Przetargi.pl
Pozyskanie i obsługa kredytu w kwocie 1 000 000 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w kwocie 1 000 000 zł

Gmina Jodłowa ogłasza przetarg

  • Adres: 39-225 Jodłowa, Jodłowa
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 14 683 30 53;683 30 46;6302001 , fax. 14 630 20 02;683 30 44
  • Data zamieszczenia: 2020-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jodłowa
    Jodłowa 1A
    39-225 Jodłowa, woj. podkarpackie
    tel. 14 683 30 53;683 30 46;6302001, fax. 14 630 20 02;683 30 44
    REGON: 85166110000000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pozyskanie i obsługa kredytu w kwocie 1 000 000 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w kwocie 1 000 000 zł
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pozyskanie i obsługa kredytu w wysokości 1.000.000 zł, w walucie polskiej z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w kwocie 1.000.000 zł. 2. Warunki spłaty kredytu (tożsame z punktem XIX SWIZ Opis sposobu obliczenia ceny) 1) spłata kredytu w latach 2021-2031 r., 2) rozpoczęcie spłaty kredytu w 2021 roku, 3) spłata kredytu nastąpi w okresie - 31 grudnia 2021 r.-31.10.2031, 3. Marża Wykonawcy będzie stała. Stanowi jedyne i całkowite wynagrodzenie Wykonawcy i została skalkulowana w sposób wykluczający ponoszenie przez Zamawiającego dodatkowych kosztów. 4. Gmina zastrzega sobie prawo do niewykorzystania przyznanego kredytu w pełnej wysokości lub w części bez ponoszenia dodatkowych kosztów w szczególności prowizji. 5. Postanowienie wynikające z zapisów art. 29 ust. 3a i art. 36 ust. 2 pkt. 8a ustawy: 1) Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy osobę, która będzie wykonywać czynności związane z obsługą administracyjno-księgową przedmiotu zamówienia (stanowisko związane z obsługą kredytu) 2) Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez niego nie krótszym niż 10 dni, Wykonawca zobowiązany jest do przestawienia następujących dokumentów potwierdzających zatrudnienie pracowników na podstawie umowy o pracę: a) wydruku ZUS - DRA potwierdzonego za zgodność z oryginałem przedstawiciela Wykonawcy za ostatni wymagalny okres rozliczeniowy, zanonimizowany w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie danych osobowych, imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji lub b) kopii umów o pracę Pracowników świadczących określone czynności, poświadczone za zgodność z oryginałem, z zastrzeżeniem, że kopie umów będą zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie danych osobowych, a informacje dotyczące: imion i nazwisk pracowników, daty zawarcia umowy, rodzaju umowy o pracę, zakresu obowiązków będą możliwe do zidentyfikowania. 3) Wykonawca przed podpisaniem umowy przedłoży Zamawiającemu oświadczenie o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wyznaczonych do realizacji zamówienia w rozumieniu art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2016r. poz. 1666) według wzoru stanowiącego załącznik do specyfikacji 4) Niespełnienie powyższych wymagań skutkować będzie naliczeniem kary umownej w wysokości określonej w rozdziale XXIV Istotne dla stron postanowienia które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że posiada zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, a także usług objętych przedmiotem zamówienia zgodnie z ustawą Prawo Bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz. U. z 2018 r. poz. 2187 z późn. zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo Bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, każdy z Wykonawców przedkłada powyższe dokumenty dla każdego z nich)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wypełniony formularz ofertowy, pełnomocnictwo w przypadku podpisania oferty lub innych dokumentów przez osobę nie wymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) w przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ustanawiający pełnomocnika, upoważnienie pełnomocnika do reprezentowania grupy wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach