Przetargi.pl
Powołanie Inspektora Nadzoru Inwestorskiego na zadaniach: Modernizacja drogi ul. Pogodna - II etap nawierzchnia drogowa oraz Modernizacja nawierzchni drogi ul. Rubinowa - II etap

Gmina Miejska Zgorzelec ogłasza przetarg

  • Adres: 59-900 Zgorzelec, ul. Domańskiego 7
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-75 77 56 988 , fax. 075 77 56 988
  • Data zamieszczenia: 2012-03-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Zgorzelec
    ul. Domańskiego 7 7
    59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie
    tel. 0-75 77 56 988, fax. 075 77 56 988
    REGON: 23082154600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Powołanie Inspektora Nadzoru Inwestorskiego na zadaniach: Modernizacja drogi ul. Pogodna - II etap nawierzchnia drogowa oraz Modernizacja nawierzchni drogi ul. Rubinowa - II etap
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest powołanie Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego w specjalności drogowej na dwóch zadaniach. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych dzieląc zamówienie na 2 części. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub 2 niżej wymienione części zamówienia. 2. CZĘŚĆ I- Modernizacja drogi ul. Pogodna - II etap nawierzchnia drogowa - inspektor nadzoru inwestorskiego: Przedmiot zamówienia, w zakresie części I, obejmuje powołanie Inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności drogowej do nadzorowania robót budowlanych wykonywanych w ramach zadania pn.: Modernizacja drogi ul. Pogodnej - II etap nawierzchnia drogowa 2.1 W ramach prac, dla których powołany ma zostać Inspektor Nadzoru Inwestorskiego w specjalności drogowej, wykonane zostaną roboty polegające na wykonaniu nawierzchni jezdni, chodnika i zatok postojowych ul. Pogodnej i ul. Wesołej. Szczegółowy zakres robót obejmuje: 1) Ciąg jezdny 1138,00 m2 2) Chodniki 626,80 m2 3) Zjazdy indywidualne 50,00 m2 4) Pasy postojowe, zatoka postojowa 119,80 m2 5) Trawniki 321,00 m2 6) Nawierzchnia zjazdu do ul. Andersa z mieszanki mineralno-bitumicznej 39,00 m2 Konstrukcje nawierzchni: Jezdnia: 1) Kostka betonowa brukowa gr. 8 cm na podsypce piaskowej gr. 3 cm, 2) Górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego (nie sort) o frakcji 0-31,5 mm, gr. 20 cm stabilizowana mechanicznie, 3) Dolna warstwa podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem o Rm=1,5÷2,5 Mpa, gr. 15 cm, 4) Podłoże rodzime Chodniki: 1) Kostka betonowa brukowa gr. 8 cm na podsypce piaskowej gr. 3 cm, 2) Podbudowa z kruszywa łamanego 0-31,5 mm (nie sort), gr. 10 cm stabilizowana mechanicznie, 3) Podłoże rodzime, Zatoki postojowe: 1) Kostka betonowa brukowa gr. 8 cm na podsypce piaskowej gr. 3 cm, 2) Górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego (nie sort) o frakcji 0-31,5 mm, gr. 20 cm stabilizowana mechanicznie, 3) Dolna warstwa podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem o RM=1,5÷2,5 MPa, gr. 15 cm, 4) Podłoże rodzime. Obramowanie z krawężników betonowych 15x22 cm i 15x30 cm, wibroprasowanych. Ściek przy krawężnikowy należy wykonać z kostki betonowej brukowej na podsypce cementowo-piaskowej i ławie gr. 15 cm z oporem z betonu B15 o Fb=0,082 m2. Obramowanie chodników z obrzeży betonowych wibroprasowanych 8x30 cm na ławie z betonu B15 gr. 10 cm o Fb=0,04 m2. 2.2 Roboty budowlane, objęte nadzorem inwestorskim, realizowane będą na podstawie Decyzji pozwolenia na budowę nr 182/2010 z dnia 25.05.2010r. oraz decyzji zmieniającej z dnia 15.09.2010r. Roboty budowlane prowadzone będą na terenie działek o nr ewidencyjnych: 27/4, 21/7, 21/57, 21/21, 21/71, 20/1 Obr. IX AM-1. 2.3 Szczegółowy opis robót dla zadania objętego nadzorem inwestorskim został zawarty w dokumentacji projektowej, w skład której wchodzi: Projekt Budowlany Budowa drogi ul. Pogodna, opracowany w styczniu 2010 roku przez OLEX Firma Budowlano-Inżynieryjna, Aleksander Lorych, ul. Strzelecka 6, 58-560 Jelenia Góra oraz rozdziały Specyfikacji Technicznej wymienione w przedmiarze robót (załączonym w celach poglądowych) - stanowiące załącznik Nr 1 do SIWZ jako jej integralna część. 2.4 Obmiary robót przewidzianych do wykonania są jedynie wartościami poglądowymi. Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej terenu, objętego robotą budowlaną, celem zapoznania się z warunkami realizacji przedmiotu umowy a także prawidłowego sporządzenia oferty. Wizję lokalną Wykonawca dokona na koszt własny. 2.5 Wykonawca musi posiadać ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, co najmniej na okres realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia. 2.6 Do zadań Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w specjalności drogowej należeć będzie między innymi: 1) Pełnienie nadzoru budowlanego zgodnie z obowiązującą ustawą Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2010r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.), 2) Protokolarne przekazanie Wykonawcy robót budowlanych przy udziale Zamawiającego placu budowy, dziennika budowy oraz bieżące pisemne weryfikowanie zapisów w dzienniku budowy, 3) Nadzór nad prawidłowością dokumentowania robót związanych z wywożeniem i składowaniem lub utylizacją materiałów odpadowych i pochodzących z rozbiórki w ramach realizowanych robót budowlanych, 4) Weryfikacja przedkładanych przez Wykonawcę robót budowlanych potwierdzeń zagospodarowania odpadów, zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami, 5) Wydawanie Wykonawcy robót budowlanych wszystkich poleceń na piśmie, 6) Obecność Inspektora w specjalności drogowej na terenie budowy podczas prowadzenia robót budowlanych nie rzadziej niż raz w tygodniu, a także na każde wezwanie Zamawiającego i Wykonawcy robót budowlanych, 7) Rozwiązywanie bieżących problemów technicznych w trakcie realizacji zadania, 8) Monitorowanie postępu prac, 9) Upewnienie się przed rozpoczęciem robót budowlanych, że spełnione zostały wymagania dotyczące bezpieczeństwa ruchu (obejmujące też poruszanie się po terenie budowy) oraz że prace budowlane zorganizowano z uwzględnieniem zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 10) Wyegzekwowanie od Wykonawcy robót budowlanych zabezpieczenia przeciwpożarowego na terenie budowy oraz utrzymania ogólnego porządku na budowie, 11) Zapewnienie aby były przestrzegane przedsięwzięcia dla ochrony środowiska w czasie budowy i po wykonaniu obiektów stałych, 12) Zatwierdzanie ewentualnych rysunków roboczych Wykonawcy robót budowlanych i niezbędnych korekt tych rysunków. 13) Kontrolę źródeł pozyskania materiałów oraz uprawnień i świadectw potwierdzających umiejętność personelu realizującego roboty, np. obsługę maszyn, 14) Zatwierdzanie atestów i receptur przedstawionych przez Wykonawcę robót budowlanych, 15) Sprawdzanie przed wbudowaniem stosowanych materiałów w zakresie dopuszczenia do stosowania w budownictwie zgodnie z wymogami określonymi w art. 5 Ustawy z dnia 16.04.2004r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92, poz. 881 z późn. zm.), 16) Czuwanie nad jakością wykonywanych robót, 17) Wydawanie poleceń usuwania efektów robót wykonanych niewłaściwie lub poniżej standardu, 18) Kontrolę jakości robót w zakresie zgodności z dokumentacja projektową, normami i specyfikacją techniczną, 19) Dokonywanie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu, 20) Przygotowywanie dla Zamawiającego końcowego sprawozdania z realizacji robót i przekazanie go Zamawiającemu na pięć dni przed planowanym terminem zakończenia prac budowlanych, lecz nie później niż w dniu odbioru końcowego, 21) Organizowanie, minimum raz w tygodniu, rad budowy dotyczących postępu robót z udziałem Zamawiającego, Wykonawcy robót oraz sporządzenie protokołu z tych spotkań, 22) Prowadzenie korespondencji z Wykonawcą robót budowlanych i Zamawiającym, 23) Weryfikacja rysunków powykonawczych dostarczonych przez Wykonawcę robót, 24) Weryfikacja robót zinwentaryzowanych na geodezyjnych mapach powykonawczych, 25) Dokonywanie raz w roku przeglądu gwarancyjnego w okresie gwarancji, przy współudziale Wykonawcy robót i Zamawiającego oraz dokonanie przeglądu pogwarancyjnego, 26) Sporządzanie wniosków o naliczenie Wykonawcy robót budowlanych kar umownych, zgodnie z zapisami umowy o roboty budowlane i przekazywanie ich Zamawiającemu, 27) Dostarczanie Zamawiającemu dokumentów i informacji w terminach przez niego ustalonych, w przypadku sporów sądowych i innych sporów oraz spraw wynikających z realizacji inwestycji, 28) Przygotowanie materiałów i udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego z przedstawicielami mediów. 3. CZĘŚĆ II - Modernizacja nawierzchni dogi ul. Rubinowa - Etap II - inspektor nadzoru inwestorskiego: Przedmiot zamówienia, w zakresie części II, obejmuje powołanie Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w specjalności drogowej do nadzorowania robót budowlanych wykonywanych w ramach zadania pn.: Modernizacja nawierzchni drogi ul. Rubinowa - II etap. 3.1 Roboty budowlane, dla których powołany ma zostać Inspektor Nadzoru Inwestorskiego w specjalności drogowej, polegać będą na wykonaniu remontu nawierzchni jezdni i chodnika ul. Rubinowej. 3.2 Zakres nadzorowanych robót budowlanych obejmuje wykonanie remontu chodników i drogi na odcinku od zakończonego I etapu do istniejącej kostki betonowej (odcinka o dł. 66,70 mb, dotyczącego jezdni, chodnika z dwóch stron i krawężników nie należy uwzględniać przy kalkulacji). W zakres robót wchodzić będzie: 1) Kompleksowa modernizacja drogi - 810,74 m2, 2) Modernizacja chodników (wymiana kostki brukowej 30%) - 549,70 m2, 3) Wymiana krawężników betonowych 15x30 cm posadowionych na ławie betonowej - 208,03 mb, 4) Wymiana obrzeży 8x30 cm na podsypce piaskowej - 59,90 mb, 5) Regulacja pionowa studzienek dla kratek ściekowych ulicznych - 4 szt., 6) Regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych - 11 szt., 7) Regulacja pionowa studzienek telefonicznych - 8 szt., 8) Regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych - 12 szt., Warstwy konstrukcyjne drogi: 1) Warstwa odcinająca grubości 6 cm, 2) Podbudowa z tłucznia niesortowalnego - dolna (frakcja 0-63 mm) grubości 15 cm, 3) Podbudowa z tłucznia niesortowalnego - górna (frakcja 0-31,5 mm) grubości 8 cm, 4) Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm. Warstwy konstrukcyjne chodników: 1) Istniejące warstwy podbudowy, 2) Warstwa wyrównawcza z tłucznia niesortowalnego, 3) Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm (przełożyć, uzupełnić). 3.3 Roboty budowlane, objęte nadzorem inwestorskim, realizowane będą na podstawie zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę wydane przez Starostę Zgorzeleckiego nr II BS.7352.Zg-493/5147/10 z dnia 31.08.2010r., na terenie działek o nr ewidencyjnych: 197/3/Obr. XIII, AM-2. 3.4 Szczegółowy opis ww. robót budowlanych zawiera dokumentacja projektowa, w skład której wchodzi: Projekt Budowlany opracowany przez Biuro Projektów i Usług Budownictwa AJD PROJEKT, ul. Kościuszki 5/2A, 59-820 Leśna, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, przedmiar robót (załączony w celach poglądowych) - stanowiące załącznik Nr 2 do SIWZ jako jej integralna część. 3.5 Obmiary robót przewidzianych do wykonania są jedynie wartościami poglądowymi. Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej terenu, objętego robotą budowlaną, celem zapoznania się z warunkami realizacji przedmiotu umowy a także prawidłowego sporządzenia oferty. Wizję lokalną Wykonawca dokona na koszt własny. 3.6 Wykonawca musi posiadać ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, co najmniej na okres realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia. 3.7 Do zadań Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w specjalności drogowej należeć będzie między innymi: 1) Pełnienia nadzoru budowlanego zgodnie z obowiązującą ustawą Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2010r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.), 2) Protokolarne przekazanie Wykonawcy robót budowlanych przy udziale Zamawiającego placu budowy, dziennika robót oraz bieżące pisemne weryfikowanie zapisów w dzienniku robót, 3) Nadzór nad prawidłowością dokumentowania robót związanych z wywożeniem i składowaniem lub utylizacją materiałów odpadowych i pochodzących z rozbiórki w ramach realizowanych robót budowlanych, 4) Weryfikacja przedkładanych przez Wykonawcę robót budowlanych potwierdzeń zagospodarowania odpadów, zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami, 5) Wydawanie Wykonawcy robót budowlanych wszystkich poleceń na piśmie, 6) Obecność Inspektora w specjalności drogowej na terenie budowy podczas prowadzenia robót budowlanych nie rzadziej niż raz w tygodniu, a także na każde wezwanie Zamawiającego i Wykonawcy robót budowlanych, 7) Rozwiązywanie bieżących problemów technicznych w trakcie realizacji zadania, 8) Monitorowanie postępu prac, 9) Upewnienie się przed rozpoczęciem robót budowlanych, że spełnione zostały wymagania dotyczące bezpieczeństwa ruchu (obejmujące też poruszanie się po terenie budowy) oraz że prace budowlane zorganizowano z uwzględnieniem zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 10) Wyegzekwowanie od Wykonawcy robót budowlanych zabezpieczenia przeciwpożarowego na terenie budowy oraz utrzymania ogólnego porządku na budowie, 11) Zapewnienie, aby były przestrzegane przedsięwzięcia dla ochrony środowiska w czasie budowy i po wykonaniu obiektów stałych, 12) Zatwierdzanie ewentualnych rysunków roboczych Wykonawcy robót budowlanych i niezbędnych korekt tych rysunków, 13) Kontrola źródeł pozyskania materiałów oraz uprawnień i świadectw potwierdzających umiejętność personelu realizującego robotę, np. obsługę maszyn, 14) Zatwierdzanie atestów i receptur przedstawionych przez Wykonawcę robót budowlanych, 15) Sprawdzanie przed wbudowaniem stosowanych materiałów w zakresie dopuszczenia do stosowania w budownictwie zgodnie z wymogami określonymi w art. 5 Ustawy z dnia 16.04.2004r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92, poz. 881 z późn. zm.), 16) Czuwanie nad jakością wykonywanych robót, 17) Wydawanie poleceń usuwania efektów robót wykonanych niewłaściwie lub poniżej standardu, 18) Kontrola jakości robót w zakresie zgodności z dokumentacją projektową, normami i specyfikacją techniczną, 19) Dokonywanie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu, 20) Przygotowywanie dla Zamawiającego końcowego sprawozdania z realizacji robót i przekazanie go Zamawiającemu na pięć dni przed planowanym terminem zakończenia prac budowlanych, lecz nie później niż w dniu odbioru końcowego, 21) Organizowanie minimum raz w tygodniu rad budowy dotyczących postępu robót, z udziałem Zamawiającego i Wykonawcy robót oraz sporządzenie protokołu z tych spotkań, 22) Prowadzenie korespondencji z Wykonawcą robót budowlanych i Zamawiającym, 23) Weryfikacja rysunków powykonawczych dostarczonych przez Wykonawcę robót, 24) Weryfikacja robót zinwentaryzowanych na geodezyjnych mapach powykonawczych, 25) Dokonywanie raz w roku przeglądu gwarancyjnego, w okresie gwarancji, przy współudziale Wykonawcy robót i Zamawiającego oraz dokonanie przeglądu pogwarancyjnego, 26) Sporządzanie wniosków o naliczenie Wykonawcy robót budowlanych kar umownych, zgodnie z zapisami umowy o roboty budowlane i przekazywanie ich Zamawiającemu, 27) Dostarczanie Zamawiającemu dokumentów i informacji w terminach przez niego ustalonych w przypadku sporów sądowych i innych sporów oraz spraw wynikających z realizacji inwestycji, 28) Przygotowanie materiałów i udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego z przedstawicielami mediów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1204 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium - dotyczy każdej części zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach