - przelew, należy do oferty wpiąć potwierdzenie dokonania przelewu. Wadia wymienione w pkt 2-5 w formie oryginału należy złożyć w kopercie z ofertą (nie wpinać trwale do oferty ), natomiast kopię wpiąć do oferty. Dokument wniesienia wadium powinien wskazywać przypadki, w których Zamawiający ma prawo zatrzymać wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. II. Zwrot wadium. 1. Zamawiający zwraca wadium stosując przepisy określone w art. 46 ustawy Pzp. Oryginały dokumentów wniesienia wadium ( poręczenia, itp. ) Zamawiający zwraca Wykonawcy lub instytucji wydającej. 2. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami : 1) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie, 2) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana : - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Oprocentowanie od zadłużenia przeterminowanego w stosunku rocznym
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.subkowy.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach